Ga naar inhoud


Nederlandstalige Satellietbladen.


Dilasso

Aanbevolen berichten

LS,

 

Welke Nederlandstalige Satellietbladen zijn er te koop?

 

Groet,

Dilasso.

 

Dreambox DM800HD SE met Open Pli en Wavefield T55 schotel voor Hotbird, Astra 1, Astra 2 en Astra 3.

Ik heb altijd nog een stukje maand aan het einde van mijn geld
(Auteur onbekend)


---------------------------------------------------------

Link naar reactie
Delen op andere sites


Satellietgids, hopperguide en Totaal-TV en het is (bijna) allemaal niks.

De hopperguide en de satellietgids zijn GEEN programmabladen en bevattten dus geen informatie over TV programma's en tijden.

De hopperguide verschijnt erg onregelmatig en is nogal anti-canaldigitaal getint. Dit heeft alles te maken met commerciele belangen die nu via een blad worden uitgevochten. Verder is het blad wel aardig, maar niet meer dan dat.

De Totaal-TV is een "leeggelopen" blad dat ook niet echt meer over satelliet TV gaat, maar algemener over digitale TV. De technisch redacteur die er jaren geleden zat was een kei in zijn vak, maar is daar met wat meningsverschillen vertrokken. Zo zijn er nog een aantal mensen die er nu niet meer werken en daardoor is het niveau tot de bodem gezakt.

De Totaal-TV kan je echt vergeten, of het moet je echt om de programmainformatie te doen zijn. Testberichten en artikelen zuigen en het blad staat bol van advertenties en andere oninteresante en (voor satelliet ontvangst) irrelevante informatie.

Daar zit een zooitje dom volk dat niet snapt waar ze mee bezig zijn en dat hoogstwaarschijnlijk ook nooit zal gaan snappen.

Het enige naar mijn mening fatsoenlijke blad is dus de satellietgids, maar verwacht ook daar geen PCM (personal computer magazine) voor satelliet TV.

 

Ron

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Ron,

 

Bedankt voor je uitgebreide informatie ik weet voldoende.

 

Groet,

Dilasso.

 

Dreambox DM800HD SE met Open Pli en Wavefield T55 schotel voor Hotbird, Astra 1, Astra 2 en Astra 3.

Ik heb altijd nog een stukje maand aan het einde van mijn geld
(Auteur onbekend)


---------------------------------------------------------

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Toxic[Q
]De Totaal-TV is een "leeggelopen" blad dat ook niet echt meer over satelliet TV gaat, maar algemener over digitale TV. De technisch redacteur die er jaren geleden zat was een kei in zijn vak, maar is daar met wat meningsverschillen vertrokken. Zo zijn er nog een aantal mensen die er nu niet meer werken en daardoor is het niveau tot de bodem gezakt.
De Totaal-TV kan je echt vergeten, of het moet je echt om de programmainformatie te doen zijn. Testberichten en artikelen zuigen en het blad staat bol van advertenties en andere oninteresante en (voor satelliet ontvangst) irrelevante informatie.
Daar zit een zooitje dom volk dat niet snapt waar ze mee bezig zijn en dat hoogstwaarschijnlijk ook nooit zal gaan snappen.

Ik ben ook helemaal uitgekeken op Totaal TV. Na vele jaren abonnee te zijn geweest van respectievelijk Free Satellite Watcher (FSW), (Veronica) Satellite en Totaal TV, stopt mijn abonnement op het Totaal TV.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Hydraman
Origineel bericht van: Toxic[Q
]De Totaal-TV is een "leeggelopen" blad dat ook niet echt meer over satelliet TV gaat, maar algemener over digitale TV. De technisch redacteur die er jaren geleden zat was een kei in zijn vak, maar is daar met wat meningsverschillen vertrokken. Zo zijn er nog een aantal mensen die er nu niet meer werken en daardoor is het niveau tot de bodem gezakt.
De Totaal-TV kan je echt vergeten, of het moet je echt om de programmainformatie te doen zijn. Testberichten en artikelen zuigen en het blad staat bol van advertenties en andere oninteresante en (voor satelliet ontvangst) irrelevante informatie.
Daar zit een zooitje dom volk dat niet snapt waar ze mee bezig zijn en dat hoogstwaarschijnlijk ook nooit zal gaan snappen.

Ik ben ook helemaal uitgekeken op Totaal TV. Na vele jaren abonnee te zijn geweest van respectievelijk Free Satellite Watcher (FSW), (Veronica) Satellite en Totaal TV, stopt mijn abonnement op het Totaal TV.


Mijn abonnement op Totaal TV loopt nog tot eind maart 2009. Ik heb hem ook de deur uitgedaan. Het nieuws wat daar satellietnieuws is, weet ik vaak al een week. smile
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: MacGuinness
Tele Satelliet is er ook nog.
Tevens gratis te downloaden.


Waar te downloaden?

Dreambox DM800HD SE met Open Pli en Wavefield T55 schotel voor Hotbird, Astra 1, Astra 2 en Astra 3.

Ik heb altijd nog een stukje maand aan het einde van mijn geld
(Auteur onbekend)


---------------------------------------------------------

Link naar reactie
Delen op andere sites

tja...,als er nieuws is over het satellietgebeuren staat dit direct op het internet te lezen,lijkt me dus niet zo gemakkelijk om dan nog eens een tijdschrift uit te brengen en dit te vullen met nieuwsfeiten die al lang op internet te vinden zijn,en dan ook al door iedereen bekend zijn.

De beste tijden van de satellietmagazine's lijken me dan ook voorbij te zijn.

 

"Behandel anderen zoals jezelf ook graag door anderen behandeld word"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...