Ga naar inhoud


Nieuwe Plasma gekocht, 2 weken later in de aanbieding


boaz

Aanbevolen berichten

Recent een nieuwe Plasma TV gekocht, is ie mad nu in de aanbieding met liefst 34% korting.

Nu zegt die zaak dat ze altijd heel correct zijn whistle , maar weet iemand wat hun beleid is in deze als je gaat klagen?

VU+ Ultimo OpenPli  en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli.

Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32"
(en een museum Dreambox 7000 met HD/CF/USB/NAS ongebruikt)

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 48
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Ik heb even op hun site gekeken, en kwam dit tegen:

 

Mochten wij zelf het artikel in prijs verlagen en uw koopovereenkomst is maximaal 7 dagen voor deze prijsverlaging afgesloten, dan krijgt u het verschil van het te veel betaalde in de vorm van een xxxxxxx tegoedbon gecompenseerd. Deze prijsgarantie geldt niet voor artikelen die ook te koop zijn bij xxxxxxx Special (koopjeskelder), deze producten zijn voor u te herkennen aan de B achter het xxxxxx-artikelnummer.

 

Maar ik zou ze zeker even bellen, ik heb wel even de naam ge-xxxxx, anders kom ik ook in de vergulde schopstoel.

 

Salu2, D.Quijote

 

 

 

 

 

 M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

50 OK da's al lullig, maar nu is het meer dan 300 euro, 't is een HD plasma. sick

VU+ Ultimo OpenPli  en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli.

Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32"
(en een museum Dreambox 7000 met HD/CF/USB/NAS ongebruikt)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: boaz
50 OK da's al lullig, maar nu is het meer dan 300 euro, 't is een HD plasma. sick


Als ze niet bereidt zijn hierin met je mee te gaan, vraag dan of je een verlengde garantieperiode hiervoor in de plaats kan krijgen.
Niet geschoten is altijd mis..toch?

digipaps

 

"I'm not a complete idiot, some parts are missing"

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik dacht dat soort dingen mij altijd gebeurde

ik heb het met alle dure dingen ,twee weken later in de aan bieding

laatst met een navigatie weken gewacht en gewacht en gewacht

uit eindelijk maar gekocht en wat denk je JA HOOR net een week thuis en ergens anders 30 euro,s goedkoper GLOEIENDE GLOEINDE

hoe weten ze dat ik er een gekocht hebt volgens mij bellen ze dat door naar elkaar

maar je moet maar denken gedeelde smart is halve smart

MAAR HET BLIJFT NIET LEUIK!!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ach ja... is toch logisch dat dat soort technolgische dingen in prijs zakken. En dan nog zo vlak voor de feestdagen wéét je toch dat er promos zitten aan te komen?

 

En als ze jouw gaan terugbetalen of een tegemoetkoming doen wat moeten ze dan doen als die kerel wat hem drie weken geleden heeft gekocht komt vragen voor een tegemoetkoming? En 4weken? En 2 maand?

 

Je kan het natuurlijk wel altijd vragen maar als ze het niet doen snap ik het ook wel.

Dreambox DM600 pli jade3

Dreambox DM800 Gemini 4.6

Technisat multytenne twin

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het valt mee. De TV in de advertentie had precies de VAN prijs van de mijne, de -vermelde- specs hetzelfde, de type aanduiding blijkt 1 lettertje te schelen, de aanbieding is een x, de mijne een z.

In de tekst werd niet de resolutie vermeld en die ene letter is nu net het verschil tussen HD en HD ready.

 

Je moet ook donders goed uitkijken met die advertenties en altijd met het volledige typenummer bij de fabrikant de specs opzoeken, want ...........

 

Maar op zich logisch dat ze een HD ready flink moeten afprijzen als je voor dezelfde prijs een verder identieke HD kunt kopen.

VU+ Ultimo OpenPli  en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli.

Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32"
(en een museum Dreambox 7000 met HD/CF/USB/NAS ongebruikt)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, klopt. blush

Maar ken jij de typeaanduidingen van je apparatuur tot op de letter nauwkeurig uit je hoofd? wink

VU+ Ultimo OpenPli  en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli.

Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32"
(en een museum Dreambox 7000 met HD/CF/USB/NAS ongebruikt)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...