Ga naar inhoud


Nieuwe Plasma gekocht, 2 weken later in de aanbieding


boaz

Aanbevolen berichten


  • Reacties 48
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: Digipaps
Dit is een vraag die de werkelijkheid niet benadert, ten eerste stijgen de prijzen niet bij een economische crisis...


In onze branche, storage, printing etc. zijn de inkoopprijzen de afgelopen weken 14 tot 17% gestegen, de DM800, 600 en 8000 zijn duurder geworden, net als de versterker die ik op het oog had is ook al 12-13% duurder geworden, computer onderdelen zijn fors duurder, dus wat "lul" je nou?
Even de oogkleppen afzetten dus wink

Ron
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Toxic[Q

Even de oogkleppen afzetten dus wink

Ron


Even de oogkleppen van de eigen branche afzetten wink en je ziet dat huizen goedkoper worden, benzine/olie flink gedaald is en veel andere producten ook. whistle

Veel fabrikanten zijn gedwongen prijzen te laten zakken om nog iets te verkopen omdat de consumenten niets willen uitgeven.

VU+ Ultimo OpenPli  en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli.

Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32"
(en een museum Dreambox 7000 met HD/CF/USB/NAS ongebruikt)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Agent Mike
Origineel bericht van: boaz
Origineel bericht van: Toxic[Q

Even de oogkleppen afzetten dus wink

Ron


Even de oogkleppen van de eigen branche afzetten wink en je ziet dat huizen goedkoper worden,


ja daar heb je wat aan als een hypotheek afsluiten steeds moeilijker word...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Precies en we hebben het hier over een plasma TV en niet over een huis en laat nou net vrijwel alle consumentenelectronica redelijk fors duurder (zijn ge)worden.

We hebben het over het feit dat jij iets koopt onder voorwaarden. Een koopovereenkomst dus, waarop de voorwaaden (waaronder de prijs) gelden die je op dat moment bent overeengekomen.

Ik vind het echt van de zotte om dan 2 weken daarna te gaan miepen omdat de TV dan toevallig in de aanbieding is.

Als iedereen daarover rechtmatig zou mogen klagen (en recht op zou hebben de korting alsnog te krijgen) zou een winkelier niet meer iets in de aanbieding kunnen gooien.

Bovendien gaat het veelal om inkooporganisaties waarvan de winkelier vandaag pas de prijzen van morgen weet en dus helemaal niet weet dat de inkoop organisatie over twee weken model XX in de aanbieding gooit.

Zelfs al zou de winkelier dat wel weten, is het zijn goed recht af en toe wat in de aanbieding te gooien zonder gemiep van klanten die zich dan volledig ten onrechte "genomen" voelen.

Je hebt gewoon pech. Als ik van te voren had geweten dat op lot A234571 de hoofdprijs van 20.000.00 euro zou vallen, had ik dat lot wel gekocht!

 

Ron

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: boaz
50 OK da's al lullig, maar nu is het meer dan 300 euro, 't is een HD plasma. sick


@boaz,

Je weet vantevoren dat prijzen kunnen veranderen, zowel omhoog alsook omlaag.
Niets kopen is een goede garantie om teleurstellingen door prijsdalingen te voorkomen.
Ook ik heb onlangs een stevige prijsdaling gezien bij een artikel dat ik zelf nog maar net gekocht heb.
Je kunt dan niets anders doen dan je verlies nemen en verder gaan.

In mei 2008 heb ik een 47lg6000 full HD televisie (LCD van 119 cm.) gekocht.
Bij een bekende Nederlandse elektronicazaak kostte die daar toen 2199 Euro.
Toen, in mei 2008, heb ik de televisie gekocht bij een Belgische zaak voor 1499 Euro.
Nu, vanaf november 2008, is diezelfde televisie bij een Duitse zaak te koop voor 999 Euro.....


Met vriendelijke groeten wink

sattaz
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb over dit soort dingen een heel simpel idee.

 

Van computers en consumenten electronica weet je dat de prijzen zakken met de snelheid van het licht.

Van je auto zakt de waarde met dezelfde snelheid.

 

Als je dat weet, waarom pijnig je jezelf dan door naar de prijzen te kijken nadat je iets gekocht hebt?

 

Je kan beter genieten van de mooie spullen die je gekocht hebt en niet in die zaken komen een tijd, en niet de reclamefolders doorkijken.

CanalDigitaal, blijf met je vingers van onze opnamemogelijkheden af!

Xtrend ET-9000, Samsung HD322HJ 320Gb, OpenPLi 2.1

Visiosat G4 Quadro, Astra 19.2, Hotbird 13.0, Astra 28.2, Astra 23.5

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Toxic[Q
]
Origineel bericht van: Digipaps
Dit is een vraag die de werkelijkheid niet benadert, ten eerste stijgen de prijzen niet bij een economische crisis...


In onze branche, storage, printing etc. zijn de inkoopprijzen de afgelopen weken 14 tot 17% gestegen, de DM800, 600 en 8000 zijn duurder geworden, net als de versterker die ik op het oog had is ook al 12-13% duurder geworden, computer onderdelen zijn fors duurder, dus wat "lul" je nou?
Even de oogkleppen afzetten dus wink

Ron


Wat lul ik nou???

Ik dacht dat een dergelijk taalgebruik door jou niet werd gebruikt of niet mocht worden gebruikt..

En inderdaad zijn er uitzonderingen te noemen, maar ik heb het over het algemeen...
Dus wat loop je nou te ouwehoeren.. wink

digipaps

 

"I'm not a complete idiot, some parts are missing"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Digipaps
Origineel bericht van: Toxic[Q
]
Origineel bericht van: Digipaps
Dit is een vraag die de werkelijkheid niet benadert, ten eerste stijgen de prijzen niet bij een economische crisis...


In onze branche, storage, printing etc. zijn de inkoopprijzen de afgelopen weken 14 tot 17% gestegen, de DM800, 600 en 8000 zijn duurder geworden, net als de versterker die ik op het oog had is ook al 12-13% duurder geworden, computer onderdelen zijn fors duurder, dus wat "lul" je nou?
Even de oogkleppen afzetten dus wink

Ron


Wat lul ik nou???

Ik dacht dat een dergelijk taalgebruik door jou niet werd gebruikt of niet mocht worden gebruikt..

En inderdaad zijn er uitzonderingen te noemen, maar ik heb het over het algemeen...
Dus wat loop je nou te ouwehoeren.. wink



De vergulde schopstoel :D
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Toxic[Q
]Tja, als je een discussie niet kunt "winnen" of je gewoon niets zinnigs te melden hebt, moet je wel met dit soort miereneukerij komen:-)


Let maar eens goed op wat er de komende tijd gaat gebeuren met de prijzen..ook in jouw branche...gaat over een langere periode dan de door jou genoemde momentopname..

En het is volgens mij mierenneukerij met 2x n dus laugh

digipaps

 

"I'm not a complete idiot, some parts are missing"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Digipaps
Origineel bericht van: Toxic[Q
]Tja, als je een discussie niet kunt "winnen" of je gewoon niets zinnigs te melden hebt, moet je wel met dit soort miereneukerij komen:-)


Let maar eens goed op wat er de komende tijd gaat gebeuren met de prijzen..ook in jouw branche...gaat over een langere periode dan de door jou genoemde momentopname..

En het is volgens mij mierenneukerij met 2x n dus laugh


nee een n
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...