willy588 Geplaatst: 4 december 2008 Geplaatst: 4 december 2008 Ik ben in het bezit van een Mediaguard cam van TVV maar gebruik op dit moment de Powercam pro omdat ik vind dat die beter werkt.Op 1 december bij de code wisseling gingen echter al de gecodeerde zenders op zwart.Ik heb dan de Mediaguard cam geplaatst en een heractivatie aangevraagd en na ongeveer een uur was alles terug in orde.Heeft dit te maken met een instelling van de Powercam die de heractivatie zou kunnen tegenhouden. willy TF7710HDPVR(HD Western digital Sata II 16MB 500GB)- Aston modue 2.26 met TVV - Astra 1/2/3/hotbird/eurobird 1/eurobird 9A
Eduard07 Geplaatst: 4 december 2008 Geplaatst: 4 december 2008 Origineel bericht van: willy588 Ik ben in het bezit van een Mediaguard cam van TVV maar gebruik op dit moment de Powercam pro omdat ik vind dat die beter werkt.Op 1 december bij de code wisseling gingen echter al de gecodeerde zenders op zwart.Ik heb dan de Mediaguard cam geplaatst en een heractivatie aangevraagd en na ongeveer een uur was alles terug in orde.Heeft dit te maken met een instelling van de Powercam die de heractivatie zou kunnen tegenhouden. willy Je vraagt iets waar je zelf het antwoord al op hebt gekregen. Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
willy588 Geplaatst: 5 december 2008 Auteur Geplaatst: 5 december 2008 Misschien kan ik de vraag anders stellen.Op welke manier moet ik de Powercam instellen zodat de code wijzigingen doorgelaten worden of gaat dat niet en moet ik iedere keer op't einde van de maand de Mediaguard cam steken. mvg willy TF7710HDPVR(HD Western digital Sata II 16MB 500GB)- Aston modue 2.26 met TVV - Astra 1/2/3/hotbird/eurobird 1/eurobird 9A
RUF Geplaatst: 5 december 2008 Geplaatst: 5 december 2008 Als het kan helpen, ik werk ook met een powercam, zij het dan op een TF7700 HDPVR en daar heb ik helemaal geen probleem mee gehad met de overschakeling. Een vriend die met een clarktech zit had ook massa's problemen tot hij zijn ontvanger updated. Mijn kaart en cam bleven daar rustig inzetten en zonder probleem doorwerken. Misschien eens naar de status van de cam in de ontvanger kijken en zien of je daar iets fout staan hebt of als er een firmware update voor je cam nodig is.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen