Ga naar inhoud


Bestaat er een USB-naar AUX-in kabel


Neptunus

Aanbevolen berichten

Ik kom er met google niet uit vandaar ik even een beroep doe op de sat4all'ers. Ik heb in mijn auto een autoradio met usb aansluiting, hierop kan ik een stick met muziek aansluiten maar niet mijn Ipod (Ipod ziet dan geen PC, vandaar), helaas heeft de radio geen aux-in aansluiting zoals de meeste want dan kan je via de Ipod earphone out de Ipod aansluiten.

 

Nu hoorde is gisteren iemand vertellen dat er kabels schijnen te zijn die aan de ene kant usb hebben en aan de andere kant aux, of wel mini-jack plug in, de usb aansluiting op de radio gaat dan als een aux werken en de muziek wordt afgespeeld. Maar het fijne wist hij met niet te vertellen.

 

Wie weet of deze oplossing mogelijk is. confused

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites


vergeet het maar , usb<>aux bestaat maar is bedoeld voor pc , je moet altijd een driver installeren en dat kan niet op je radio

M7 Sat 801-Technomate 5600 ci-usb - Pace dsr8141/22 - Smartwi=rip - 1x disc triax 88 thuis - 1x disc hirsman 64 camping - duo lnb's astra1-3 + nog een hoop antiek

Lokatie's hoevenen & blier (belgië)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Sjaak?

 

Maar het probleem met de driver is hiermee inderdaad niet opgelost.

 

HE-280B-unit.gif

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: D.Quijote
Nou dan zal deze wel fake zijn.


Juist niet maar die linkse kant moet dus in de autoradio en dat is het probleem hier.

Wat je via internet niet vindt hoef je meestal niet verder te zoeken.

 

Kathrein UFS-910 (AAF2.0e/E2 versies) +WiFi +sataHD & Multytenne Twin

Samsung LE46A552: 46" Full HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Dan bouw je dit toch in je handschoenen kastje...

sclx90_rear_gallery.jpg

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

misschien moet je het anders oplossen , er bestaan kastjes die van een analoog signaal een FM signaal kunnen maken , enkel de radio op de juiste frec. zetten en spelen maar

M7 Sat 801-Technomate 5600 ci-usb - Pace dsr8141/22 - Smartwi=rip - 1x disc triax 88 thuis - 1x disc hirsman 64 camping - duo lnb's astra1-3 + nog een hoop antiek

Lokatie's hoevenen & blier (belgië)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: katwezel
misschien moet je het anders oplossen , er bestaan kastjes die van een analoog signaal een FM signaal kunnen maken , enkel de radio op de juiste frec. zetten en spelen maar


Analoog = analoog
FM signaal = analoog
Met andere woorden, daar heb je dus niets aan.

Met vriendelijke groet, paardengek
Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Drs. IJzerbout

Ik heb ooit eens zo´n FM zendertje geprobeert: WAARDELOOS.

Het was weer eens zo´n typisch Chinees klungelig prullerig wanprodukt.

 

De autoradio gaf alleen maar meuk als output.

 

Gelijk weer teruggebracht dat ding.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hello,

 

@ Neptunus,

 

Als je autoradio nog beschikt over een cassette speler kan je dit gebruiken, ik heb dit vroeger ook nog gebruikt om muziek vanop een mp3 speler in de wagen te beluisteren.

Ipod-in-auto-3.gif

 

Deze plug je in de earphone jack en de cassette in je autoradio.

Ipod-in-auto-2.gif

 

En dit is zo'n FM transmitter, zoals je ziet werkt perfect voor de iPod.

kensington-liquidfm-deluxe-for-ipod.jpg

 

Mvg,

Tripontin wink

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb zo'n transmitter, nog een dure ook nog, maar die geeft alleen maar storing. De radio ziet nu wel de usb-stick en geeft een directorie struktuur, ja kan dus MP3 via de stick afspelen, als ik de originele Ipod kabel gebruik (dus aangesloten op de uitgang van de Ipod waarmee je ook synchroniseerd) dan ziet de radio wel een schijf maar gooit de hele indeling overhoop.

 

Volgens de dealer komt dat doordat de radio de Ipod niet goed ziet, dat kan wel als je radio daarvoor geschikt is maar dan betaald de fabrikant van de radio een behoorlijk bedrag aan apple.

 

Toen vertelde die dealer mij dus dat er een kabel was of komt die je aan kan sluiten op de earphone van de Ipod en daarna aansluiten op de usb, maar uit jullie reacties te lezen gaat dat niet lukken. Dan maar weer de dopjes in. frown

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

En, nog een mogelijkheid: als je radio een CD-wisselaar aansturing heeft, kan je er vaak een IceLink tussen zetten.

 

Dit heb ik bij mijn auto radio en het werkt prima.

 

Een IceLink sluit je dus aan op de CD-wisselaar ingang en sturing en op je Ipod. De radio wordt dan als het ware genept en denkt in je Ipod een wisselaar te zien. En dus kan je de Ipod ook (beperkt) op de front van je radio besturen.

TechniSat Digicorder HD S2 Aston 1.07 | TS CryptoWorks

Astra 1,2,3,HB | CDS Fam HD, SkyLink Multi HD

KDL-32P3000 | Onkyo 5.1 receiver

HTC HD2

Vakantie: Extreme Hornet STR Ucas 3.0 - 4xLNB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...