Ga naar inhoud


Finale K1


SaTJuNK

Aanbevolen berichten


Vanavond om 23:15 een samenvatting op SMS6. Voorzien van Nederlands commentaar en zonder onnodige wachttijden tussen de gevechten (behalve de door iedereen zo gewaardeerde reclames natuurlijk :D )

 

Pat

Inventors are crazy until they invent something.

Then they are geniuses.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb zojuist gekeken, wel een raar einde, maar wel een terechte winnaar. vind ik.

 

(Ik zeg nog niet wie gewonnen heeft. ivm uitzending vanavond in NL)

-- Alle wijzen komen uit het oosten --

-- En de rest is er gebleven --

 

 

VU+ duo + Dreambox 7025s + Dreambox 7000s + Dreambox 500s

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een schande voor de sport is die Badr.Voor de rest van zijn leven schorsen.En dan die arrogantie na die wedstrijd mad

Wat een domme ...... is die gozer.

 

Jammer voor Remy om zo kampioen te worden. [/quote

 

 

Wat een ... hij bewijst weer eens wat de meeste denken.

Grt Rudie

 

Rebox 9000.

Logitech Harmony 900.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb geen reacties van na het gevecht gezien maaar die Badr Hari is niet zo slim geloof ik. Heb je nog alle kans laat je je zo (was het ergens door?) gaan.

 

De organisatie heeft een juiste beslissing genomen ik hoop, als er een bond ofzo is, ie nog een extra flinke straf gaat krijgen. Ook na zijn "actie", in de ring, alsnog nog zo'n opmerking maken getuigd niet van enig respect voor de andere sporter laat staan van sportief (kan dat in zo'n sport) gedrag.

 

Voor de mensen die het nog willen zien kan je de uitzending op de site van SBS6 helemaal bekijken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

lekker rolbevestigend bezig deze Badr, schorsen voor de rest van zijn leven is volgens mij de enige manier om deze mooie sport te ontdoen van dit soort egoooootjes.

 

Groet Beukjes

 

 

Humax Icord 320 GB, triax 78 cm astra & hotbird

Diablo & t-rex

T90 , DB8000, veel geduld

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Schotel Antenne
Hoe heb jij gekeken?
Via een feed, of een zender?


Sorry voor mijn late reactie, maar ik had via de link van de topicstarter gekeken, dus via internet.

-- Alle wijzen komen uit het oosten --

-- En de rest is er gebleven --

 

 

VU+ duo + Dreambox 7025s + Dreambox 7000s + Dreambox 500s

Link naar reactie
Delen op andere sites

In de 2e ronde v/d finale stoot Badr Remy 2x en geeft hem ook nog een trap in het gezicht terwijl Remy op de grond ligt en de scheids er zo goed als tussen ligt.

Op dat moment krijgt Badr een gele kaart ( wat inhoudt dat hij bij gelijken stand 1 punt inmindering krijgt).

 

Remy krijgt v/d jury 5 minuten om bij te komen in die 5 minuten schreeuwt Badr nog een paar keer tegen Remy dat hij moet opstaan en loopt naar de trainer van Remy en zegt ook nog wat tegen hem.

Na die 5 minuten heeft Remy nog te veel last dat hij niet verder kan.

Ondanks dat Remy hierdoor kampioen is geworden is hij er totaal niet blij mee om op deze manier te winnen.

Na dit gevecht geeft Badr nog een interview waarin hij helemaal geen berouw toont en dan ook nog durft te zeggen dat hij een echte vechter is en Remy niet confused

xtreme str 1.0 tetra , tri-sat Archsat/Astra1-Hotbird-Sirius-Astra2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...