JTE Geplaatst: 5 december 2008 Geplaatst: 5 december 2008 Beste mensen, Ik gebruik al een tijdje naar volle tevredenheid Mediaportal (1.0 RC4). Nu wil ik gebruik gaan maken van de TV server, ook 1.0 RC4, in combinatie met een net aangeschafte S2-3650 CI. Het configureren was een fluitje van een cent, echter wanneer ik een 'scrambled' kanaal wil previewen, krijg ik continu de melding "ChannelIsScrambed", en crashed de TV service. Ik maak gebruik van een Mediaguard CI (Canaldigitaal goedgekeurd). Heeft iemand misschien een tip voor mij ? Alvast hartelijk bedankt! Jurgen
Gast Evergorn Geplaatst: 6 december 2008 Geplaatst: 6 december 2008 Heb je bij de tv-server configuration de cam functie aan gevinkt? Zie Mediaportal TV Server Cam setup Alleen een tip de HD kanalen kreeg ik met een orginele Canaldigitaal cam niet open. Ik gebruik zelf een Aston 1.07 dual cam 2.18.
JTE Geplaatst: 7 december 2008 Auteur Geplaatst: 7 december 2008 Hoi Evergorn, De TV server heb ik geconfigureerd volgens de handleiding. Maak jij ook gebruik van een 3650 in combinatie met een Mediaguard en een Canaldigitaal smartcard? Groeten,
Gast Evergorn Geplaatst: 8 december 2008 Geplaatst: 8 december 2008 Nee, zoals je bij mijn onderschrift kunt zien, heb ik een digital everywhere floppyDTV icm een aston 1.07 dual cam 2.18.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen