WPW Geplaatst: 7 december 2008 Auteur Geplaatst: 7 december 2008 Pecies, tis alleen zwaar k*t dat die cubs niet in de winkel te krijgen zijn, mot je weer de stad in of bestelle... gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
Johan45 Geplaatst: 7 december 2008 Geplaatst: 7 december 2008 Origineel bericht van: WPW Die baardmans wist me weer te vinden en flikkerde een Delonghi EN680 Lattissima door de deur heen... leuk ding maar er zitte er een straal pads bij en kom er niet uit welke nou het beste of lekkerste is voor cappucino's, wie verlost mij uit deze pad keuze leiden? Ik zuip nogal veel koffie/cappu's dus een kwa sterkte zo laag mogelijke aanslag op de maag als het effe kan. Lieve sinterklaas Als kind was ik wel bang Maar dat was niet voor lang De liederen, de zang Ze overtroffen! het gezicht Zwart of wit Het voelde goed En dat gaf goede moed Ik kreeg cadeautjes Ik kreeg ook zoet Ook al was hij zwart als roet Sinterklaas gaf mijn een hand En vertrok weer naar zijn land Delonghi EN680 Lattissima en een straal pads Heeft mijn leven toen verrijkt Nu begrijp ik nog steeds Wie het kleine niet eert Is het grote niet weert. Vult u rustig aan !!!
WPW Geplaatst: 7 december 2008 Auteur Geplaatst: 7 december 2008 Als we tog bezig zijn ik ben geen daalder waard zelfs geen stuiver enkel nog wat waardeloze centen zelfs in mijn brood geen rozijnen of bruine krenten de zak is leeg, bruintje kan het niet meer trekken zelfs mijn pinpas en de VISA vertelden me zonder pardon dat ik kon verrekken de inboedel, reeds gehalveerd alimentatie kan ik allang niet meer betalen met een beetje geluk kan ik nog een Delonghi EN680 Lattissima bij de sociale soos gaan halen door aquaangel. gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
grunnsat Geplaatst: 7 december 2008 Geplaatst: 7 december 2008 Origineel bericht van: Neptunus Ik heb naar aanleiding van de vorige discussie een Nespresso gekocht, nooit spijt van gehad! Gevolg is wel dat ik Senseo echt niet meer te drinken vind, welke pad je ook neemt. Geef mij toch maar echte espresso. Ik laat mijn koffie uit Venlo komen, daar zit een internet winkel die heel veel soorten koffie en thee verkoopt.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen