bertie Geplaatst: 2 december 2008 Geplaatst: 2 december 2008 Hoi, Ik verwacht binnen enkele dagen mijn AB IPBox 9000 HD ,welke Cam gebruik ik het best met CDkaart?
ikbennico Geplaatst: 2 december 2008 Geplaatst: 2 december 2008 Gewoon de laatste versie van NLB firmware flash daar zit een emulator in die gebruikt maar van de interne readers. Wel de card met de chip naar beneden plaatsen.
goofy17 Geplaatst: 4 december 2008 Geplaatst: 4 december 2008 Bij mij wil met 2 NLB versies de interne kaatlezer niet werken. Wel met de Sif image (zowel nlb als sif via newcs) Is het iets met de cfg van newcs??
apella Geplaatst: 4 december 2008 Geplaatst: 4 december 2008 Met mijn NLB versie kan de kaart wel gelezen worden als ik mgcamd selecteer, kies ik incubusCamd dan wordt de kaart niet meer gelezen.
goofy17 Geplaatst: 4 december 2008 Geplaatst: 4 december 2008 Ook met mgcamd leest hij hem niet bij mij. Het lijkt alsof zowel bij mgcamd als incubus ook newcs geladen moet worden. Deze zou de interne kaartlezers moeten zien vlgs mij. Bij de Cif image werkt het in wel zo
goofy17 Geplaatst: 5 december 2008 Geplaatst: 5 december 2008 met deze http://www.myipbox.info/wbb2/attachment.php?attachmentid=584 fix geladen van myipbox is het me wel gelukt de kaartlezer aan te spreken.
racad Geplaatst: 5 december 2008 Geplaatst: 5 december 2008 Origineel bericht van: bertie Hoi, Ik verwacht binnen enkele dagen mijn AB IPBox 9000 HD ,welke Cam gebruik ik het best met CDkaart? Ik gebruik CDkaart samen met T-Rex super module (cam) en werkt perfect.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen