Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Van de week stroomstoring gehad.

Irdeto kaart werkt niet meer.Bel Canal, ja die willen wel een nieuwe kaart sturen maar dan moet ik eerst een uitgebreider pakket nemen.

Zo niet, GEEN kaart.Kan me wel melden bij een dealer voor een kaart, aldus Canal, kost een kaart 80 euro.

U bekijkt het maar!

WAT EEN BOEVENBENDE!!!!!

Geplaatst:

Welk abbo had je op die Irdeto kaart? Zeker alleen Nederland 1,2 en 3... Tja dan kun je ook net zo goed Digitenne nemen en dan zit inderdaad geen garantie op je kaart. Tja per maand kost het je dan ook niets.

En door een stroomstoring valt je kaart ook niet uit(!)

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Geplaatst:

Zou Ik ook sterk vinden dat je kaart het nietmeer doet na een stroomstoring.

Probeer de kaart eerst eens in een andere tuner voor je verdergaat.

Zwakste schakel bij apparatuur is meestal de adaptor. Toestellen blijken soms nog te werken als de adaptor stuk is, maar slaan op bepaalde punten gewoon door.

succes

Geplaatst:

Als je ontvanger een CI slot heeft, dan kun je via de Irdetomodule een heractivatie laten plaatsvinden.

Meermaals getest met een Irdeto en AlphaCrypt CI. Werkte prima..

Zoals gezegd: de kaart gaat niet direct stuk na een stroomuitval..

Geplaatst:

Bedoel je heractivatie via intoetsen kaartnummer bij Canal bijvoorbeeld?

Is diverse keren gebeurd en ook tijdens telefonisch gesprek met en door medewerker Canal.

Ik heb overigens het Set Top Box Pakket.

Geplaatst:

heb je geen waarborg op die kaart , bij tvv is de waarborg levenslang ( contract ) en cn en tvv zijn toch dezelfde ?? of is dit bij jullie i ned. anders geregeld ?

M7 Sat 801-Technomate 5600 ci-usb - Pace dsr8141/22 - Smartwi=rip - 1x disc triax 88 thuis - 1x disc hirsman 64 camping - duo lnb's astra1-3 + nog een hoop antiek

Lokatie's hoevenen & blier (belgië)

Geplaatst:

bij settopbox pakket is je kaart verzekerd en krijg je bij kaduuk gratis een nieuwe, daar betaal je elk jaar 59,95 euro voor...

ook diefstal en verlies is dan verzekerd...

tenminste dat geld bij een seca kaart...ik neem aan voor irdeto idem...

Geplaatst:

als de stroomstoring van buiten af kwam(dus door het energiebedrijf) een schade claim bij het energie bedrijf indienen

als de storing in je eigen instalatie zat kan dit natuurlijk niet.

Groet

Geplaatst:

Inderdaad op internet bij CD wordt aangegeven dat de kaart bij een set top box pakket is verzekerd tegen defect en diefstal etc.

Ga weer bellen.

..en ja externe stroomstoring 5 uur lang, ga dus, als het bij CD niet lukt, stroomleverancier aanschrijven.

Geplaatst:

Ik geloof nooit dat een kaart kapot gaat door een stroomstoring.

Je zou is kunnen proberen de kaart in een andere irdeto-ontvanger te stoppen, b.v. bij je satellietbenodigdhedenwinkel.

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen