Ga naar inhoud


[enigma2] Ronaldd image: 1 december 2008


Ronaldd

Aanbevolen berichten


  • Reacties 194
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: DeBeek


Als er bv 10 wekelijkse/dagelijkse timers ingesteld zijn,
En je wilt handmatig een opname starten ( rodeknop/onbeperkte opname) dan duurt het bijna 90 sec voordat er wat gebeurd.
soms groen scherm met een herstart.

Als er geen timers in de lijst staan werkt het perfect.
Hebben andere images dat ook? Ik zal het gaan testen.

Ronald

My DM(800|7025) is Ronaldd powered

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Ronaldd
Origineel bericht van: DeBeek


Als er bv 10 wekelijkse/dagelijkse timers ingesteld zijn,
En je wilt handmatig een opname starten ( rodeknop/onbeperkte opname) dan duurt het bijna 90 sec voordat er wat gebeurd.
soms groen scherm met een herstart.

Als er geen timers in de lijst staan werkt het perfect.
Hebben andere images dat ook? Ik zal het gaan testen.

Ronald


Ik heb het voor je geprobeerd , heb een wekelijkse opname mythebusters, als ik op de rode knop druk, kan ik gewoon opnemen, wat ik mij wel meen te herinneren, was voorheen als ie op een andere satteliet stond ik problemen had, ik draai beta (zie signature)

Rongogo

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Ronaldd
Origineel bericht van: DeBeek


Als er bv 10 wekelijkse/dagelijkse timers ingesteld zijn,
En je wilt handmatig een opname starten ( rodeknop/onbeperkte opname) dan duurt het bijna 90 sec voordat er wat gebeurd.
soms groen scherm met een herstart.

Als er geen timers in de lijst staan werkt het perfect.
Hebben andere images dat ook? Ik zal het gaan testen.

Ronald


Ronald,

Heb het net even geprobeerd op gemini 3.90,
daar gebeurd precies het zelfde.

Zet in beide gevallen geen timer backup terug maar maak gewoon
een stuk of 8 timers aan vanuit de EPG in een lege lijst..
Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij staan er een paar timers geprogrammeerd waarvan 1 terugkerende timer.

Ik neem ook op dit moment op van VTM en van 2BE en met tuner B neem ik nu ook op van Ned3.

Nog geen green screen gekregen maar ik merk wel dat ie eventjes (4 sec) moest nadenken toen ik op menu drukte om naar de timers te gaan kijken.

~~Rytec Team~~

VU+DUO OpenPli-TVV-Pana TH42-PV700

VUSolo,DM7025+,DM500

*Pli/Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sinds de installatie van deze nieuwe image hoor ik vaak een soort gillend geluid uit mijn DM7025+ komen, vermoedelijk afkomstig van mijn harddisk. Het lijkt vooral te gebeuren tijdens opnames (zojuist bij 2 opnames tegelijk). Klinkt niet erg fijn moet ik zeggen shocked

 

Is dit bekend bij iemand?

Keep firing, Assholes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ronald,

 

Ik heb dus die nieuwe image erop gezet met de backupfiles van je vorige image. Als ik na het bekijken van een videobestand op stop druk dan krijg ik de vraag om deze te stoppen met 5 keuzes.

Ik heb deze image nu ook al op een paar andere dm7025's gezet maar zonder backupfiles. En hier krijgt men enkel de vraag om te stoppen ja of nee.

Kan het zijn dat dat keuzemenu in je laatste versie er niet meer in zit maar dat ik die wel erin heb door die backupfiles te gebruiken?

Ik heb even de settings vergeleken in /etc/enigma2 en in mijn lijst staat er een regel :

config.movielist.listtype=4

 

en bij die andere staat deze regel er niet in, ik zal deze regel er eens inzetten bij de anderen en kijken welk resultaat ik krijg.

~~Rytec Team~~

VU+DUO OpenPli-TVV-Pana TH42-PV700

VUSolo,DM7025+,DM500

*Pli/Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites

OK, oplossing gevonden. Het toevoegen van die regel heeft geen zin maar je moet gewoon even via menu --> instellingen --> systeem --> diversen :

de bovenste regel staat op uitgebreid, deze met pijltje op expert zetten.

als je dit gedaan hebt zou je wel bij het stoppen van een video opname de meerdere keuzes moeten krijgen.

En wellicht dat dit ook invloed heeft op andere menu's zoals het afsluitmenu waar in de expertmode ook de optie GUI herstarten nu wel te zien is (enigma herstart).

~~Rytec Team~~

VU+DUO OpenPli-TVV-Pana TH42-PV700

VUSolo,DM7025+,DM500

*Pli/Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ronaldd THX, waarom?

 

Na lang zitten kloten en tig image's geprobeerd te hebben ( DVD plug-in probleem )

 

Dag gespendeerd aan de youtube/VLC player in de downloads.

 

Speel nu eindelijk alle DVD's/divx enz probleemloos af via netwerk vanaf de PC. Dus zonder schokken/lipsynch.

 

DVD-plug in niet meer nodig.

 

Net op tijd wink Anders was ik voor de AVG gegaan, nu toch besloten op de 8000 te wachten

 

 

 

VU+ Duo2 - PrismCube

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een probleem met opnemen... Nadat de nieuwe RonaldD erop gezet is, kan ik geen opnames mee maken.

 

Situatie: Barry Allen met nieuwe ronaldd op 2GB CF card.

harddisk in server die via NFS mount naar /media/hdd wijst. Heeft altijd prima gewerkt zonder problemen.

 

Probleem: Bij opname via timer worden alleen de ts.cuts en ts.meta bestanden opgeslagen, maar de daadwerkelijke .ts file niet. Neem ik direct met de rode knop op, dan werkt alles prima en wordt ook de .ts file opgeslagen.

 

Heeft iemand een idee / dit ook meegemaakt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij werkt geen enkele opname in deze image omdat hij denkt dat er een timer conflict is.

 

Komt door de "doorlus" setting - hij handelt dit niet meer correct af en je kunt maar naar een transponder kijken. Als ik hem op "2e kabel" zet dan heb ik helemaal geen beeld op tuner B.

 

Ik draai dus nog steeds het oude image, want aan deze heb ik helaas niks.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...