schans Geplaatst: 10 februari 2009 Geplaatst: 10 februari 2009 Ik heb vandaag een nieuw CD kaart binnen gekregen en deze werkt met de Draem box prima. Maar met de sft4000 werkt het niet. Ik hoop wel dat er nieuwe firmware voor deze reciever kom ,anders kan ik hem weg gooien.
YUGI Geplaatst: 22 februari 2009 Geplaatst: 22 februari 2009 probeer de nieuwe kaart eens zonder de softcam er in te plaatsen, misschien is dit de oplossing. gr
Gast thaj Geplaatst: 3 april 2009 Geplaatst: 3 april 2009 Origineel bericht van: jacobus oudere software gaat echt niet werken, denk ik. De ondersteuning van de Seca2 kaarten is jarenlang onveranderd gebleven. Als de SFT's nu niet werken met de nieuwe kaarten, kunnen we alleen op een FW update hopen. Anders is het over en sluiten. Oudere software werkt wel, in ieder geval versie 6.14, mogelijk ook andere oude versies.
jacobus Geplaatst: 3 april 2009 Auteur Geplaatst: 3 april 2009 Dat is intussen oud nieuws. 6.14 werkt inderdaad prima. Alleen niet duidelijk of de updates ook binnenkomen. Maar nieuwe Fw komt er vrijwel zeker niet. Een sat zaak is wel bezig met zelfstandig zoeken naar een oplossing, volgens sommige berichten. http://www.sat4all.com/forums/ubbthreads...rld#Post1649023
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen