Ga naar inhoud


Nieuwe Plasma gekocht, 2 weken later in de aanbieding


boaz

Aanbevolen berichten

Daar mag ik in verband met de board regels geen correct antwoord op geven. whistle

VU+ Ultimo OpenPli  en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli.

Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32"
(en een museum Dreambox 7000 met HD/CF/USB/NAS ongebruikt)

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 48
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: Fatfreddy
Origineel bericht van: boaz
Daar mag ik in verband met de board regels geen correct antwoord op geven. whistle


Jij bent wel héél correct. laugh



Nou....., dan had ik een hoofdletter moeten gebruiken, toch? laugh

VU+ Ultimo OpenPli  en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli.

Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32"
(en een museum Dreambox 7000 met HD/CF/USB/NAS ongebruikt)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: boaz
Ja, klopt. blush
Maar ken jij de typeaanduidingen van je apparatuur tot op de letter nauwkeurig uit je hoofd? wink


Nee, maar ik had dat wel eerst uitgezocht voor ik in paniek zou raken.. laugh

digipaps

 

"I'm not a complete idiot, some parts are missing"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: boaz
Recent een nieuwe Plasma TV gekocht, is ie mad nu in de aanbieding met liefst 34% korting.
Nu zegt die zaak dat ze altijd heel correct zijn whistle , maar weet iemand wat hun beleid is in deze als je gaat klagen?


Kort vraagje: Stel die plasma was vanwege de financiele crises, gestegen productiekosten, duurder matriaal, etc. 2 weken later 300 euro duurder geworden, ging jij dan terug naar de winkel om die 300 euro dan alsnog even te "doneren".
Ik vind het een belachelijke vraag eerlijk gezegd.
Als iedereen zich hier oprecht druk over zou maken, zou geen enkele winkel zijn prijzen nog durven verlagen of een aanbieding durven geven. Er is altijd wel iemand die "net" zo'n ding gekocht heeft en zich op zijn pecker getrapt voelt.

Ron
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is ook niet alleen met Audio, video,witgoed en Pc's.

Ik ken dit fenomeen zeer goed in de vorm van het kopen van schoenen of laarzen door mijn vrouw. Altijd hetzelfde lied.

Net gekocht en dan ergert ze zich dat het binnen een paar dagen goedkoper is geworden. Ik wind mij hier niet meer over op. Als je wilt blijven wachten zou je nooit meer iets kunnen kopen.

Het is dan een typisch voorbeeld van pech en jammer. Het zij zo. Ik kan nu ook wel zeggen, had ik van de zomer die grote plasma maar niet gekocht omdat ie nu een stuk goedkoper is. Voorlopig heb ik er al wel een bult plezier van gehad.

VU+ Duo en 2x dreambox .

--------------------------------

plus 2 ruwharige tekkels

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben het niet altijd met Toxic[Q] eens wat hij hier schrijft maar in dit geval volmondig.

Als je voor jezelf afweegt dat iets wat je koopt op dat moment prijs/kwaliteit OK is en je gaat ervoor zou je moeten tevreden zijn en kunnen blijven onafhankelijk prijsveranderingen.

Als je een auto koopt en je rijdt ermee buiten de garage is hij op dat moment al minstens 25% minder waard want de BTW kan je nooit recupereren en toch klaagt niemand sick

Wat je via internet niet vindt hoef je meestal niet verder te zoeken.

 

Kathrein UFS-910 (AAF2.0e/E2 versies) +WiFi +sataHD & Multytenne Twin

Samsung LE46A552: 46" Full HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Toxic[Q
]Als iedereen zich hier oprecht druk over zou maken, zou geen enkele winkel zijn prijzen nog durven verlagen of een aanbieding durven geven. Er is altijd wel iemand die "net" zo'n ding gekocht heeft en zich op zijn pecker getrapt voelt.

Ron

Ja en nee, een aardig voorbeeld is een bepaalde navigator zonder europeese kaarten, koste mij 170 euro, leuk ding maar ik wilde euro kaarten, 3 maanden later komt dat zelfde model uit voor 240 euro met euro kaarten! terwijl ik 3 weken voor die release voor 250 euro de euro kaarten apart kogt. Daar zakte men luier tog egt wel van af...

gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toch blijft het dikke pech en jammer maar helaas.

 

Als je vorige week bij de supermarkt een zak aardappelen gekocht hebt voor 2 euro en die zijn deze week in de aanbieding voor 1.50 euro krijg je ook geen 0.50 euro terug ter compensatie.

 

Als zo'n bedrijf iets voor je doet door geld terug te geven, een kadobon of garantieverlenging is het niks meer dan een geste die ze helemaal niet hoeven te doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Toxic[Q

Kort vraagje: Stel die plasma was vanwege de financiele crises, gestegen productiekosten, duurder matriaal, etc. 2 weken later 300 euro duurder geworden, ging jij dan terug naar de winkel om die 300 euro dan alsnog even te "doneren".
Ron


In dat geval zou de verkoper dat zeker gezegd hebben, nu werd het tegendeel gezegd.
En inderdaad, met meerdere producten die een lange levertijd hebben heb je inderdaad kans op moment van levering bij te moeten betalen bij prijsstijgingen, zie de kleine lettertjes. Dalingen worden vaak minder automatisch doorgevoerd.

VU+ Ultimo OpenPli  en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli.

Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32"
(en een museum Dreambox 7000 met HD/CF/USB/NAS ongebruikt)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het werkt zo:

 

Hoe meer er van verkocht worden hoe goedkoper ze worden:

Alle flat tv's

Hoe slechter ze verkopen hoe eerder in de dump:

Ambi TV's

 

Feestdagen: prijsverhogend /prijsverlagend.

 

Afschatten wie er geld in de beurs heeft, b.v. je gratificatie.

 

En dan denken dat je hetzelfde produkt koopt, maar niet is, specificatiewijziging ten behoeve van grote afnemer.

De ene VCR van ome flip met zelfde typenr is de andere niet.

 

Parallel import, etc. Opboksen winkelier tegen andere aanbieders.

Of merk tegen andere merken.

 

Last but not least. Behoorlijke prijsverlaging bij innovatie op de markt. Heeft geen zin om nu nog een PS 2 te kopen al doet ie nieuw 78 euro.

 

Er zijn nu goedkopere flat tv's maar helaas niet zo goed als degene die ik vorig jaar verkreeg. Verbruikt alleen veel stroom.

 

Prijsverlaging t.g.v. financieele crisis zie ik niet, wel dat belastingscenten gepompt worden om prijzen hoog te houden.

 

Wat recessies gezien, spullen werden nooit goedkoper.

 

Bedrijfskundigen en economen begrijpen hun eigen wetenschap niet.

Altijd al zo geweest.

 

 

Retired, when I get the Urge to Work, I lay Down until the Urge passes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Toxic[Q
]Kort vraagje: Stel die plasma was vanwege de financiele crises, gestegen productiekosten, duurder matriaal, etc. 2 weken later 300 euro duurder geworden, ging jij dan terug naar de winkel om die 300 euro dan alsnog even te "doneren".
Ik vind het een belachelijke vraag eerlijk gezegd.
Als iedereen zich hier oprecht druk over zou maken, zou geen enkele winkel zijn prijzen nog durven verlagen of een aanbieding durven geven. Er is altijd wel iemand die "net" zo'n ding gekocht heeft en zich op zijn pecker getrapt voelt.

Ron


Dit is een vraag die de werkelijkheid niet benadert, ten eerste stijgen de prijzen niet bij een economische crisis.
Ten 2e zal een op de markt gebracht product nooit in prijs stijgen vanwege het feit dat er al nieuwere producten hiervoor zijn aangekondigd. (of in korte tijd zullen komen)

Maar ik begrijp je wel hoor ...alleen een slecht voorbeeld.

digipaps

 

"I'm not a complete idiot, some parts are missing"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...