Ga naar inhoud


Aanbevolen berichten

Geplaatst:

De KPN blijft verbazen!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hebben ze vorige week mijn telefoon afgesloten, hebben ze i.p.v internet + bellen. Alleen internet pakket gestart.

Ik had het premium pakket, maar omdat ik de 20 mb lang niet kan halen.

Zouden ze een downgrade doen.

Zouden ze me een goedkoper pakket geven met 8mb (max) sneller gaat niet hier.

Hebben ze een fout gemaakt dus, en de telefoon afgesloten.

Heb nu al 5 dagen geen mogelijkheid meer om te bellen of gebeld te worden.

Probeer nu maar eens om door te dringen in dat bolwerk en te zeggen dat er iets fout is gegaan met de pakket keuze.

Ik ben er al 5 dagen mee bezig via mobiel,e-mail. Maar het is me nog niet gelukt om het te herstellen.

Zij maken de fout en wij maar proberen om het te herstellen.

Iemand een idee??

 


Geplaatst:

aangetekende brief en er op wijzen dat er binnen redelijke termijn alles weer werkt.

zo niet opzeggen en een abbo bij andere provider en je geld storneren.

Geplaatst:

Storingsdienst bellen,zeg dat je geen telefoon meer hebt.(meer niet)

Zorgen dat je een service monteur aan de lijn krijgt.

Gaat het "snelst"

HALLO [deze text leest u alleen als u een illigale versie van windows heeft]

Geplaatst:

Vandaag weer de hele dag geprobeerd om die onnozele medewerkers van de KPN het probleem nogmaals voor te leggen.

Het wil niet lukken om na een week mijn telefoonverbinding terug te krijgen.

Ze blijven steeds maar zeggen dan moet u die afdeling hebben en vervolgens zegt die afdeling weer. Ho dan moet u die afdeling hebben.

De KPN heeft een klant minder en ik hoop met die service dat velen er van leren.

Dit is te gek voor woorden.

Ga nu maar naar de kabel concurrent voor de rest van het pakket.

Geplaatst:

Je hoort aan alle hoeken van de straat klachten over KPN

en zijn dochters (xs4all,planet,hetnet,tiscali enz)

Over ziggo hoor je ook alleenmaar elende.

 

Ik ga bijna zeggen of je door hond of de kat gebeten wordt ,ik

zou geen telefoon/adsl/kabel aanbieder weten die wel problemen

voor elkaar krijgen.

 

Geplaatst:

idem hier.

ik probeer voor iemand al sinds 4 maanden z'n adsl tijd surfen abbo te upgraden naar het net surfen en bellen (1,5Mbps)

experiabox kwam eindelijk eind vorige maand maar geen telefoon natuurlijk. gebeld, nee meneer, u heeft internet only smile

sjeemig de peemig, daar krijg je toch een strakke plasser van ? in alle papieren (o.a aanvraag) e.d staat dat ik incl. bellen heb besteld.

tevens waren die idioten vergeten de brief met inloggegevens (Mijn KPN) te versturen. kleinigheidje maargoed, toch in het gesprek met zo'n druiloor maar meegenomen.

kreeg ie gisteren een brief dat z'n wachtwoord is gewijzigd met als gevolg dat ik er weer heen moest om dit in z'n modem te veranderen.

 

ongeloveloos, moedeloos wordt je ervan.

 

wie noemt er mij één isp zonder al deze problemen ? volgens mij moet die nog opgericht worden ...

 

 

triest,

merDe

deze ruimte is te huur
Geplaatst:
Origineel bericht van: Ome Merde
. . . wie noemt er mij één isp zonder al deze problemen ? volgens mij moet die nog opgericht worden ... triest, merDe


FreeOnLine, ik heb nergens problemen mee en € 13,95 / mnd.

HG CC

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst).

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11.

Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.

Geplaatst:
Origineel bericht van: Con


FreeOnLine, ik heb nergens problemen mee en € 13,95 / mnd.

HG CC


Het probleem is niet dat ze adsl kunnen leveren ,maar
komt ergens een storing dan is niemand in staat de storing
netjes te verhelpen.
Meestal zit het probleem toch altijd weer bij KPN omdat de
verbinding via het kpn netwerk loopt.
Geplaatst:

Zal vandaag maar een aangetekende brief klaar maken en versturen.

Ga niet weer de moeite nemen om weer die onzinnige lui te bellen.

Ga al mijn kosten van de mobiele telefoon ook verhalen bij hun heb in totaal iets van 3 1/2 uur gebeld (zonder resultaat).

Alleen maar wijzer geworden, dat ik zelf nog zo gek niet ben :-)

Als er nog iemand een mooie voorbeeld brief heeft dan graag.

Geplaatst:
Origineel bericht van: Ome Merde

wie noemt er mij één isp zonder al deze problemen ? volgens mij moet die nog opgericht worden ...



Speedxs, werkt op t bbned, locaaltarief als je er naar belt, en zelfs via de chat te bereiken(antwoord kan dan wel iets langer duren).
wel ietsjes duurder maar naar alle orange taferelen was dat zeer welkom.

GREETZZ.HOBSAT
--------------------
oost west, mij best.
Xtrend ET8000 3x DVB-C

Geplaatst:
Origineel bericht van: pukje
Origineel bericht van: Con


FreeOnLine, ik heb nergens problemen mee en € 13,95 / mnd.

HG CC


Het probleem is niet dat ze adsl kunnen leveren ,maar
komt ergens een storing dan is niemand in staat de storing
netjes te verhelpen.
Meestal zit het probleem toch altijd weer bij KPN omdat de
verbinding via het kpn netwerk loopt.


Het niet kunnen verhelpen is wat anders als hoe je naar de
klanten mee omgaat. Een goede helpdesk kan verzachtend werken
als het dan een keer fout gaat. Gezien de reacties van bv Telfort
wordt je daar niet vrolijk van 2 zaken, a de storing en b de
reacties die ze geven.

HG CC

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst).

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11.

Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.

Geplaatst:
Origineel bericht van: Ome Merde

kreeg ie gisteren een brief dat z'n wachtwoord is gewijzigd met als gevolg dat ik er weer heen moest om dit in z'n modem te veranderen.
merDe


Dat was vroeger nodig, sinds een tijdje niet meer bij KPN en Hetnet.

Rekordc

Easyvdr based VDR 1.7.29 server met als clients S100 & Kreatel vip 1710 / 1960 en hopelijk snel een Raspberry Pi

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...