Jan Ambers Geplaatst: 4 december 2008 Geplaatst: 4 december 2008 Nadat bij een Genuine advantage check mijn Win-XP-prof SP3 als niet goed werd bevonden door de Redmond lui, kreeg ik een zwart scherm. Heb een nieuwe versie gekocht, maar die is SP2!!! Dus upgraden gaat niet! Hoe kan ik nu de nieuwe produkt key erin plaatsen zonder windows opnieuw te moeten installeren?
Poetsdoekje Geplaatst: 4 december 2008 Geplaatst: 4 december 2008 Origineel bericht van: Jan Ambers Nadat bij een Genuine advantage check mijn Win-XP-prof SP3 als niet goed werd bevonden door de Redmond lui, kreeg ik een zwart scherm. Heb een nieuwe versie gekocht, maar die is SP2!!! Dus upgraden gaat niet! Hoe kan ik nu de nieuwe produkt key erin plaatsen zonder windows opnieuw te moeten installeren? Gewoon effe belle met die Redmond lui, lossen ze daar gewoon op. en als dat problemen oplevert is google misschien wel je vriend. poetsie En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
Ome Merde Geplaatst: 4 december 2008 Geplaatst: 4 december 2008 zie bijlage. kan je zo van de MS site afplukken merDe deze ruimte is te huur
Jan Ambers Geplaatst: 4 december 2008 Auteur Geplaatst: 4 december 2008 Zoals gewoonlijk bij MSprodukten, stappen we van de ene error over naar de volgende... c:\Windows\system32\setupapi.dll Hier blijft de updatefile hangen: mogelijk disk C low on space... (4Gb ???) Moet wel zeggen dat orig de C partitie 0Gb was en nu compressed is. Is die compressie (van XP) de oorzaak of moet ik de setupapi.dll er opnieuw opzetten?
Jan Ambers Geplaatst: 4 december 2008 Auteur Geplaatst: 4 december 2008 Heb "KeyUpdateTool_dut.exe" ook even gdwnld, en nu kan ik de nieuwe code ingeven, maar terug een melding dat het niet aan te passen is... Had op den duur waarschijnlijk XP vanaf m'n originele cd beter geinstalleerd en die MS nieuwe CD beter gelaten voor wat 'm is; was dan nog 141€ rijker geweest met evenveel of minder problemen... Ze zoeken het toch wel...
Ome Merde Geplaatst: 4 december 2008 Geplaatst: 4 december 2008 en wat zeiden ze over de telefoon ? merDe deze ruimte is te huur
Jan Ambers Geplaatst: 4 december 2008 Auteur Geplaatst: 4 december 2008 Zal ik morgen even proberen maar ik verwacht antwoorden zoals bij TVV of CD... Bij een check vonden ze wel dat ik Office moest verwijderen... ik heb dat gedaan en vervangen door open office... Was er maar een open windows!
Gast wanderer Geplaatst: 4 december 2008 Geplaatst: 4 december 2008 Origineel bericht van: Jan Ambers Was er maar een open windows! Linux!!!!
kaelem Geplaatst: 4 december 2008 Geplaatst: 4 december 2008 Lang leve pliek hahaha......... -= Dreambox 7000 Echostar LT8700 en SR8700,Skystar 2,Humax 5400 2 x Nokia 9500 1 x 90 cm met twin en een Channelmaster 1.2 met een quad =-
Jan Ambers Geplaatst: 4 december 2008 Auteur Geplaatst: 4 december 2008 Ik zoek setupapi.dll for win-XP prof SP3 Kan me dat iemand zippen en mailen?
Gast wanderer Geplaatst: 4 december 2008 Geplaatst: 4 december 2008 deze? http://www.dll-files.com/dllindex/dll-files.shtml?setupapi en anders even gogelen .... zoekterm setupapi.dll
Jan Ambers Geplaatst: 4 december 2008 Auteur Geplaatst: 4 december 2008 Googelen, heb ik al gedaan en er zijn er velen die dit probleem hebben... Maar of het een SP3 file is betwijfel ik!(2004)
Jan Ambers Geplaatst: 4 december 2008 Auteur Geplaatst: 4 december 2008 Ik heb http://www.dll-files.com/dllindex/dll-files.shtml?setupapi gechecked maar error verifying setupapi.dll... Was te verwachten is van 2004, ik denk SP3 update zal rond 11/2008 zijn
Gast wanderer Geplaatst: 4 december 2008 Geplaatst: 4 december 2008 en deze? http://support.microsoft.com/kb/822801
Xilence Geplaatst: 5 december 2008 Geplaatst: 5 december 2008 Origineel bericht van: Jan Ambers Zoals gewoonlijk bij MSprodukten, stappen we van de ene error over naar de volgende... En waar zouden die nu door worden vooroorzaakt? Doet nu eens googelen op bv "Xp C:\ compressed", kom je nogal wat berichten tegen over een corrupte XP, 'missing files' ect. Ook wordt Xp zo traag als dikke str*nt doordat de files compressed zijn. Gewoon een verse instal, dan ben je gelijk van alle problemen af. Koop desnoods een grotere harde schijf nu deze te klein blijkt te zijn. Suc6
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen