Neptunus Geplaatst: 4 december 2008 Geplaatst: 4 december 2008 Ik kom er met google niet uit vandaar ik even een beroep doe op de sat4all'ers. Ik heb in mijn auto een autoradio met usb aansluiting, hierop kan ik een stick met muziek aansluiten maar niet mijn Ipod (Ipod ziet dan geen PC, vandaar), helaas heeft de radio geen aux-in aansluiting zoals de meeste want dan kan je via de Ipod earphone out de Ipod aansluiten. Nu hoorde is gisteren iemand vertellen dat er kabels schijnen te zijn die aan de ene kant usb hebben en aan de andere kant aux, of wel mini-jack plug in, de usb aansluiting op de radio gaat dan als een aux werken en de muziek wordt afgespeeld. Maar het fijne wist hij met niet te vertellen. Wie weet of deze oplossing mogelijk is. Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
Ron Geplaatst: 4 december 2008 Geplaatst: 4 december 2008 Ik ben toch heel benieuwd waar dan de driver vandaan komt. De USB kabel is dan namelijk in feite een USB audio device en daar zal de radio wel iets van moeten snappen. In de praktijk kan dit dus volgens mij niet. Ron
katwezel Geplaatst: 4 december 2008 Geplaatst: 4 december 2008 vergeet het maar , usb<>aux bestaat maar is bedoeld voor pc , je moet altijd een driver installeren en dat kan niet op je radio M7 Sat 801-Technomate 5600 ci-usb - Pace dsr8141/22 - Smartwi=rip - 1x disc triax 88 thuis - 1x disc hirsman 64 camping - duo lnb's astra1-3 + nog een hoop antiek Lokatie's hoevenen & blier (belgië)
Moderator ceesv Geplaatst: 4 december 2008 Moderator Geplaatst: 4 december 2008 Sjaak? Maar het probleem met de driver is hiermee inderdaad niet opgelost. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
D.Quijote Geplaatst: 4 december 2008 Geplaatst: 4 december 2008 Nou dan zal deze wel fake zijn. Salu2, D.Quijote M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo
PaulCl Geplaatst: 4 december 2008 Geplaatst: 4 december 2008 Origineel bericht van: D.Quijote Nou dan zal deze wel fake zijn. Juist niet maar die linkse kant moet dus in de autoradio en dat is het probleem hier. Wat je via internet niet vindt hoef je meestal niet verder te zoeken. Kathrein UFS-910 (AAF2.0e/E2 versies) +WiFi +sataHD & Multytenne Twin Samsung LE46A552: 46" Full HD.
Moderator ceesv Geplaatst: 4 december 2008 Moderator Geplaatst: 4 december 2008 Dan bouw je dit toch in je handschoenen kastje... Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
satvet Geplaatst: 4 december 2008 Geplaatst: 4 december 2008 Je AUX is analoog, USB is digitaal, met enkel een kabel kun je de 2 nooit verbinden. Zal altijd een kastje tussen moeten. En ik vraag me af of het lonend is voor fabrikanden iets dergelijks te maken voor de relatief kleine markt die er voor is.
katwezel Geplaatst: 4 december 2008 Geplaatst: 4 december 2008 misschien moet je het anders oplossen , er bestaan kastjes die van een analoog signaal een FM signaal kunnen maken , enkel de radio op de juiste frec. zetten en spelen maar M7 Sat 801-Technomate 5600 ci-usb - Pace dsr8141/22 - Smartwi=rip - 1x disc triax 88 thuis - 1x disc hirsman 64 camping - duo lnb's astra1-3 + nog een hoop antiek Lokatie's hoevenen & blier (belgië)
paardengek Geplaatst: 4 december 2008 Geplaatst: 4 december 2008 Origineel bericht van: katwezel misschien moet je het anders oplossen , er bestaan kastjes die van een analoog signaal een FM signaal kunnen maken , enkel de radio op de juiste frec. zetten en spelen maar Analoog = analoog FM signaal = analoog Met andere woorden, daar heb je dus niets aan. Met vriendelijke groet, paardengek Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
matthew_be_wvl Geplaatst: 4 december 2008 Geplaatst: 4 december 2008 Toch wel, paardengek. Want dan kan hij gewoon afstemmen op de FM-frequentie waar dat ding aan je ipod op uitzendt. En voila, klank. Philips DSR 7121, Multytenne Single en TV-Vlaanderen toppakket
Gast Drs. IJzerbout Geplaatst: 4 december 2008 Geplaatst: 4 december 2008 Ik heb ooit eens zo´n FM zendertje geprobeert: WAARDELOOS. Het was weer eens zo´n typisch Chinees klungelig prullerig wanprodukt. De autoradio gaf alleen maar meuk als output. Gelijk weer teruggebracht dat ding.
tripontin Geplaatst: 4 december 2008 Geplaatst: 4 december 2008 Hello, @ Neptunus, Als je autoradio nog beschikt over een cassette speler kan je dit gebruiken, ik heb dit vroeger ook nog gebruikt om muziek vanop een mp3 speler in de wagen te beluisteren. Deze plug je in de earphone jack en de cassette in je autoradio. En dit is zo'n FM transmitter, zoals je ziet werkt perfect voor de iPod. Mvg, Tripontin
Neptunus Geplaatst: 4 december 2008 Auteur Geplaatst: 4 december 2008 Ik heb zo'n transmitter, nog een dure ook nog, maar die geeft alleen maar storing. De radio ziet nu wel de usb-stick en geeft een directorie struktuur, ja kan dus MP3 via de stick afspelen, als ik de originele Ipod kabel gebruik (dus aangesloten op de uitgang van de Ipod waarmee je ook synchroniseerd) dan ziet de radio wel een schijf maar gooit de hele indeling overhoop. Volgens de dealer komt dat doordat de radio de Ipod niet goed ziet, dat kan wel als je radio daarvoor geschikt is maar dan betaald de fabrikant van de radio een behoorlijk bedrag aan apple. Toen vertelde die dealer mij dus dat er een kabel was of komt die je aan kan sluiten op de earphone van de Ipod en daarna aansluiten op de usb, maar uit jullie reacties te lezen gaat dat niet lukken. Dan maar weer de dopjes in. Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
exciter Geplaatst: 4 december 2008 Geplaatst: 4 december 2008 En, nog een mogelijkheid: als je radio een CD-wisselaar aansturing heeft, kan je er vaak een IceLink tussen zetten. Dit heb ik bij mijn auto radio en het werkt prima. Een IceLink sluit je dus aan op de CD-wisselaar ingang en sturing en op je Ipod. De radio wordt dan als het ware genept en denkt in je Ipod een wisselaar te zien. En dus kan je de Ipod ook (beperkt) op de front van je radio besturen. TechniSat Digicorder HD S2 Aston 1.07 | TS CryptoWorks Astra 1,2,3,HB | CDS Fam HD, SkyLink Multi HD KDL-32P3000 | Onkyo 5.1 receiver HTC HD2 Vakantie: Extreme Hornet STR Ucas 3.0 - 4xLNB
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen