Ga naar inhoud


de politie mag meer ?


bartshit

Aanbevolen berichten

 

Als die met je gewone digitale camera zijn gedaan.

Moet je de volgende keer eentje kopen met steady shot. :D

 

Of anders de vering van je auto eens laten controleren.

 

 

Groetjes Alv

Visiosat bi sat met 4 LNB's & een kabel aansluiting
VU+ Duo met 2* DVB-S2, en een Vu+ Duo2 met 2* DVB-C

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 34
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Het kostte mij 2 jaar terug 125 € voor het overschrijden van de doorgetrokken streep. Toen ik later een politieauto hetzelfde zag doen en hun er daarna op aansprak werd er verteld dat je als politie alles mag, ook zonder die lamp en sirene aan. Kortom, je verliest altijd en je bezwaar wordt niet eens gelezen smile De truuk van 2 cent teveel betalen werkt ook al niet meer, ik moet ze nog terug hebben.

Alles kan: Wim Kan, koffiekan, Sandokan..

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Toen ik later een politieauto hetzelfde zag doen en hun er daarna op aansprak werd er verteld dat je als politie alles mag, ook zonder die lamp en sirene aan

 

Hebben ze je dat toch mooi voor gelogen.

100% zeker ben ik er niet van maar volgens mij moeten ze zonder bijzondere signalen zich net zo goed aan de regels houden als iedere andere weg gebruiker.

 

Er is geloof ik 1 uitzondering op en dat is dat ze zo'n 10% harder mogen rijden dan toegestaan.

Meen daar eens iets over gehoord te hebben in blik op de weg geloof ik.

 

 

Groetjes Alv

Visiosat bi sat met 4 LNB's & een kabel aansluiting
VU+ Duo met 2* DVB-S2, en een Vu+ Duo2 met 2* DVB-C

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Alventali
Citaat:
Toen ik later een politieauto hetzelfde zag doen en hun er daarna op aansprak werd er verteld dat je als politie alles mag, ook zonder die lamp en sirene aan


Hebben ze je dat toch mooi voor gelogen.
100% zeker ben ik er niet van maar volgens mij moeten ze zonder bijzondere signalen zich net zo goed aan de regels houden als iedere andere weg gebruiker.

Er is geloof ik 1 uitzondering op en dat is dat ze zo'n 10% harder mogen rijden dan toegestaan.
Meen daar eens iets over gehoord te hebben in blik op de weg geloof ik.


Ik heb juist in dat programma gehoord dat de politie inderdaad "alles" mag ook zonder zwaailicht en dergelijke. Dat zou dan wel een goede reden moeten hebben en naar redelijkheid, maar in beginsel mag 't. Ook dit weet ik niet 100% zeker natuurlijk wink
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Agent Mike
Origineel bericht van: Alventali
Voor de topic starter hoop ik dat ie een bijrijder bij zich had die de foto met zijn mobiel heeft gemaakt.
Anders zit ie zelf minstens net zo fout. :D :D


mobiel, mobiel??
fotos maken kan nog altijd ook met een camera.
die mag je gewoon in de hand hebben..

ne zoals je ook een sigaret mag vast hebben of je op de rug krabben of voor mijn part met je kleine jan zitten te spelen.

je mag ook 60 rijden op een 100km weg omdat je enorm zit te kleppen met je bijrijder.. (hoezo afleiding?)

maar een combinatie (kleppen én iets vasthouden) mag net weer niet..
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Fatfreddy
Origineel bericht van: kees hekstra
DIE PET PAST ONS ALLEMAAL? Ik vind de politie in dit land slecht en lamlendig bezig!!!! mad


Dat geld m.i. niet alleen voor de politie maar voor het gehele ambtenarenapparaat.
Precies de grootste ergenis van dit land op dit moment.

"You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is wel allemaal scheef in dit landje.Ik kreeg een prent van €70,- omdat mijn trekhaak voor de nummerplaat zat en die cowboys rijden met een hele fiets er voor en ............krijgen niets.

Dreambox 7020,Dreambox 500s,Dreambox 800 en div weersatelliet ontvangers.

Ik rommel maar wat aan en.......soms lukt het ook nog.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Drs. IJzerbout

Is wel allemaal scheef in dit landje.Ik kreeg een prent van €70,- omdat mijn trekhaak voor de nummerplaat zat

 

Dat vind ik heel terecht. Als je nummerbord niet leesbaar is ben je niet te achterhalen bij een overtreding of ongeval.. Sommige mensen doen dit niet uit domheid/onwetendheid maar met opzet.

 

Verder wil ik hier de politie niet de hand boven het hoofd houden, maar je moet ze wel de kans geven om hun taak uit te oefenen. Die fiets is misschien gestolen en wordt naar het bureau vervoerd? Ik neem aan dat in zo´n geval de politie het recht heeft om een uitzondering te maken. Als we op iedere slak zout te leggen komen we er in de samenleving niet uit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Die fiets is misschien gestolen en wordt naar het bureau vervoerd?

 

Hmmm, maar natuurlijk :D De politieauto's hebben allemaal standaard een fietsdrager in de kofferbak :D

 

Maar hier in het mooie Twentse land is dat allemaal mogelijk, we doen niet zo moeilijk.

we zeggen daarom ook vaak: "LOAT MER KUUL'N 'T LOP WA LOS"

 

en de groeten van poetsdoekje

En de hartelijke groeten van Poetsdoekje...

 

COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Drs. IJzerbout

Ik neem aan dat in zo´n geval de politie het recht heeft om een uitzondering te maken. Als we op iedere slak zout te leggen komen we er in de samenleving niet uit.


Hier zit denk ik het probleem. De politie legt op ALLE slakken zout.Voor elk pietlullig overtredinkje krijg je onherroepelijk een prent.En ze zijn ook niet te beroerd om er nog wat bij te verzinnen, terwijl ze zich zelf gedragen als cowboys, en niet bij uitzondering maar regelmatig !Maar ik heb gelezen dat ZE (om hun imago op te poetsen) T-shirts gaan verkopen. Komt het toch nog goed !
Link naar reactie
Delen op andere sites

We willen meer blauw op straat maar waar de agenten het meeste hun tijd mee door brengen is achter een bureau hun administatie op orde te krijgen. Ik vraag mij wel eens af waarom dat bureauwerk niet meer aan secretaresses etc. word over gelaten zodat de agent meer de straat op kan wat ie volgens mij zelf ook liever doet maar ja dat terzijde. Ik vind dat de agenten wel de ruimte moeten krijgen om hun werk uit te voeren want als er inderdaad op elke slak zout word gelegd dan raakt het plezier in het werk snel over.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jullie kunnen allemaal zeuren maar oh oh oh wat zijn we blij dat ze er zijn wanneer we ze nodig hebben... Zonder politie was het chaos en gezien de mentaliteit van een hoop mensen moeten zij wel meegaan en een hoop strenger worden... Ik weet nog dat ik met mijn dronken opa in de auto zat als klein jongetje en hij lachend werd weggestuurd... vandaag de dag zou dit niet meer gebeuren.

 

Daarnaast wat een gezeur om een fietsje. Misschien is die wel van een oud vrouwtje die gevallen is en brengen zij hem netjes naar huis? En was toevallig het fietsenrek niet aanwezig/kapot?

 

Daarnaast zijn politiebeambte getrainde en opgeleide mensen die door een strenge selectie heen moeten komen alvorens aan de opleiding te mogen beginnen. Natuurlijk zitten er rotte appels tussen, maar wat een nodeloos gezeur weer over niets.

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Fatfreddy
We willen meer blauw op straat maar waar de agenten het meeste hun tijd mee door brengen is achter een bureau hun administatie op orde te krijgen. Ik vraag mij wel eens af waarom dat bureauwerk niet meer aan secretaresses etc. word over gelaten zodat de agent meer de straat op kan wat ie volgens mij zelf ook liever doet maar ja dat terzijde. Ik vind dat de agenten wel de ruimte moeten krijgen om hun werk uit te voeren want als er inderdaad op elke slak zout word gelegd dan raakt het plezier in het werk snel over.

Klopt, van een kennis bij de politie weet ik dat 1 nachtdienst voor 2 dagen aan papierwerk veroorzaakt. In Duitsland hebben ze het anders georganiseerd, daar heb je op kantoor een speciale administratie eenheid zitten.
Overigens zag ik vorige week op TVOost een reportage over Duitse agenten die in NL gingen werken en die een speciale cursus geweldsbeheersing kregen, omdat ze in Duitsland veel harder mogen optreden....
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...