Ga naar inhoud


Januari update


fnc

Aanbevolen berichten

Zijn er hier al mensen waarbij de januari update al binnen is? Ik heb die nog niet binnen, en heractiveren via de canal digitaal site heeft ook geen effect. Ik heb een db500 met daarop cccam, wel een oudere versie (2.0.0) maar die werkte tot voorkort nog prima.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: fnc
Zijn er hier al mensen waarbij de januari update al binnen is? Ik heb die nog niet binnen, en heractiveren via de canal digitaal site heeft ook geen effect. Ik heb een db500 met daarop cccam, wel een oudere versie (2.0.0) maar die werkte tot voorkort nog prima.


Hier wel.

SECA card 00.***.***.*** entitlements:
0000 SECA : 1990-00-00
006a CANALDIGITAAL : 2009-01-31
006b OPERATOR 2 : 1990-00-00
006c OPERATOR 3 : 1990-00-00
006d OPERATOR 4 : 1990-00-00

DM8000 DM800 en PLi gek

Link naar reactie
Delen op andere sites

Minstens een week geleden al, maar wel een abonnementsaanpassing (upgrade) gedaan, dat kan schelen.

VU+ Ultimo OpenPli  en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli.

Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32"
(en een museum Dreambox 7000 met HD/CF/USB/NAS ongebruikt)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: fnc
Zijn er hier al mensen waarbij de januari update al binnen is? Ik heb die nog niet binnen, en heractiveren via de canal digitaal site heeft ook geen effect. Ik heb een db500 met daarop cccam, wel een oudere versie (2.0.0) maar die werkte tot voorkort nog prima.


4 December in de middag stond hij bij mij t/m 31-01-2009.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...