lennie Geplaatst: 4 december 2008 Geplaatst: 4 december 2008 Ik heb een ISDN lijn. Bij ons valt af en toe de stroomvoorziening uit. Ik meen lang geleden een keer gelezen te hebben dat er telefoontoestellen zijn die, in dat geval, op een ISDN lijn gewoon doorwerken, terwijl de analoge toestellen niet meer werken bij stroomuitval. De ISDN-toestellen die ik in de winkel zie hebben echter allemaal een netadapter vanwege alle (m.i. overbodige) toeters en bellen die erop zitten. Zijn er toch toestellen leverbaar die gewoon op de ISDN-kabel blijven werken? VU+ Ultimo HD PVR, Topfield TF4000PVR, Humax Entavio, Rebox RE9000PVR, Astra 1,2 en 3, Tooway Internet via Satelliet.
satvet Geplaatst: 4 december 2008 Geplaatst: 4 december 2008 Je kunt 1 toestel instellen om te blijven gebruiken. Dit werkt dan op de stroom van de ISDN aansluiting zelf, maar alleen voor de basisfuncties, bellen en gebeld worden. Nummerweergave enz. valt dan uit. Het hangt van je toestel af hoe je die moet instellen. Moet uiteraard een bedraad ISDN toestel zijn, zoals VOX930 bijv. Analoog werkt via een "centrale" (quatrovox oid) en die valt uit, dus ook de analoge toestellen. Maar als ook de wijkcentrale uitvalt ..........
WPW Geplaatst: 4 december 2008 Geplaatst: 4 december 2008 Of de goedkoopste ups nemen, voor een paar tientjes blijft alles dan gewoon aan. gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
lennie Geplaatst: 4 december 2008 Auteur Geplaatst: 4 december 2008 Wat is "een UPS nemen"? VU+ Ultimo HD PVR, Topfield TF4000PVR, Humax Entavio, Rebox RE9000PVR, Astra 1,2 en 3, Tooway Internet via Satelliet.
WPW Geplaatst: 4 december 2008 Geplaatst: 4 december 2008 Origineel bericht van: lennie Wat is "een UPS nemen"? Google/wiki voor dummies? >klik< gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen