aphap Geplaatst: 5 december 2008 Geplaatst: 5 december 2008 Op mijn Humax5400 ontvang ik BBC three en BBC four goed. maar op een IPBox910HD helemaal niet. (ze zijn free) Bij deze laatste ontvanger heb ik deze kanalen gevonden door ze te scannen. Als ik nu in de editors voor beide ontvangers alle gegevens ga vergelijken dan vind ik eigenlijk geen verschillen. Iemand enig idee wat het kan zijn ? Wat zijn overigens de belangrijkste getallen, ik bedoel PID, SID, etc VU+solo2
bavo27 Geplaatst: 5 december 2008 Geplaatst: 5 december 2008 Misschien omdat dat er op de positie's van BBC 3 en 4 overdag uitgezonden wordt onder de benamingen CBBC en CBeebies,denk dat dit duurt tot 20.00 u. BBC 3 en 4 zenden dus eigenlijk maar 's avonds uit. "Behandel anderen zoals jezelf ook graag door anderen behandeld word"
ReneBee Geplaatst: 5 december 2008 Geplaatst: 5 december 2008 Bij mij (Technista TS1) blijft BBC3 overdag ook BBC3 heten. Ze vullen het overdag inderdaad met CBBBC (BBC3) en CeeBees (BBC4) Dan hebben ze ook geen EPG. Teletext weet ik niet. René.
cookie monster Geplaatst: 5 december 2008 Geplaatst: 5 december 2008 http://www.flysat.com/28east.php BBC 3 & 4 , CBBC & Cbeebies , enkel de sidpid is anders , daardoor dat je de EPG niet kan zien van de 2 kinderkanalen , wanneer je 's avonds na 20h00 uw ontvanger pas hebt ingeladen !! Overdag hetzelfde , maar dan BBC 3 & 4 !! Oplossing: Laat uw ontvanger voor & na 20h00 de frekwentie 10773 H 22000 5/6 scannen C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
Gast Jani 1 Geplaatst: 5 december 2008 Geplaatst: 5 december 2008 Met de Marned 150xci worden Cbeebies ern CBBC los van BBC3 En BBC4 ingescanned. Overdag verschijnt er bij BBC3 en 4 "unknown service" en een zwart beeld. De CBBC etc geven onder eigen naam het programma gewoon weer. Als BBC3 en 4 uitzenden omgekeerd. Ligt dus aan de software van de ontvanger. Andere ontvangers geven de zenders door onafhankelijk van de naam.
aphap Geplaatst: 5 december 2008 Auteur Geplaatst: 5 december 2008 Fantastisch jongens, dat waren goede antwoorden. Ik heb dus vanavond alle kanalen opnieuw gescand en ja hoor nu is het beeld niet zwart! Alleen exact dezelfde getallen zijn gevonden, b.v.: BBC FOUR: 10773/22000H SID6316 PMT267 Vraag me dus niet waarom het nu wel werkt. Jullie denken dat na 20:00u scannen het beste is. Dat zal het zijn, maar ik denk ook de ontvanger VU+solo2
cookie monster Geplaatst: 8 december 2008 Geplaatst: 8 december 2008 Origineel bericht van: Jani 1 Met de Marned 150xci worden Cbeebies ern CBBC los van BBC3 En BBC4 ingescanned. Overdag verschijnt er bij BBC3 en 4 "unknown service" en een zwart beeld. De CBBC etc geven onder eigen naam het programma gewoon weer. Als BBC3 en 4 uitzenden omgekeerd. Ligt dus aan de software van de ontvanger. Andere ontvangers geven de zenders door onafhankelijk van de naam. Inderdaad Origineel bericht van: aphap Fantastisch jongens, dat waren goede antwoorden. Ik heb dus vanavond alle kanalen opnieuw gescand en ja hoor nu is het beeld niet zwart! Alleen exact dezelfde getallen zijn gevonden, b.v.: BBC FOUR: 10773/22000H SID6316 PMT267 Vraag me dus niet waarom het nu wel werkt. Jullie denken dat na 20:00u scannen het beste is. Dat zal het zijn, maar ik denk ook de ontvanger 't Zou inderdaad gemakkelijker zijn indien ALLE pids dezelfde zouden zijn en dit voor voor al die zenders !! maar ja .... 1x Inscannen voor & na 20h00 , en kees is klaar En wat Jani 1 zegt klopt ook C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
Rekordc Geplaatst: 10 december 2008 Geplaatst: 10 december 2008 Ik dacht dat hier voor is gekozen om scheiding te kunnen maken tussen de kanalen. Nou zendt BBC3/4 volgens mij niet echt 'adult' content uit dus dan zie ik het nut er niet echt van in. Rekordc Easyvdr based VDR 1.7.29 server met als clients S100 & Kreatel vip 1710 / 1960 en hopelijk snel een Raspberry Pi
digitaal kijker Geplaatst: 10 december 2008 Geplaatst: 10 december 2008 maar wel series die voorafgaan door een melding dat er uitspraken kunnen zijn die enkel geschikt zijn voor volwassenen. er is een serie die ze uitzenden die ook op comedy central heeft gespeeld die deze tekst krijgt voor het speelt. Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's. Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10, Konig FTA20
W3ird_N3rd Geplaatst: 12 december 2008 Geplaatst: 12 december 2008 Origineel bericht van: digitaal kijker maar wel series die voorafgaan door een melding dat er uitspraken kunnen zijn die enkel geschikt zijn voor volwassenen. er is een serie die ze uitzenden die ook op comedy central heeft gespeeld die deze tekst krijgt voor het speelt. B.v. Torchwood is ook minder geschikt voor kinderen. Het kan ook handig zijn als je b.v. een ontvanger op de kinderkamer hebt die alleen kinderzenders mag ontvangen. Of als een kind laat op is en denkt "nog even CBBC kijken" en dan opeens iets heel anders ziet.. Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen