Ga naar inhoud


Radio 538 Dance Department is niet meer..!


Gast Drs. IJzerbout

Aanbevolen berichten


Heeft dit te maken met het stoppen van radiodigitaal van Talpa?

Visiosat Big Bisat (0.8W, 9, 13,19.2,23.5,28.2) 3 x Inverto quad, 2 x Alps quad, 1 x Venton rocket 2 x Disecq 1/8 1 x Diseqc 1/10

VU+ Ultimo 4k DVB-S FBC/DVB-C FBC,WD AV GP WD20EURS, 2TB @ Panasonic tx-50exw784 + Logitech Harmony 665
Qviart Lunix 4K @ Panasonic TX-L42E5 + Logitech Harmony 700

Ziggo start CI+

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Drs. IJzerbout

Ach, weet je, te oud zal ik nooit worden.

Ik ben nou eenmaal met Radio Veronica, Noordzee en Radio Luxemburg opgegroeid, net als jij waarschijnlijk.

Middengofgeluid..geen probleem. Klonk prima toendertijd.

 

Nu ik 53 ben, is mijn favouriete zender Bayern 1.

Niet alleen vanwege de programma inhoud, maar ook vanwege het perfekte geluid. Ik ontvang hem hier via ADR, DVB-S en UKW-FM.

Als ik in Canada ben voor mijn werk staat ie zelfs op mijn laptop via het www te draaien in de hotelkamer.

Verder gaat mijn voorkeur meer en meer naar goede jazz-zenders, maar die zijn er maar met mondjesmaat.

 

Dus kom maar op op die lege programma plaats van "vijf-drie-acht-klinkt-half-verkracht" en zet er een werkelijk goede jazz zender op.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het was een echte clubzender. Ik luister meestal radio 2, Slam!FM of BNR. En tegenwoordig soms RadioNL via internet. Helaas zit die niet in de ether in Zuid-Holland en ook niet op de satelliet.

Visiosat Big Bisat (0.8W, 9, 13,19.2,23.5,28.2) 3 x Inverto quad, 2 x Alps quad, 1 x Venton rocket 2 x Disecq 1/8 1 x Diseqc 1/10

VU+ Ultimo 4k DVB-S FBC/DVB-C FBC,WD AV GP WD20EURS, 2TB @ Panasonic tx-50exw784 + Logitech Harmony 665
Qviart Lunix 4K @ Panasonic TX-L42E5 + Logitech Harmony 700

Ziggo start CI+

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik wil even inpikken ivm met de jazz zenders. op musicchoice zijn er 2 kanalen, dan heb je frequenze jazz, op de 28.2 the jazz, jazz radio, ik zal eens een lijst maken als ik de info bij elkaar heb

 

Dreambox 800 pvr met spaun switch ; Visiosat met 4lnb's 3x titanium + 1 alps.

tvv + hd.

--------------------------------------------------------------

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Drs. IJzerbout
Gelukkig, één hoofdpijnzender minder. :D

Dat niemand dit gemerkt heeft?

Jammer, dat was het enige wat CDS doorgaf wat leek op een Dance-zender. (ok ook nog MTV Dance)

XFM gaat hier waarschijnlijk ook al uit de ether. Hebben we alleen nog Slam, maar XFM bevalt me juist wel.

Hoewel veel zenders inderdaad teveel met het geluid knoeien ben ik gewoon een fan van dance/club/trance/etc muziek, dus blijft jammer als een zender weg is.

Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...