Satfreaked Geplaatst: 4 december 2008 Geplaatst: 4 december 2008 Ik ben net overgestapt van KPN Adsl-direct naar Xs4all en gestart met 4mb en overgezet nar 8 mb. Ineens vind ik het toch wel leuk om die snelheid te hebben want ook surfen gaat echt wel sneller. Maar nu ben ik eens gaan kijken naar verschillende providers en zie ineens dat BV UPC 120 MB al aanbied waar mogelijk. Nu kan ik op mijn adres bv geen 20mb Tele2 krijgen en bv wel van XS4all, waar ligt dat dan aan. ? En hoe snel gaat de toekomst nu eigenlijk, wat zijn de verwachtingen bij XS4ALL wat snelheden betreft gaan die ook binnenkort nog verhogen. ?? Satfreaked.
Rekordc Geplaatst: 4 december 2008 Geplaatst: 4 december 2008 ADSL heeft een max van 20 (24 in theorie) die is nu bereikt. Denk niet dat dat sneller zal worden. KPN, diverse andere aanbieders investeren nu in glasvezel. Er worden diverse varianten getest, oa direct naar je huis (veel in nieuwbouw wijken) of tot aan de wijkkast. De wijkkast zal dan de huidige centrales vervangen en doordat die kasten op de hoek van de straat staan zal de snelheid omhoog gaan. VDSL wordt het dan. Meer info op wikipedia. Rekordc Easyvdr based VDR 1.7.29 server met als clients S100 & Kreatel vip 1710 / 1960 en hopelijk snel een Raspberry Pi
Satfreaked Geplaatst: 6 december 2008 Auteur Geplaatst: 6 december 2008 Ik heb gisteren me ADSL van XS$ALL laten verhogen tot 20 MB. Maar ik krijg gemiddeld met downloaden van grootte bestanden 1,5 mb te zien. 1500 kb en 1x een uitschieter naar 1.6 mb. maar wat ik nu niet snap, i kzie dat staan 1,5 MB gemiddeld met downloaden, met de firefox downloader die je ziet lopen. Maar ik heb toch 20MB internet, hoe kan hij dan 1.5MB aangeven.... ???? Satfreaked.
Henksat Geplaatst: 6 december 2008 Geplaatst: 6 december 2008 Origineel bericht van: Satfreaked Maar ik heb toch 20MB internet, hoe kan hij dan 1.5MB aangeven.... ???? Je hebt 20 Mbit en haalt een download van 1.5 Mbyte. Effe het verscil leren tussen bit en byte Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB Member of the PLi team
Satfreaked Geplaatst: 7 december 2008 Auteur Geplaatst: 7 december 2008 Oke, ja. Met KB wist ik het wel en had er eigenlijk niet zo bijna gedacht. Maar bedankt voor de TIP...... Satfreaked.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen