Gast wanderer Geplaatst: 5 december 2008 Geplaatst: 5 december 2008 Compuserve in een beperkt deel van nederland beschikbaar, iig niet hier....dus een beetje scheve vergelijking...
Sverige Geplaatst: 5 december 2008 Geplaatst: 5 december 2008 Je kan het land niet wijzigen. Ze kijken naar je IP adres als je een account maakt. Ik had vanuit NL eerst als land Noorwegen ingevuld, maar toch kwam er Nederland te staan... Afgelopen maand was ik weer eens in Noorwegen, en heb daar dan een accountje aangemaakt Als ik nu kijk staat er Noorwegen, en dat laat zich ook niet meer wijzigen. Mooi! Je hebt dan alleen niet meer alle betaalmogelijkheden zoals je in NL hebt. Ideal vervalt bijvoorbeeld... maar je hebt wel Paypal... dat is de goedkoopste manier waarmee het lukt. Je betaalt dan 10 euro + 0.6 euro transactiekosten... geen btw. Via creditcard kan het niet echt omdat je dan eerst op een pagina komt waar je je adres moet invullen, en dat adres moet overeenstemmen met dat van je creditcard... maar Paypal is een prima betaaloptie vind ik... Om te betalen hoef je dus niet meer in Noorwegen te zitten... als "Noor" kan je ook betalen vanuit bijvoorbeeld Nederland... - VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost Missachtet wird, was es umsonst gibt (Else Pannek)
cosmos Geplaatst: 9 december 2008 Geplaatst: 9 december 2008 Origineel bericht van: wanderer Compuserve in een beperkt deel van nederland beschikbaar, iig niet hier....dus een beetje scheve vergelijking... Topicstarter heeft het over KPN, als je KPN kan aanvragen kan je ook Compuserve aanvragen, nu kom je zelf uit Belgie en naar ik weet is daar geen KPN. DM8000 1TB HDD - ICVS + GP3 DM7025+ SC 300GB HDD/4GB CF + Dumbo - ICVS + GP3 Visiosat BIG Bisat |15°W|5°W|0.8°W|4.8°E|9°E|13°E|19.2°E|23.5°E|
peterk Geplaatst: 9 december 2008 Geplaatst: 9 december 2008 Compuserve levert zowel internet via KPN (Direct ADSL en vreselijk duur) als via het oude Tiscali (lees Telfort) netwerk. In die laatste variant is Compuserve scherp geprijst en levert zelfs twee VOIP nummers. Let er wel op dat het bestelproces van Compuserve dramatische traag is en dat je als je nummerbehoud wilt vanaf een andere VOIP telefonie provider je minimaal twee weken na oplevering van de ADSL verbinding je eigen nummer kan laten overzetten naar Compuserve. Dit heeft te maken met het feit dat de hele aanvraag voor telefonie bij Compuserve pas start op eigen initiatief en pas echt mogelijk is nadat je ADSL verbinding zowel technisch als administratief is opgeleverd. Mijn laatste ervaring met compuserve is dat het opleveren ook al vreselijk lang (bijna een week!!!) kan duren. Goedkoop heeft dus ook zijn keerzijde!
Gast wanderer Geplaatst: 9 december 2008 Geplaatst: 9 december 2008 huh? sinds wanneer is Zeeuws-Vlaanderen van België???????????
Lambik61 Geplaatst: 15 december 2008 Auteur Geplaatst: 15 december 2008 De kogel is door de kerk. Ik heb vandaag mij aangemeld voor glasvezel. internet+telefonie 35/35Mbit €44,95 gratis bellen met vaste nummers € 5,00 Dus totaal € 49,95 per maand. Dit is ongeveer 5 euro goedkoper dan IPB van KPN en 10 x zo snel. CU Lambik VU+ DUO2, Triax88, 13E,19E,23E,28E
Gast info Geplaatst: 7 januari 2009 Geplaatst: 7 januari 2009 Origineel bericht van: ivoss en heeft de topicstarter zijn IPB-abbo opgezegd? Ik kreeg gisteren deze mail.. Verhuiskosten Geachte heer/mevrouw, Middels deze e-mail willen we u informeren over een wijziging van de eenmalige verhuiskosten die KPN in rekening brengt als u gaat verhuizen. Deze wijziging gaat in per 1 februari 2009. Eenmalig verhuistarief InternetPlusBellen: € 44,- Mocht u zich niet kunnen vinden in deze wijziging, dan staat het u vrij uw InternetPlusBellen abonnement tot 1 februari 2009 kosteloos op te zeggen. We hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Jacob Middeldorp Directeur Klantcontact Ik heb meteen de opzegging gedaan...!!!Ik heb officieel tot 31Juli 2009 IPB.En heb al vaker willen opzeggen maar dit was niet mogelijk(ja afkopen voor het volle pond en KPN de zak spekken en er geen gebruik meer van kunnen maken) Volgens een bevriende jurist moet KPN mijn abbo opheffen volgens afspraak..De mail is bindend(zal mij benieuwen??) Gr.Info
Poetsdoekje Geplaatst: 7 januari 2009 Geplaatst: 7 januari 2009 Citaat: Ja maar verhuizen is toch wel wat anders als je abo opzeggen. Het gaat hem ook niet over het verhuizen, maar hij wil van zijn abbo af, en deze wijziging in de algemene voorwaarden bied hem de mogelijkheid om zijn abbo vroeger op te zeggen dan dat hij eigenlijk kon Citaat: Mocht u zich niet kunnen vinden in deze wijziging, dan staat het u vrij uw InternetPlusBellen abonnement tot 1 februari 2009 kosteloos op te zeggen. Lezen is weten... En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
Gast info Geplaatst: 8 januari 2009 Geplaatst: 8 januari 2009 Antwoord van KPN..(zie hier onder) Ik heb inmiddels een brief laten opstellen door mijn bevriende advocaat..KPN heeft verzuimd alg.voorwaarden of wat dan ook mee te zenden of te verwijzen naar!! in de gestuurde mail..Dus volgens mijn vriend is de mail bindend en zal KPN het contract moeten ontbinden(Al zullen ze daar niet blij mee zijn)Ik wacht met smart af....En ja ik wil inderdaad van IPB af(helemaal van KPN trouwens) Gr.Info N.B. De opzegtermijn van een aansluiting bedraagt een maand, met inachtneming van een minimale contractsduur van een jaar. Indien u rekening houdt met de genoemde minimale contractsduur en opzegtermijn, dan is het opzeggen van uw aansluiting kosteloos. Wij vertrouwen erop u met deze informatie van dienst te zijn geweest. Met vriendelijke groet, Martijn VisscherKPN
Sverige Geplaatst: 8 januari 2009 Geplaatst: 8 januari 2009 Dat zelfde heb ik telefonisch te horen gekregen toen ik vroeg naar de opzegtermijn. Als je langer dan 1 jaar klant bent van het product wat je wil beeindigen, dan is de opzegtijd 1 maand. - VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost Missachtet wird, was es umsonst gibt (Else Pannek)
Gast info Geplaatst: 8 januari 2009 Geplaatst: 8 januari 2009 Naar aanleiding van de opgestelde email door een bevriende advocaat heb ik nu een mail terug gekregen dat de opzegging in behandeling is genomen en dat ik binnen een aantal WEKEN!!!!Gebeld ga worden door de betreffende IPB afdeling... Jaja binnen een aantal weken!!Zal wel na 1 februari zijn..En dan te horen krijgen helaas bent u te laat en is de aanbieding afgelopen!! Gr.Info
Gast info Geplaatst: 9 januari 2009 Geplaatst: 9 januari 2009 Ja klopt verhuiskosten... Stel dat ik ooit overweeg om te gaan verhuizen in de toekomst dan kon ik kosteloos mijn abonnement opzeggen...Nou ik denk dat ik over een jaar of 25 wel wil verhuizen ja!!!Er staat toch niet binnen afzienbare tijd tijdens de contracts periode!!! Ik was al een hele tijd opzoek naar een mogelijkheid om van mijn IPB af te komen..Dit omdat ik een beetje genoeg heb van KPN. Ik heb altijd een zakelijke DSL lijn gehad waar ik toen die tijd een 3 jarig contract op heb afgesloten, na de verkoop van mijn bedrijf kon de nieuwe eigenaar die lijn niet overnemen??KPN kan schijnbaar geen naamswijzigingen doorvoeren in hun systeem?? Ik heb netjes de datum in de gaten gehouden voor de opzegging ik moest uit eindelijk nog maar 7 maanden mijn contract uitdienen.Tijdens het opzeggen kreeg ik een brief dat ik 4dgn. te laat was met opzeggen en dus weer een nieuwe verlening kreeg van 1 jaar!!!(nu gold de datum van aanvraag en niet de aansluit datum ... Bij de IPB gebruiken ze ineens de aansluit datum en niet de aanvraag datum jaja zoals het hun uitkomt) Lang verhaal kort maken..ik gebruikte DSL van 59,95 exclusief Btw plus een Belbudget abonnement om die kosten een beetje te drukken heb ik KPN het over laten nemen voor IPB daar betaal ik nu 50,00 p/mnd voor. Dit alles is gebeurt op 27-03-2008 heb daar ook alle papieren van..Alleen KPN beweert dat ik 31-07-2008 pas weer kan opzeggen!!! Daarom ben ik nu dus blij dat ik zo'n mail van hun kreeg..Opzeggen die hap.Ik heb helemaal genoeg van die gasten. Gr.Info
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen