Ga naar inhoud


[enigma2] Ronaldd image: 1 december 2008


Ronaldd

Aanbevolen berichten


  • Reacties 194
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Bij de DM7025 kan je kiezen uit drie skins, bij de DM800 (en ik vermoed ook bij de 8000) uit 3 skinks + kerni HD.

Volgens mij kan je in deze image verder nog alle skins gebruiken die op een CVS image draaien, maar dan mis je wel de typische ronaldd informatie in de infobalk (cam info, frequentie etc.)

 

Ron

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Rytec
Update uitgevoerd en pictureplayer werkt naar behoren.


Ik heb toch voor alle zekerheid de r2 image gedownload en deze erop gezet.
Ook die backupfunctie werkt goed. Alle instellingen zijn overgenomen.
Enkel de mount moet je nog even openen en opslaan zodat deze ook daadwerkelijk geactiveerd wordt.
De settingslijst is er niet helemaal goed ingegaan maar dit is een kwestie van eventjes opnieuw inladen.
Dit zijn slechts kleine puntjes in vergelijking als je alle settings opnieuw moet instellen.

Toppie Ronald !! hij draait lekker vlot.

~~Rytec Team~~

VU+DUO OpenPli-TVV-Pana TH42-PV700

VUSolo,DM7025+,DM500

*Pli/Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: pieterg

van deze plugin zwerven aangepaste ipk's rond met absolute schermcoordinaten, die in iedere image moeten werken.

Maar in dit geval gebruikt de vraagsteller een te oude versie.
self.container.appClosed.get() bestaat niet meer sinds een aantal weken.


Waar kan ik de nieuwe plugin vinden voor die bitrate?

VU+ Solo2 OpenPli powered

Triax 78 Triple LNB

Qnap TS-119 NAS

Link naar reactie
Delen op andere sites

Na 51/2 maand varen kom ik terug in nederland en nu blijft mijn DB 7025 in het menu hangen en bij een zender geeft ie de melding afstemming mislukt. Ik weet dat ik er misschien uitkom na veel lezen maar heeft iemand er een verklaring voor?

Enigma2.um2008.net geeft ie in beeld na harde reset.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Toxic[Q
]Dat lijkt me een "Dream-bug" en zou ik zeker op het forum van de fabrikant even melden!


Met plezier, ik weet alleen niet hoe, wat en waar.


De hele doorlus is vernaggeld, je kunt dan niet meer naar twee zenders kijken, en hij weigert nieuwe timers in te voeren omdat hij denkt dat er een conflict is. Ik ga weer terug naar de oude versie.

(NB: Makkelijk te proberen, als je gewoon een doorlus opgeeft in je config zie je het meteen)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Rytec

Enkel de mount moet je nog even openen en opslaan zodat deze ook daadwerkelijk geactiveerd wordt.
De settingslijst is er niet helemaal goed ingegaan maar dit is een kwestie van eventjes opnieuw inladen.

Vreemd, ik gebruik dit zelf al 'jaren' en bij mij zijn de netwerk mounts en settings wel altijd direct gebruiks klaar. Ik loop dit toch nog even na, mischien is er een verandering geweest in boot proces waardoor dit komt.

Ronald

My DM(800|7025) is Ronaldd powered

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Ronaldd
Origineel bericht van: antonlamers
Heeft iemand dit ook al gehad:
Kan het zijn dat sommige instellingen van de systeem instellingen niet worden opgeslagen?
Mijn dreambox liep vast en starte opnieuw op en toen waren de netwerk instellingen weg.
Ook met een herstart v/d dreambox waren de netwerk instellingen weg.

Anton
Zit je flash niet vol?

Ronald

Niet dat ik weet, er staat alleen permanent timeshift, epgrefresh, dvdplayer en de cccam info op.

Na een herstart v/d DB moet ik het netwerk herstarten, want bij de adapter instellingen krijgt de DB geen ipadres.

Anton

VU+ Solo2 OpenPli powered

Triax 78 Triple LNB

Qnap TS-119 NAS

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Albino boomkikke

Ik heb de image op mijn Dreambox gezet alleen nu wilt het apparaat helemaal geen MKV bestanden meer afspelen. Met de laatste image van PLi ging het wel goed frown

 

Moet ik nog iets speciaals doen? Ik heb de r2 versie er opgezet.

 

Verder als ik ipkg update doe via telnet probeert packages te downloaden van rondaldd.nl/opendreambox/1.5/dm7025 ofzoiets. Terwijl ik een DM800 heb :|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Ronaldd, ik vind het in een woord een geweldig image en heel veel dank voor al je werk en inzet!

Er zijn nog wel wat dingen die ik er graag zou willen inzien:

 

Kanalen kiezer :

Neutrino effect dus wanneer je op de OK knop drukt meteen het hele pakket opent de functie die je in E1 bij de afstandbediening wel had in de setup.

 

Download server:

Goede settings die werken zoals met bvb bij henksat settings vele kanalen niet open gaan en je een tuner error krijgt.

Meer softcams zoals Gbox en MGCam

Weer bericht plugin

 

 

Maar nogmaals veel dank en respect!

Peter

Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor dit mooie nieuwe image Ronaldd!

 

Weet iemand hoe ik zelf plugins (die al geïnstalleerd zijn) onder de blauwe knop kan zetten of juist verwijderen? Ik wil bijv. de graphical multi-epg toevoegen en Netcaster bovenaan de lijst zetten.

Keep firing, Assholes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: antonlamers
Origineel bericht van: pieterg

van deze plugin zwerven aangepaste ipk's rond met absolute schermcoordinaten, die in iedere image moeten werken.

Maar in dit geval gebruikt de vraagsteller een te oude versie.
self.container.appClosed.get() bestaat niet meer sinds een aantal weken.


Waar kan ik de nieuwe plugin vinden voor die bitrate?


makkelijkst is om met de hand ff de .get() weg te halen.
Komt dacht ik maar op 1 of 2 plekken in de plugin voor.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...