Ga naar inhoud


[enigma2] Ronaldd image: 1 december 2008


Ronaldd

Aanbevolen berichten


  • Reacties 194
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Nu ik een 800 heb kan ik na jaren gelukkig weer terug naar Ronald maar wacht uiteraard nog even op de nieuwe release.

Om mijn harmony vast goed te bereiden zou ik graag weten of de discrete on/off codes al in de image zijn verwerkt of dat deze in de volgende image zitten.

Kan iemand dat aangeven?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Gerard 76
Deze image werkt erg goed.
Geen problemen met tuners tijdens opnames,
of een rotor die niet meer wil draaien...

Geweldig zo.


Heb net mijn 2e DM800 binnen en dub tussen Pli en Ronaldd als image. 1 heel belangrijk aspect voor mij is het tuner probleem met de disecq switches. Heeft iemand ooit een keer deze tuner problemen gehad met deze image ? (Ik vraag dat omdat ik meen dat dit n DM probleem was en niet van de Image-makers)

Heb ook gezocht naar een functionele verschillenlijst tussen de Pli en Ronaldd, maar niet kunnen vinden. Weet iemand dat toevallig waar ik dat wel kan vinden ?

Niks is geheim in deze wereld, ik weet alleen soms niet waar of van wie ik de juiste informatie kan krijgen


+++ 4 x VU solo SE /  T90 / 7 Quad LNB's / OpenPli / Latest Oscam / Raspberry / Strong SRT7404 (op de plank voor de jaarlijkse update ) +++

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Ronaldd
Dat andere script, heb je dat ook?

Ik neem het mee in de volgende image. Die ik dit weekend probeer af te ronden.

Ronald


Ronald wat is de status? Komt er nog een Ronaldd Image uit?

DM8000 1TB HDD - ICVS + GP3

DM7025+ SC 300GB HDD/4GB CF + Dumbo - ICVS + GP3

Visiosat BIG Bisat |15°W|5°W|0.8°W|4.8°E|9°E|13°E|19.2°E|23.5°E|

Link naar reactie
Delen op andere sites

ronaldd lijkt wel van de aardbodem verdwenen. heeft al enige tijd niet meer gepost. heeft hij het soms erg druk met zijn werk, heeft hij er misschien geen zin meer in of is hij (wat ik natuurlijk niet hoop) ziek?

 

renzie

3x VU+ Uno 4K met Open Pli, 1x Zgemma h2h ,  Mag 256 iptv, Samsung 59" 1080p plasma met Yamaha RX-V381en Boston Acoustics A26-A23 en Mcenter speakers, 2x Apple TV 3, Rasperry Pi XBMC,  Synology 213+ Nas met 2x 3TB WD Red.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is er iemand die Ronaldd grosso modo kan vergelijken met NewNigma2 ?

Ik heb nu al Gemini, Pli, en NewNigma2 geprobeerd. Ik vind NewNigma2 voor het ogenblik de beste image voor de DM800.

Zijn er ergens printscreens te zien van dit image?

Is het werken met een draadloze netwerk verbinding makkelijk?

Is het mounten van externe HD en USB stick makkelijk ?

 

De Ronaldd heb ik nog niet geprobeerd.

 

2 x Dreambox 800HD

1 x Dreambox 800SE HD

VU Ultimo 4K

Technisat Multytenne 45 (19E,13E,23E,28E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: renzie
ronaldd lijkt wel van de aardbodem verdwenen. heeft al enige tijd niet meer gepost. heeft hij het soms erg druk met zijn werk, heeft hij er misschien geen zin meer in of is hij (wat ik natuurlijk niet hoop) ziek?

renzie

Zo af en toe heb ik van deze periodes dat ik weinig doe aan mijn image. Momenteel ben ik weer bezig met voor bereidingen voor een nieuwe image. Ik zijn nog een aantal problemen die ik opgelost wil zien voordat ik een image publiek maak.

Ik heb het gewoon druk met andere werkzaam heden. Ik moet veel maken in weinig tijd.

Ronald

My DM(800|7025) is Ronaldd powered

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey!

 

En ik had de hoop al opgegeven.

 

Ik heb intussen een mooi stabiel image die verrekkes veel op het jouwe lijkt. Ik kan je wel wat git/diff files opsturen, als je wil.

 

Om nou te gaan concureren lijkt me niet nuttig...

 

In mijn image zit intussen ook nog de freesat EPG (voor BBC), de EPG import (python plugins kunnen EPG data wijzigen), de nieuwe DVD speler, media speler, a52 codec (voor DVD audio), nieuwe backup.restore, mount manager en netwerk browser. Dus dat kun je allemaal cadeau krijgen.

 

Je diff files op je website hebben mij in ieder geval veel geholpen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Ronald,

 

Ik heb op mijn dreambox de map backup aangemaakt met de bestanden erin.

Echter als ik een ander image in mijn dreambox ga zetten dan is mijn HDD "leeg" of hij ziet hem niet.

In Milo's draadje werd geschreven dat het ene bug kon zijn in jou image.

Ik hoop dat je iets aan deze info hebt.

 

Anton

VU+ Solo2 OpenPli powered

Triax 78 Triple LNB

Qnap TS-119 NAS

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...