p2040 Geplaatst: 4 december 2008 Geplaatst: 4 december 2008 Sinds vanavond werken op mijn relook 400 de RTL zenders 4,5,7en 8 niet meer. Heb er al andere seca en seca2 keys ingezet maar ze willen niet meer. Gebruik een groen-witte CD kaart. Voor de rest doet alles het vg p2040
Ome Merde Geplaatst: 6 december 2008 Geplaatst: 6 december 2008 Heb er al andere seca en seca2 keys ingezet maar ze willen niet meer. en als je die eens weghaald en de zaak reboot ? merDe deze ruimte is te huur
p2040 Geplaatst: 7 december 2008 Auteur Geplaatst: 7 december 2008 Hallo Ome Merde, Ik heb de hele map keys leeg gemaakt en er een backup van vorig jaar ingezet en het werkt weer. bedankt voor je reaktie. vg p2040
Ome Merde Geplaatst: 8 december 2008 Geplaatst: 8 december 2008 ik denk dat het legen van die keymap al voldoende was, maargoed ,het gaat om het resultaat merDe deze ruimte is te huur
aphap Geplaatst: 8 december 2008 Geplaatst: 8 december 2008 gek is dat, op dit moment zijn ze bij mij FTA VU+solo2
Ome Merde Geplaatst: 9 december 2008 Geplaatst: 9 december 2008 ze zijn aan het klooien, geluid zou ook weg zijn bij o.a Discovery en TV oranje (da's maar goed ook, hehehe ... ). merDe deze ruimte is te huur
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen