Jan Ambers Geplaatst: 9 december 2008 Auteur Geplaatst: 9 december 2008 Ik heb ook de Technisat Skystar2 Multitenne geinstalleerd en geprobeerd... Die versie installeert zich met drivers voor de Skystar2 kaart zonder problemen, en ook de DVBviewer installeert zich vlot. Wat echter het verschil is met de diseqc instelling multitenne tov andere versies zie ik niet, ook optie Pos-A/B-Opt-A/B zoals bij de andere... ipv diseqc-A/B/C/D ???
Adriano Geplaatst: 9 december 2008 Geplaatst: 9 december 2008 Ik weet ook niet wat het verschil is, maak zelf ook geen gebruik van switches, kan je daar helaas niet mee helpen. De NVIDIA-nForce-Raid-and-SATA-drivers updates die aan geboden worden via de windows update moet je niet gebruiken als je een ASUS MB hebt, daar heb ik ook al een paar keer windows mee omzeep geholpen. Je kan het besten die van je moederbord fabrikant installeren. Toshiba 46RV555D Pioneer VS-922 + WharfedaleDM8000 S-C-T OpenATV 4.1Archsat 85 triple Astra plus Hotbird en een draaibare Triax 88cm
Jan Ambers Geplaatst: 9 december 2008 Auteur Geplaatst: 9 december 2008 Ik heb hier een EVGA-nFORCE-680i SLI-122-CK-NF68 mainboard.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen