Ga naar inhoud


De sint is al weer langs geweest maar welke smaak is nou het lekkerst?


WPW

Aanbevolen berichten

Die baardmans wist me weer te vinden en flikkerde een Delonghi EN680 Lattissima door de deur heen... leuk ding maar er zitte er een straal pads bij en kom er niet uit welke nou het beste of lekkerste is voor cappucino's, wie verlost mij uit deze pad keuze leiden? Ik zuip nogal veel koffie/cappu's dus een kwa sterkte zo laag mogelijke aanslag op de maag als het effe kan.

gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-

Link naar reactie
Delen op andere sites


Gast Drs. IJzerbout

Waarom nodig je als objektieve deskundige Sjaak(k) niet uit, ga samen koffie zetten en bepaal zodoende met elkaar welke koffie nou het lekkerst is.

De uitvoerige test graag hier op het board..! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Dan bied ik aan om er een filmverslag van te maken.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Drs. IJzerbout
Waarom nodig je als objektieve deskundige Sjaak(k) niet uit, ga samen koffie zetten en bepaal zodoende met elkaar welke koffie nou het lekkerst is.
De uitvoerige test graag hier op het board..! :D


Heeft WPW ten behoeve van Sjaak(k) wel een rookvrije ruimte in zijn huis? confused

Onder de huidige weersomstandigheden buiten koffie gaan zetten
(en drinken) lijkt me nou ook niet bepaald een pretje :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: WPW
Die baardmans wist me weer te vinden en flikkerde een Delonghi EN680 Lattissima door de deur heen... leuk ding maar er zitte er een straal pads bij en kom er niet uit welke nou het beste of lekkerste is voor cappucino's, wie verlost mij uit deze pad keuze leiden? Ik zuip nogal veel koffie/cappu's dus een kwa sterkte zo laag mogelijke aanslag op de maag als het effe kan.


had ik maar aandelen in die koffie vullingen genomen!
ik ken nog mensen die een thermoskan kochten, wat waren die blij om met weinig moeite en energie een lekker bakkie te doen.

chiao chiao

Baby Did a Bad Bad Thing

Chris Isaak

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Drs. IJzerbout
Waarom nodig je als objektieve deskundige Sjaak(k) niet uit, ga samen koffie zetten en bepaal zodoende met elkaar welke koffie nou het lekkerst is.
De uitvoerige test graag hier op het board..! :D


Er gaat toch niks boven een echte Nespresso, en ook nog velerlei smaken en soorten

poetsie

En de hartelijke groeten van Poetsdoekje...

 

COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: kees hekstra
Er zijn zoveel smaken.Gewoon wat proberen en dan kom je er vanzelf achter wat je lekker vind. smile


Mja dat is nou juust het probleem, tis allemaal wel te zuipe laugh maar vivalto en finezzo lijkt me wel de mildste.

Origineel bericht van: theparasol
Ik wil jou ook niet horen klagen dat CDS te duur wordt wink


Ikke nie :D maar zodra er nds/sky agtige praktijken komen flikker ik ze zonder pardon deruit.

Origineel bericht van: Drs. IJzerbout
Waarom nodig je als objektieve deskundige Sjaak(k) niet uit, ga samen koffie zetten en bepaal zodoende met elkaar welke koffie nou het lekkerst is.
De uitvoerige test graag hier op het board..! :D


Dan weet ik een betere, we laten sjaakk hier 10 reacties schrijven op 10 versterker vragen, dan geven we bij het lezen van elke reactie aan Ron een verschillende pad, mottie lagge dan is het een lekkere pad, gaat sjaakk de vergulde forum in dan is het een slegte pad :D

Origineel bericht van: sattaz
Heeft WPW ten behoeve van Sjaak(k) wel een rookvrije ruimte in zijn huis? confused


Ja in de keuke is dat, daar heb ik een special filter staan anders mot theo elk jaar verven en dat verrot ik.

gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een oude koffiehandmolen daarin doe je Perlakoffiebonen, stel de maalgraad goed in, malen en per kopje zetten of en goede warme thermoskan voor een paar koppen goede koffie!

Mijn voorkeur gaat niet uit naar die padskoffie-apparaten tis het net niet!

maarja dat is persoonlijk natuurlijk.

 

Groet Wiljo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: aaannk
Mijn voorkeur gaat niet uit naar die padskoffie-apparaten tis het net niet!
maarja dat is persoonlijk natuurlijk.

Groet Wiljo

Die pads machine ligt hier al in de container, de EN680 werkt dus niet met pads :D

gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...