Ga naar inhoud


de politie mag meer ?


bartshit

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: Sjattuh
Jullie kunnen allemaal zeuren maar oh oh oh wat zijn we blij dat ze er zijn wanneer we ze nodig hebben...


Drie keer heb ik dit jaar de politie nodig gehad.
1. Fraude met mijn creditcard
2. Inbraak
3. Schade auto op parkeerterrein

Alle 3 keer wensten zij niet te verschijnen. Hadden andere prioriteiten ! Pas na stevig aandringen kon ik naar het buro komen om een verklaring af te leggen en werd er een aantekening gemaakt.De rest moest ik maar met de verzekering regelen !
Toen ik witheet naar huis reed kreeg ik wel vlak bij huis een prent omdat ik mijn gordel niet droeg.

Noem mij gerust een zeur, maar ik heb het voorlopig wel gehad met wat zich tegenwoordig politie noemt.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 34
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Origineel bericht van: Pestvogel
Origineel bericht van: Drs. IJzerbout

Ik neem aan dat in zo´n geval de politie het recht heeft om een uitzondering te maken. Als we op iedere slak zout te leggen komen we er in de samenleving niet uit.


Hier zit denk ik het probleem. De politie legt op ALLE slakken zout.Voor elk pietlullig overtredinkje krijg je onherroepelijk een prent.En ze zijn ook niet te beroerd om er nog wat bij te verzinnen, terwijl ze zich zelf gedragen als cowboys, en niet bij uitzondering maar regelmatig !Maar ik heb gelezen dat ZE (om hun imago op te poetsen) T-shirts gaan verkopen. Komt het toch nog goed !


Hier het befaamde t-shirt!
:D

post-3133-1318260041,3146_thumb.jpg

CU

Lambik

 

VU+ DUO2, Triax88, 13E,19E,23E,28E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...