hobsat Geplaatst: 3 december 2008 Geplaatst: 3 december 2008 Vraag me dan af wat voor bekeuring je dan krijgt, denk 1 die een paar x zo duur uitvalt. GREETZZ.HOBSAT -------------------- oost west, mij best. Xtrend ET8000 3x DVB-C
patyv Geplaatst: 3 december 2008 Geplaatst: 3 december 2008 Wat een idioot, hij brengt zichzelf en andere weggebruikers in gevaar. Hoe moet hij remmen?? Ik hoop dat als ze hem pakken meteen levenslangs zijn rijbewijs afnemen. db 7020s Gemini 4.3/ echostar 890DB-2ci/ premiumX 7100 PGU
Outta space Geplaatst: 3 december 2008 Geplaatst: 3 december 2008 Artikel 5 zou onze vriend Koos Spee zeggen denk ik
Gast pietsat Geplaatst: 3 december 2008 Geplaatst: 3 december 2008 Die mogen ze van mijn ze rijbewijs voor goed afnemen. wat gek
kees hekstra Geplaatst: 3 december 2008 Geplaatst: 3 december 2008 Die mogen ze van mijn ze rijbewijs voor goed afnemen.En nooit weer teruggeven dat rijbewijs mafketel. Het Leven Is Een Melodie Gedreven Door Komedie Verweven Met Parodie Tot Zeven Zeisen Zonder Remedie Dood Omgeven Met Tragedie
Catalán Geplaatst: 3 december 2008 Geplaatst: 3 december 2008 Origineel bericht van: Outta space Artikel 5 zou onze vriend Koos Spee zeggen denk ik Inderdaad,lol DM8000 HD - PLi - Cccam 2.3.0 - 500 Gb HDD Tv Vlaanderen + Canal DigitaalSamsung Plasma PS-50Q92Triax 88 [13|19.2|23.5|28.2]
allez l'om Geplaatst: 3 december 2008 Geplaatst: 3 december 2008 Origineel bericht van: Outta space Artikel 5 zou onze vriend Koos Spee zeggen denk ik jouw vriend, zeker niet de mijne Dreambox 8000 HD PVR met 1.5 tb hdd Dreambox 800se HD PVR met 320 gb hdd Wavefrontier T55 astra 1,2,3 hotbird Linux server
Sjattuh Geplaatst: 3 december 2008 Geplaatst: 3 december 2008 voor de simpele mensen onder ons die een grapje nog niet herkennen als ze ermee om de oren worden geslagen... Het is een grapje. Hij zal echt wel weten waar hij dit heeft gedaan... Daarnaast staan er mensen te filmen die ongetwijfeld auto's zouden hebben tegengehouden. Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
looney2 Geplaatst: 3 december 2008 Geplaatst: 3 december 2008 Tis dat je het zegt,begon net te geloven dat het serieus was. Ten minste......gezien de reactie`s hiervoor. HALLO [deze text leest u alleen als u een illigale versie van windows heeft]
Gast KeesP Geplaatst: 3 december 2008 Geplaatst: 3 december 2008 't Is nog steeds niet handsfree hoor
marco24 Geplaatst: 3 december 2008 Geplaatst: 3 december 2008 niet handsfree , maar je zit niet achter het stuur
JosFop4Sat Geplaatst: 3 december 2008 Geplaatst: 3 december 2008 Dit wel : You can never solve a problem on the level on which it was createdGroeten, JosVU+DUO2-2-S2; 1xT/C; OpenATV 5.1; Logitech 700;Maximum E85 HB,A1,A2,A3
Gast Tijgertje Geplaatst: 3 december 2008 Geplaatst: 3 december 2008 Origineel bericht van: Sjattuh voor de simpele mensen onder ons die een grapje nog niet herkennen als ze ermee om de oren worden geslagen... Het is een grapje. Hij zal echt wel weten waar hij dit heeft gedaan... Daarnaast staan er mensen te filmen die ongetwijfeld auto's zouden hebben tegengehouden. Ik denk dat je er wel een beetje te licht tegenaan kijkt ,in de eerste plaatst een slecht voorbeeld als dit heb je altijd idioten die het ook gaan doen hij zit echt op de openbare weg (grapje of niet ) en verder ben ik het helemaal met Sjaak eens met als enige aanvulling boven erinj(doorzijn strot )en onder in er weer uit (Zijn Anus). Groeten Tijgertje.
ronaldsl Geplaatst: 3 december 2008 Geplaatst: 3 december 2008 wat moeilijk dit ik zet m gewoon op cruise control (schrijf ik het goed ?) en ga lekker op de achterbank liggen te bellen..... ronald
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen