aphap Geplaatst: 1 december 2008 Geplaatst: 1 december 2008 Ik krijg mijn motor geen millimeter vooruit met diseqc 1.2 USALS werkt wel, maar dat is voor een andere keer. Maar nu wil ik met 1.2 werken. Wat heb ik vergeten of is het een bug? VU+solo2
aphap Geplaatst: 2 december 2008 Auteur Geplaatst: 2 december 2008 he jongens niet zo flauw weten jullie het echt niet VU+solo2
keplah Geplaatst: 3 december 2008 Geplaatst: 3 december 2008 Ik had hetzelfde probleem een paar maanden geleden op mijn 900 (weet niet meer welke software er toen op stond) en las toen op een van de vele fora een tip dat je eerst een 2-tal sat-posities moest opslaan als 1.0 en dat je daarna gewoon de voor jouw relevante posities kon opslaan en gebruiken met 1.2. Bij mij werkte dat toen naar behoren. Het probleem heeft zich echter niet meer voorgedaan met de recente software-versies en ik gebruik dan ook alleen maar 1.2 en alles werkt. Dreambox 7000S,VU+ DUO, IPBOX 900HD,100cm Gibertini, Stab HH100
aphap Geplaatst: 5 december 2008 Auteur Geplaatst: 5 december 2008 Het klopt dat je eerst wat moet opslaan voordat het werkt. Ik heb het nu aan de praat! Bedankt voor je reactie. VU+solo2
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen