bartshit Geplaatst: 6 december 2008 Auteur Geplaatst: 6 december 2008 Ik ping op ip adres. Het probleem deed zich net weer voor, heb toen mijn firewall uitgezet maar dat maakte niks uit. Ik heb toen gekeken met look@lan en deze vond de andere computers wel. En dan reboot ik de computer dan is het probleem weer opgelost. Als ik mij afmeld en weer aanmeld maakt het niks uit. Heb op netwerk herstellen geklikt maar dat maakt ook niks uit. Gr Bart.
bartshit Geplaatst: 6 december 2008 Auteur Geplaatst: 6 december 2008 Het word nog mooier. Als ik met verkenner kijk bij mijn netwerklocaties kan hij de werkgroep niet vinden of dat ik geen toestemming heb. Ik heb op het bureaublad een snelkoppeling staan naar een computer op het netwerk en deze doet het wel. Gr Bart.
bartshit Geplaatst: 6 december 2008 Auteur Geplaatst: 6 december 2008 Ik ben gaan zoeken in event log en kwam de volgende fout melding tegen.... De browser kan zichzelf niet tot masterbrowser promoveren. De computer die op het moment meent de masterbrowser te zijn, is IKKE. Nu heb ik in de register sleutel op de computer die IKKE heet (sorry voor die naam) (HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\Browser\Parameters ) bij maintainserverlist op No gezet. of is dit heel dom Gr Bart.
bartshit Geplaatst: 8 december 2008 Auteur Geplaatst: 8 december 2008 volgens mij probleem opgelost. allemaal bedankt. gr Bart Gr Bart.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen