Ga naar inhoud


Kopen in USA


boaz

Aanbevolen berichten

Ik zou een SD geheugenkaartje met WiFI willen aanschaffen (eye-Fi 2 GB).

Helaas is deze alleen nog maar leverbaar in de USA. Nu kan ik wel een MyUS account nemen, maar dan worden de bijkomende kosten uit boven die van het kaartje (postzegelgroot).

 

Kent iemand een goedkoop alternatief? Helaas geen kennissen met een retourtje USA.

 

NB.

Het is een geheugenkaart voor een camera met de mogelijk je foto's via LAN te verzenden naar je PC.

 

VU+ Ultimo OpenPli  en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli.

Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32"
(en een museum Dreambox 7000 met HD/CF/USB/NAS ongebruikt)

Link naar reactie
Delen op andere sites


Gast Pedro Newbie

Waarom kan je niet rechtstreeks in de VS bestellen? Met een paypal rekening kan je bijna overal wel betalen in de VS en binnen een week heb je de spullen in huis.

Je moet wel een beetje pech hebben wil de zending door de douane gecontroleerd worden.

Voor zendingen boven de €22 moet je BTW betalen en boven de €150 komt daar ook nog invoerrecht bij.

De kans dat je gecontroleerd wordt is echter vrij klein, ik heb zelf diverse malen dingen laten komen uit China, VS etc maar nog nooit BTW hoeven betalen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Omdat de leveranciers zelf zeggen alleen in de USA te mogen leveren, bijv. Amazon zegt "shipping only in US", specifiek voor dit product.

Enige uitzondering die ik vond was via MyUS.

VU+ Ultimo OpenPli  en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli.

Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32"
(en een museum Dreambox 7000 met HD/CF/USB/NAS ongebruikt)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...