Ga naar inhoud


Wat is er met de Hopperguide, bestaan ze nog?


Funfreak

Aanbevolen berichten

Citaat:
Netjes is het zeker niet. Dat is dan zeker nog zwakjes uitgedrukt.
Abonnees hebben recht op de bladen waarvoor ze betaald hebben en anders toch minimaal op een goede uitleg en duidelijkheid!
Voor iemand die altijd overal over viel, bediend hij zich toch nu wel van dezelfde streken.


Juist helemaal gelijk in dat is niet netjes,
Dat vergat ik even.

Ik vind het toch vreemd dat de website's gewoon online blijven.
Leeft de man in kwestie nog wel ?
Als hij alles alleen deed is er misschien ook niemand die kan melden of er iets gebeurt is.

DM8000 HD - Newnigma

VU+ duo - PLI

Triple dragon - PICmod cronbear1 image

Echostar 7000 viaccess

Gregorian 120 & 90 cm

Visiosat bisat

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 257
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Satlook,

 

het gaat mij inderdaad niet over 12 euro, en ja ik zou ook graag zien dat de Hopper Guide blijft verschijnen!

Maar....abonnementsgeld ontvangen en dan niet meer een blad leveren, tja, daar bestaat toch echt wel een woord voor.

Mocht de man failliet gegaan zijn, dan had Nijhof dat ten minste toch even op zijn website kunnen zetten, met excuses en zo.

Daar had ik nog mee kunnen leven, maar niets van je laten horen, is gewoon onbeschoft!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: m.boretti

Daar had ik nog mee kunnen leven, maar niets van je laten horen, is gewoon onbeschoft!


Je gaat toch wel uit van het slechte, leeft de man nog of is hij misschien ernstig ziek.

Vorig jaar ook iets dergelijks meegemaakt met iemand die elektronica verkocht ook proggers en de man heet "Willem" op een buitenlands forum werdt ook gesproken over oplichting achteraf lees ik ergens dat de man ernstig ziek was.
Hoe het afgelopen weet ik niet wel dat de site uit de lucht is.
Dus ik zou zeggen bind een beetje in tot er zekerheid is. laugh
Link naar reactie
Delen op andere sites

Er zit nogal een verschil tussen een handelaar die met alleen een onderbroek aan zijn gat de voordeur van zijn huis open doet en vanuit de voordeur programmers staat te verkopen, of een satelliet tijdschrijft dat via een uitgever en drukker uiteindelijk in de brievenbus valt.

Daar MOET iemand de boel overnemen, al is het maar om een antwoordapparaat in te spreken dat wegens omstandigheden voorlopig geen nieuwe uitgave verschijnt.

Voor simpelweg van de aardbodem verdwijnen is mijns inziens geen enkel geldig excuus mogelijk. Ook geen sterfte of ziekte.

 

Ron

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aart,

 

de laatste Hopper is geleverd in JANUARI 2009!

Volgens bandje Technomedia was nr. 68 VERTRAAGD, en kwam uit in

SEPTEMBER 2009! en nr. 69 in DECEMBER 2009!

Het is nu FEBRUARI 2010!

Op brief, fax, telefoontjes en mails niet NIET gereageerd.

Als je vanaf DECEMBER 2008! al ziek bent, dan ben je echt goed ziek. Maar ik geloof er niet in.

Al met al had een klein berichtje op de site van de Hopper Guide een hoop onzekerheid en ontevredenheid kunnen wegnemen!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Alles samenvattend, het lijkt op een eenmanszaak, waarbij de job om de een of andere reden boven het hoofd gegroeid is.

 

De enige oplossing, om iets te weten te komen, is dat er iemand uit zijn omgeving bij hem langs gaat en om uitleg vraagt.

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan voor mij iemand even het colofon van de Hopperguide mailen.

 

Gaat mij voornamelijk wie het blad gedrukt heeft en wat de oplage is en zijn bankrekeningnummer.

 

Hij is in ieder geval niet failliet, geen schuldsanering (WSNP). Is geen lid (geweest) van de KVGO (Koninklijk Verbond Grafische Ondernemingen) en/of van de Grafimedia.

 

Betaald zijn vaste telefoon, internet, domeinnamen, bijdrage KvK.

Heeft geen enkele rechtzaak gehad met Technomedia.(Privé rechtzaken weet ik niet omdat dit afgeschermd is op rechtspraak.nl)

 

Probeer eea een beetje in beeld te brengen. Heb wel wat kenissen in Rijssen wonen en dat is wel te overbruggen die afstand.

(Zie trouwens hier op het forum ook 12-16 leden uit Hengelo, waarvan er 3 gisteren/vandaag nog actief waren)

 

Een kijken of we contact met hem kunnen krijgen.

 

 

 

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben geen partij, ik heb de Hopperguide zelfs nooit gelezen dus kan de volgende tip niet zelf uitvoeren.

 

Maar volgens mij kan het helemaal niet moeilijk zijn om via spyderweb of iets dergelijks het adres en telefoonnummer van een buurman te vinden, die te bellen, en te vertellen dat je een zakelijke overeenkomst hebt met de heer Nijhof (je hebt immers een betaald abonnement?) en dat je hem via de telefoon en fax niet te pakken kan krijgen, of zij misschien een boodschap door kunnen geven (jouw telefoonnummer om terug te bellen) en dan hoor je wellicht gelijk of er iets aan de hand is, qua ziekte of anderzins.

 

T B

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Hij is in ieder geval niet failliet, geen schuldsanering (WSNP). Is geen lid (geweest) van de KVGO (Koninklijk Verbond Grafische Ondernemingen) en/of van de Grafimedia.


Laten we er dan maar eerst vanuit gaan dat we nrs 68 en 69 nog gewoon gaan krijgen.

DM8000 HD - Newnigma

VU+ duo - PLI

Triple dragon - PICmod cronbear1 image

Echostar 7000 viaccess

Gregorian 120 & 90 cm

Visiosat bisat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Laten we dat hopen Satlook, maar het laatste nummer (67) is naar de distribiteur gegaan in december 2008!

Nogmaals op mails, naar Technomedia en prive van Nijhof, fax, brief wordt NIET gereageerd.

Sorry, maar ik ben bang dat we nrs. 68 en 69 nooit meer krijgen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn mening is dat het vooral erg jammer is dat het blad al ruim 1 jaar niet meer verschenen is.

 

De voortekenen waren er al jarenlang; Elk jaar verschenen er minder uitgaven. Niet raar, want het was toch allemaal een beetje hobbywerk; De schrijver is er vast niet rijk van geworden.

Een blad van goede kwaliteit met 100 pagina's voor nog geen 6 Euro per uitgave, Dat is niet veel geld.

 

Tot en met het laatste nummer was ik een tevreden abonnee. Ik zit niet te wachten op restitutie van die € 11,50. Erik Nijhof - ik heb ooit met hem gesproken op een beurs - is ook vast niet blij met de gang van zaken en wij hobbyisten missen nu ons hobbyblaadje. Door het opstarten van een klachtenprocedure zie ik de Hopper Guide echt niet ineens ontwaken.

 

 

 

 

 

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoveel leden, zoveel meningen.

Degene die niet meer de editie's 68 en 69 zullen ontvangen en tevens de restitutie daarvan niet willen, vind ik een onjuist inzicht hebben in deze zaak.

Immers als deze personen in begin Januari 2008 b.v. maar de helft van het bedrag hadden overgemaakt wat zij eigenlijk hadden moeten overmaken, dan had Erik Nijhof daar ook geen genoegen mee genomen.

Waarom zou dus nu de gedupeerden wél genoegen moeten nemen met deze gang van zaken die nu speelt.

 

Natuurlijk pleit iedereen (ook ik) om deze editie's alsnog te mogen ontvangen. Het was idd een prachtig blad.

Maar dat de abonnee's deze twee editie's nog zullen ontvangen....

Wie gelooft er nog in sprookjes ?

Of de deal nakomen en de twee editie's ontvangen of restitutie daarvan.

 

Met vriendelijk groet,

SatBaron

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik woon zelf niet in de buurt maar ik neem toch aan dat er toch wel een abonnee in de buurt woont die even kan gaan kijken?

 

dan zijn we van een hoop gesteffel af

DM8000 HD - Newnigma

VU+ duo - PLI

Triple dragon - PICmod cronbear1 image

Echostar 7000 viaccess

Gregorian 120 & 90 cm

Visiosat bisat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...