kapoentje Geplaatst: 4 december 2008 Geplaatst: 4 december 2008 Logitec muizen zenden uit in de 27 Mhz. band en dan nog alleen als je hem beweegd. Iemand die bang is voor straling van muizen kan ook geen draadloze telefoon hebben, want dat is een magnetron tegen hoofd houden.
peugeot Geplaatst: 4 december 2008 Geplaatst: 4 december 2008 27 Mhz dacht het niet, 2,4 Ghz bedoel je zeker. In elk geval de nieuwe dan ,ik wil niet zeggen dat ze er niet zijn op 27 Mhz Lachen als je buurman een 27mc bakkie heeft met een flinke kachel er achter ,ben je steeds op zoek naar je pijltje op het beeld scherm.
kapoentje Geplaatst: 4 december 2008 Geplaatst: 4 december 2008 Tja, ik loop misschien wat achter want ik denk dat ik al bijna 10 jaar met dezelde muis werk. Dus wat de nieuwere doen weet ik eigenlijk ook niet. Mijn muis; Frequenties;(zelf gemeten) kanaal1 27.050 Mhz. Kanaal2 27.200 Mhz.
Gast dreamer66 Geplaatst: 5 december 2008 Geplaatst: 5 december 2008 Ik denk dat je eerder last van je hart gaat krijgen als je om al die dingen druk gaat maken
Johan45 Geplaatst: 5 december 2008 Geplaatst: 5 december 2008 Batterij er uit laten, heb je helemaal geen straling van het apparaat(je) Vult u rustig aan !!!
Satbakker Geplaatst: 5 december 2008 Geplaatst: 5 december 2008 Origineel bericht van: TangoBravo Over muizen en fysieke problemen gesproken, als ik een paar uur werk met een gewone muis dan krijg ik veel pijn in mijn arm en schouder. Dé oplossing heb ik gevonden in een Logitech Cordless Trackman Wheel, een muis die op zijn plaats blijft liggen en waar ik met mijn duim een kogel beweeg, en die ik al jaren gebruik. Overigens qua straling zal dat wel meevallen, hij werkt op één a4 batterij en doet daar een maand of 3-4 mee, dus zoveel straling kan hij niet afgeven met zo weinig energie. T B Lijkt wel een ortopedische muis - GigaBlue Quad Plus / draaibaar via Vbox - Jaeger Silent Gold Geotrack 107 H2H 36V - Triax 120 cms. off set / Invacom 0,3 DB - Satfinder Promax
Gast John49 Geplaatst: 5 december 2008 Geplaatst: 5 december 2008 Gisteravond een echte muis in de kamer, de haren van de vrouw stonden plotseling omhoog !!! zou dat ook straling zijn ??? John
minplus Geplaatst: 5 december 2008 Geplaatst: 5 december 2008 was hij wel draadloos? 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen