Ga naar inhoud


Bestaat er een USB-naar AUX-in kabel


Neptunus

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: exciter
En, nog een mogelijkheid: als je radio een CD-wisselaar aansturing heeft, kan je er vaak een IceLink tussen zetten.

Dit heb ik bij mijn auto radio en het werkt prima.

Een IceLink sluit je dus aan op de CD-wisselaar ingang en sturing en op je Ipod. De radio wordt dan als het ware genept en denkt in je Ipod een wisselaar te zien. En dus kan je de Ipod ook (beperkt) op de front van je radio besturen.


Radio heeft helaas geen wisselaar en ook geen cassette mogelijkheden. frown

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: Drs. IJzerbout
Ik heb ooit eens zo´n FM zendertje geprobeert: WAARDELOOS.
Het was weer eens zo´n typisch Chinees klungelig prullerig wanprodukt.


He, een wanprodukt. En daar kun je dan weer een pc aan hangen om die driver te laten draaien.
Alles komt goed. :D
Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze werkt zonder drivers, en gedraagd zich als een usb stick. Link

 

Kan dit eventueel wat voor je zijn.

Wij gebruiken deze direct op een mengtafel met een usb aansluiting voor usb sticks en usb hdd,s.

Dus zou het op een usb autoradio ook kunnen werken lijkt me.

Er zijn geen drivers noodzakelijk.

Het gaat om deze: USB Audio Input Interface

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Satdorus

He, een wanprodukt.


O WAN, dan kan hij die iPod gewoon thuis in de PC zetten en dan de radio laten inloggen.

Maar serieus, er zijn autoradio's met iPod ingang.

Wat ik zelf deed toen ik korte tijd een autoradio had met USB was een deel van de iPod "gewoon" gebruiken en daar de muziek als mp3 opzetten. Dat was een iPod die "ook" USB stick was.

VU+ Ultimo OpenPli  en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli.

Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32"
(en een museum Dreambox 7000 met HD/CF/USB/NAS ongebruikt)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: boaz


Wat ik zelf deed toen ik korte tijd een autoradio had met USB was een deel van de iPod "gewoon" gebruiken en daar de muziek als mp3 opzetten. Dat was een iPod die "ook" USB stick was.


Dat zal niet gaan, op het moment dat je de Ipod via USB aansluit op de radio denkt de Ipod dat hij wordt aangesloten op een PC en dan gaat het dus mis.

Ik kom tot de conclusie dat het niet gaat werken, zoals eigenlijk al direct in deze thread aangegeven, iig bedankt voor het meedenken. wink

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Neptunus
Origineel bericht van: boaz


Wat ik zelf deed toen ik korte tijd een autoradio had met USB was een deel van de iPod "gewoon" gebruiken en daar de muziek als mp3 opzetten. Dat was een iPod die "ook" USB stick was.


Dat zal niet gaan, op het moment dat je de Ipod via USB aansluit op de radio denkt de Ipod dat hij wordt aangesloten op een PC en dan gaat het dus mis.


Ik zeg toch dat ik het deed shocked , en de iPod dus ook, maar dat was een model dat als USB stick kon dubbelen. Het USB stick gedeelte had niets aan de muziek in iPod formaat. Eigenlijk kan je dus net zo goed een gewone USB stick gebruiken.

VU+ Ultimo OpenPli  en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli.

Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32"
(en een museum Dreambox 7000 met HD/CF/USB/NAS ongebruikt)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: boaz
Origineel bericht van: Neptunus
Origineel bericht van: boaz


Wat ik zelf deed toen ik korte tijd een autoradio had met USB was een deel van de iPod "gewoon" gebruiken en daar de muziek als mp3 opzetten. Dat was een iPod die "ook" USB stick was.


Dat zal niet gaan, op het moment dat je de Ipod via USB aansluit op de radio denkt de Ipod dat hij wordt aangesloten op een PC en dan gaat het dus mis.


Ik zeg toch dat ik het deed shocked , en de iPod dus ook, maar dat was een model dat als USB stick kon dubbelen. Het USB stick gedeelte had niets aan de muziek in iPod formaat. Eigenlijk kan je dus net zo goed een gewone USB stick gebruiken.


Met dit verschil dat je vanaf de ipod de zaak kan bedienen. Dus dat zou een oplossing kunnen zijn maar mijn Ipod kan niet gedeeltelijk als stick fungeren.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...