bartshit Geplaatst: 8 december 2008 Geplaatst: 8 december 2008 Ik ben ooit een keer aangehouden omdat mijn kentekenplaat niet goed zichtbaar was, nu reed ik laatst in ons mooie twente en toen zag ik dit. Gr Bart.
hugogertie Geplaatst: 8 december 2008 Geplaatst: 8 december 2008 tja wie baas is bakt...........ze bruin....... Wanneer wij het doen kun je een prent verwachten en dat is nu net waar heel nederland zich aan stoort. De Overheid moet nog veel leren......maar zullen ze het ooit leren...... VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1
Johan45 Geplaatst: 8 december 2008 Geplaatst: 8 december 2008 Dit lijkt mij een (doe)noo(i)(d)(t) geval. Vult u rustig aan !!!
Jan Ambers Geplaatst: 8 december 2008 Geplaatst: 8 december 2008 Inderdaad, ze mogen meer; ook bij ons... Ik reed ooit eens op de autostrade aan ca 170km/u op veilige afstand ACHTER een flikkenkar aan... Na een week kreeg ik een briefje met de vaststelling dat ik met een konstante snelheid van 170km/u op de autostrade reed op die plaats, en dan de vraag om uitleg waarom ik dit deed... Ik heb verklaard dat ik met die snelheid achter een flikkenkar reed, en ik van mening was dat alle belgen gelijk waren voor de wet... Heeft me wel een mooie stuiver gekost... Dus blijkbaar zijn de belgen toch nie allemaal gelijk voor de wet en is er taylormadelegislacy... Eigenlijk had ik de foto als bewijsmateriaal moeten vragen, maar zoo slim was ik toen niet!
hugogertie Geplaatst: 8 december 2008 Geplaatst: 8 december 2008 Collega is van vorige week s´avonds aangehouden ivm zwarte nummerplaat na 850 km op 1 dag vol met pekel en modder (raar hè)....... Mooi wat kan ik daar aan doen....agent ? Schoonmaken...... Krijgt i een bon voor wilt plassen............. : Wat een zeikers....plaat was nu toch schoon. VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1
Coliseo Geplaatst: 8 december 2008 Geplaatst: 8 december 2008 Origineel bericht van: Jan Ambers Inderdaad, ze mogen meer; ook bij ons... Ik reed ooit eens op de autostrade aan ca 170km/u op veilige afstand ACHTER een flikkenkar aan... Na een week kreeg ik een briefje met de vaststelling dat ik met een konstante snelheid van 170km/u op de autostrade reed op die plaats, en dan de vraag om uitleg waarom ik dit deed... Ik heb verklaard dat ik met die snelheid achter een flikkenkar reed, en ik van mening was dat alle belgen gelijk waren voor de wet... Heeft me wel een mooie stuiver gekost... Dus blijkbaar zijn de belgen toch nie allemaal gelijk voor de wet en is er taylormadelegislacy... Eigenlijk had ik de foto als bewijsmateriaal moeten vragen, maar zoo slim was ik toen niet! Een foto is niet noodzakelijk als bewijs. Een politieagent is een beëdigd persoon en als hij zaken vaststelt die in overtreding zijn met de wet, heb je hier niets tegen in te brengen. Zo worden er snelheidsovertredingen vastgesteld met een speedgun, die geen foto aflevert. Echter, probleem voor hen is dat een snelheidsovertreding moet vastgesteld worden met een geijkt toestel. De snelheidsmeter van hun diensttoestel kan bezwaarlijk voor een correcte meting dienst doen. Tenslotte : het feit dat je achter een "flikkenkar" (wat een woord...) reed, geeft je niet het recht om ook aan 170 per uur te vlammen. Het is niet omdat een ander in het water springt, dat je hem na moet springen. Je voorbeeld geeft bovendien niet aan dat ze bij ons ook "meer mogen". Was je er dan zo zeker van dat zij geen opdracht uitvoerden die hun snelheid rechtvaardigde (en dit hoeft niet altijd vergezeld te gaan van zwaailichten en toeters).
Tonskidutch Geplaatst: 8 december 2008 Geplaatst: 8 december 2008 Hoezo, weet je zo zeker dat het de politie betreft? Het kan ook een taxi zijn met aparte lak/kleur combinatie! in ieder geval zou ik het de regionale corps-chef melden. met foto. verkeerd voorbeeld geven en "tegen" de verkeersregels handelen zal in ieder geval een reprimande met zich brengen... gelijke monniken gelijke kappen. je eigen boete zul je moeten betalen, je was immers ook fout maar je voldoening zou iets gestegen zijn als je "eerlijke" sociale controle op elk niveau pleegt door het te melden. chiao Thunderstruck AC~DC
Alventali Geplaatst: 8 december 2008 Geplaatst: 8 december 2008 Citaat: Het kan ook een taxi zijn met aparte lak/kleur combinatie! Die zou dan een blauw kenteken moeten dragen. ( dus geen taxi ) En gezien de lichtbalk boven op. Lijkt het toch wel erg veel op een politie kar Voor de topic starter hoop ik dat ie een bijrijder bij zich had die de foto met zijn mobiel heeft gemaakt. Anders zit ie zelf minstens net zo fout. :D Groetjes AlvVisiosat bi sat met 4 LNB's & een kabel aansluitingVU+ Duo met 2* DVB-S2, en een Vu+ Duo2 met 2* DVB-C
Tonskidutch Geplaatst: 8 december 2008 Geplaatst: 8 december 2008 bij die getoonde afbeeldingen, kan ik niet eens een nummerbord herkennen, laat staan de kleur ervan. chiao Thunderstruck AC~DC
RobbieT Geplaatst: 8 december 2008 Geplaatst: 8 december 2008 Zat er achterop die wagen soms zo'n sticker waar bestelwagens mee rondrijden? "Iets op mijn rijgedrag aan te merken, bel 0900-8844" CanalDigitaal, blijf met je vingers van onze opnamemogelijkheden af! Xtrend ET-9000, Samsung HD322HJ 320Gb, OpenPLi 2.1 Visiosat G4 Quadro, Astra 19.2, Hotbird 13.0, Astra 28.2, Astra 23.5
bartshit Geplaatst: 8 december 2008 Auteur Geplaatst: 8 december 2008 Origineel bericht van: Tonskidutch bij die getoonde afbeeldingen, kan ik niet eens een nummerbord herkennen, laat staan de kleur ervan. chiao voor de duidelijkheid 1 = een taxi en 2 = een politie toch wel duidelijk te herkennen dacht ik. Oja ik heb natuuuurlijk die foto niet zelf gemaakt, maar mijn bijrijder Gr Bart.
gigantaandemuur Geplaatst: 8 december 2008 Geplaatst: 8 december 2008 Had je m zelf gemaakt met een fototoestel was je ook niet strafbaar geweest alleen met mobieltje. "You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time"
bartshit Geplaatst: 8 december 2008 Auteur Geplaatst: 8 december 2008 Origineel bericht van: gigantaandemuur Had je m zelf gemaakt met een fototoestel was je ook niet strafbaar geweest alleen met mobieltje. Waar staat dat ik het met een mobieltje gedaan heb ???? Gr Bart.
Tonskidutch Geplaatst: 8 december 2008 Geplaatst: 8 december 2008 Origineel bericht van: bartshit Origineel bericht van: Tonskidutch bij die getoonde afbeeldingen, kan ik niet eens een nummerbord herkennen, laat staan de kleur ervan. chiao voor de duidelijkheid 1 = een taxi en 2 = een politie toch wel duidelijk te herkennen dacht ik. Oja ik heb natuuuurlijk die foto niet zelf gemaakt, maar mijn bijrijder en toch zie ik bij 2 geen wit geel en of blau kenteken vandaar mijn satire. chiao Thunderstruck AC~DC
bartshit Geplaatst: 8 december 2008 Auteur Geplaatst: 8 december 2008 en toch zie ik bij 2 geen wit geel en of blau kenteken vandaar mijn satire. chiao Ok dan heb jij gelijk... Gr Bart.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen