HDvideo Geplaatst: 3 december 2008 Geplaatst: 3 december 2008 Hi, de Alphacrypt cam is vrijwel niet meer te krijgen, weet iemand een alternatieve cam ? Software is geen oplossing omdat de module in een TV moet met CI slot.
Doman Geplaatst: 3 december 2008 Geplaatst: 3 december 2008 Op het Ziggo-Gebruikers Forum beweert iemand dat het ook werkt met een goedkope Irdeto2 cam??? Ziggo-Gebruikers Forum: Sony KDL-40E4030 - goedkope Irdeto 2 CAM?
Gast aart44 Geplaatst: 3 december 2008 Geplaatst: 3 december 2008 Er is dacht ik een tijdelijke schaarste in Januari gaat %#%^$%^$#% weer leveren. Maar even voor je op de ^$&^#$#@#%@^%#^@#$%^%^&%^& gekeken er staan er 94 te koop een aantal de light versie derest is classic die je moet hebben.
HDvideo Geplaatst: 3 december 2008 Auteur Geplaatst: 3 december 2008 Leuk die veiligen maar voor een project moet ik er minimaal 200 hebben dus dat werkt niet :-)
grunnsat Geplaatst: 3 december 2008 Geplaatst: 3 december 2008 Dan zou ik even een mailtje sturen naar %^#$%$^$^%$#@!#%$ die willen je vast wel 200 leveren tegen een leuk prijsje.
bigm Geplaatst: 4 december 2008 Geplaatst: 4 december 2008 ik heb vandaag nog een stapeltje alphacams zien liggen bij een $^#@#&$^!#%#%!$%#$.....maar ivm reclame kan ik het niet zeggen wie weet wat morgen brengt........ik niet....ik weet niet eens wat er gisteren gebeurde
Murdock Geplaatst: 8 januari 2009 Geplaatst: 8 januari 2009 Er is nu ook een speciale Aston Irdeto module beschikbaar welke werkt met Ziggo. Receiver: VU+ Solo 4K Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird)
Nobody2050 Geplaatst: 8 januari 2009 Geplaatst: 8 januari 2009 En wat is daar de prijs van? Greetz Nobody2050 Greetz Nobody2050===================================================VU+ Duo2, ZGemma Star H2H, Ferguson Ariva 102Mini.
Ron Geplaatst: 9 januari 2009 Geplaatst: 9 januari 2009 Ik ben echt extreem teleurgesteld in enkele bekende leden van dit forum. Er wordt reclame gemaakt of verwezen naar winkels alsof het de normaalste zaak van de werelD is. HIER GELDEN RECLAME REGELS! WIJ ZIJN GEEN PRIJS VERGELIJKINGSSITE! VOOR DIT SOORT ZAKEN IS GOOGLE UITGEVONDEN!!! Uiteraard gaat dit topic dicht en er wordt ook geen nieuw topic geopend!
Aanbevolen berichten