pukje Geplaatst: 6 december 2008 Geplaatst: 6 december 2008 Ik heb een klein servertje thuis draaien,nu wil ik als internet uitvalt dan automatisch via het andere ip nummer(andere lijn) verbinding gemaakt wordt. Kan je zoiets in de DNS regelen ?
Gertitombo Geplaatst: 7 december 2008 Geplaatst: 7 december 2008 Bedoel je niet een extra Gateway in je configuratie zetten?
pukje Geplaatst: 7 december 2008 Auteur Geplaatst: 7 december 2008 Ik bedoel als iemand naar www.mijndomain.nep gaat dat die van de dns b.v. 123.232.111.111 krijgt maar als 123.232.111.111 niet bereikbaar is dat dan de dns mijn tweede ip nummer geeft.
WPW Geplaatst: 7 december 2008 Geplaatst: 7 december 2008 Onder de eigenschappen van de dns server het tabblad doorstuurservers inrichten. gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
pukje Geplaatst: 7 december 2008 Auteur Geplaatst: 7 december 2008 Origineel bericht van: WPW Onder de eigenschappen van de dns server het tabblad doorstuurservers inrichten. Is doorstuurserves niet de forwarders van named.conf ? Dit is niet wat ik zoek
jopiesat Geplaatst: 7 december 2008 Geplaatst: 7 december 2008 Waarom gebruik je niet zoiets dyndns om je domeinnaam naar je correcte server-IP adres te laten verwijzen?
pukje Geplaatst: 7 december 2008 Auteur Geplaatst: 7 december 2008 Origineel bericht van: jopiesat Waarom gebruik je niet zoiets dyndns om je domeinnaam naar je correcte server-IP adres te laten verwijzen? Hee ja je brengt me op een goed idee dat is een oplossing je server zelf laten controleren of het default ipnummer werkt zo niet dan het A record in je dns server aanpassen en de TTL van de entry laag zetten .
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen