Ga naar inhoud


Activeren helpt niet.


Gast BMW318TI

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Ik heb sinds zaterdag de nieuwe smartcard.

Ik had geijk aangemeld en de kaart geactiveerd via jullie site.

Echter de nieuwe kaart doet nog steeds na vier dagen. Ik had alle mogelijke oplossingen (o.a. van jullie site) gevolgd om dingen uit te sluiten. Helaas niets hielp zelfs met een andere ontvanger werkte het niet.

 

Ik kan wel BVN ontvangen, dus het ligt niet aan de installatie.

 

Al geprobeerd:

 

-Andere ontvanger.

 

-Kaart zowel via sms, telefoon als internet heractiveren (velen malen) en afstemmen op Nederlandse zender.

 

-Ontvanger voorzien van nieuwe software.

 

-Kaart schoongemaakt, verder ingestoken etc.

 

Mischien heeft nog andere sugesties?

 

Alvast bedankt voor jullie hulp.

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hallo BMW318

 

Waarschijnlijk krijgt jou ontvanger de activatie puls niet binnen en als het al 4 dagen geleden is lukt het ook niet meer. Je moet dan eerst het registratieformulier opsturen, wat bij de nieuwe smatcard zit. Zodra hun dit dan ontvangen en verwerkt hebben (duurt ongeveer 1 à 2 weken), dan wordt het signaal weer aangezet.

Er kan ook nog iets aan de hand zijn met de nieuwe smartcard. In dit geval kun je het beste even bellen naar de klantenservice van canaldigitaal. 0900 9325 en dan vertellen hun wat er aan de hand is. Dit kunnen ze nl zien als je het cardnummer doorgeeft.

 

Ik hoop dat je hiermee geholpen bent

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Staat je schotel wel op astra1 uitgericht?

Bvn wordt vanuit meerdere satellieten uitgezonden.

 

Welke decoder heb je?

En je hebt de kaart geactiveerd via sat4all? Je bedoelt waarschijnlijk via Canaal Digitaal.

Indien je een dreambox hebt moet de kaart met de chip naar beneden in de decoder.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb via menu van de ontvanger gekeken op signaalkwaliteit van Astra 1. Op Hotbird heb ik ook signaalkwaliteit i.v.m. twee LNB's. Dus het moet toch goed zijn?

Link naar reactie
Delen op andere sites

waarschijnlijk is je schotel verkeerd afgesteld gooi 1 lnb er eens af en richt uit op astra , daarna kaart ativeren , moet zeker lukken

 

M7 Sat 801-Technomate 5600 ci-usb - Pace dsr8141/22 - Smartwi=rip - 1x disc triax 88 thuis - 1x disc hirsman 64 camping - duo lnb's astra1-3 + nog een hoop antiek

Lokatie's hoevenen & blier (belgië)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die zijn ook gratis en alleen op Astra 1?

Als ik schotel verkeerd heb uitgericht kan het toch nooit zijn, dat de ontvanger signaalkwaliteit aangeeft van Astra 1.

Bedankt voor jullie antwoorden!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met het kaartje terug naar de winkel die kunnen via de dealerlijn van CD's het kaartje aktiveren. Dit zal die winkel echt wel voor je willen doen.

Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden

 

Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: BMW318TI
Die zijn ook gratis en alleen op Astra 1?
Als ik schotel verkeerd heb uitgericht kan het toch nooit zijn, dat de ontvanger signaalkwaliteit aangeeft van Astra 1.
Bedankt voor jullie antwoorden!


Het is best mogelijk, dat sommige ontvangers gewoon signaal aan geeft op astra 1 ( 19.2 ), terwijl in werkelijkheid de schotel op bijv. hotbird is uitgericht.

Ik denk, dat je schotel inderdaad op de verkeerde sateliet is uitgericht. Welke zenders kun je bijv wel ontvangen ?

Met vriendelijke groet, paardengek
Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor jullie hulp!

Kaart is geactiveerd via de ontvanger van mijn kennis.

Echter de kaart doet niet met de nieuwe ontvanger, maar hij werkt nu wel in mijn oude ontvanger.

 

Hmmm shxxttt EMU-BOX 100XCI mad

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...