Ga naar inhoud


Wat is er met de Hopperguide, bestaan ze nog?


Funfreak

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: _Ron
Dan bij deze de dringende oproep het GSM nummer van deze man even in onze PM box te droppen!
Ik weet zeker dat er diverse winkeliers zijn die dat nummer hebben.


Ik kan me wel voorstellen dat er mensen zijn die dat nummer hebben maar het niet zo graag zomaar weggeven. Want wat wil je er mee gaan doen? Hier op het forum gooien en er een volksgericht van maken of constructief informeren naar het wat en hoe?

Ik zie persoonlijk meer heil in wat Kimble op probeert te zetten.

Na jaren zonder, ben ik toch weer van plan een schotel aan te schaffen.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 257
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Origineel bericht van: station_hendrik
Wat een onzin... Zet gewoon dat nummer neer!

Topic starter is al vanaf 2008 bezeg om telefonisch contact te leggen! crysleep



Draadje heb ik onlangs opgepakt na lange afwezigheid mijnerzijds en wil het via een vrij strakke manier doen. Ik ga niet verder op de details, hij zal ongetwijfeld meelezen.

De Topic Starter woont in Midden Nederland en had al een jaar geleden lopend vanaf zijn woonplaats voor de deur bij Technomedia kunnen staan.

Zijn overigens voldoende leden op het forum die op "steenworp" afstand wonen van Technomedia en al lang langs hebben kunnen gaan. Nogmaals, ik heb nu 2 abonnees die betaald hebben of de ontbrekende edities willen of hun geld retour.

Doe je dit alles op een strakke manier, dan komt er zeerzeker een reactie. Ik kan niet weten wat er speelt. Het is jammer dat de Hopperguide zou kunnen verdwijnen of als is verdwenen. Ik veroordeel heel Technomedia thans nog niets muv het niet nakomen van zijn verplichten.

Net als ik zullen velen maar even moeten afwachten wat de reactie op hopelijk korte termijn wordt uit mondde van Technomedia.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind het zo raar al zou de " Hopperguide" niet meer uit komen en de man in kwestie helemaal gestopt zou zijn zowel met de hopperguide als mede " Technomedia".

Wat is dan het nut dat de telefoon nr's nog werken , je zou zeggen afsluiten die hap als het de bedoeling is dat het blad niet meer uitkomt.

Als je helemaal geen contact meer met de abonee's wilt (wat nog maar een richting verkeer is) dan zou je zeggen ik trek de voicemail er ook uit ???????

 

confused

DM8000 HD - Newnigma

VU+ duo - PLI

Triple dragon - PICmod cronbear1 image

Echostar 7000 viaccess

Gregorian 120 & 90 cm

Visiosat bisat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Satlook
Ik vind het zo raar al zou de " Hopperguide" niet meer uit komen en de man in kwestie helemaal gestopt zou zijn zowel met de hopperguide als mede " Technomedia".
Wat is dan het nut dat de telefoon nr's nog werken , je zou zeggen afsluiten die hap als het de bedoeling is dat het blad niet meer uitkomt.
Als je helemaal geen contact meer met de abonee's wilt (wat nog maar een richting verkeer is) dan zou je zeggen ik trek de voicemail er ook uit ???????

confused


Daar zit hem ook de reden dat ik het wil doen op een nette manier. KvK en zijn telecomprovider, internetprovider, domeinnamen wordt betaald. In de telefoonnummers komt wel een wijziging aan, nl viop van XS4ALL.
Het is zo dat door het beantwoorden met een voicemail je enigzins kan "spelen" met de tijdspanne voordat er daadwerkelijk iemand op de stoep staat als je helemaal niet zou beantwoorden. Doordat die nummers van een telecomprovider verdwijnen (zou de "nieuwe" eigenaar v/h telefoonnummer niet willen worden) blijkt dat er wel iets aan activiteit is door "menselijk" handelen.

Laten we het beste ervan hopen.

Kimble.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben het wel eens met Satlook,

het is vreemd dat je stekker er niet uittrekt.

Maar ik heb ook wel eens meegemaakt, in een oplichtingszaak!, dat voicemail aan bleef staan, en webpagina intakt, om toch nog zoveel mogelijk geld te vangen.

Ik zeg NADRUKKELIJK dat dat hier NIET het geval hoeft te zijn!!

En Neptunus, hoe zou jij het vinden als je bijv. voor je kinderen een abonnement op de Donald Duck neemt voor 48 nummers en je krijgt er tien opgestuurd, en hoort nooit meer iets van de andere 38 nummers en je krijgt ook je geld niet terug.

Ik noem het dan geen schimmig topic meer, maar een jusdicatieve zoektocht naar wat er aan de hand is met de Hopper Guide!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er is nog steeds een mogelijkheid dat de nummers 68 en 69 gaan uitkomen.

Als je de uitgifteregelmaat doortrekt zou nummer 68 uit moeten komen "medio" 2010 en zou nummer 69 ergens in 2012 kunnen verschijnen........... confused

 

 

 

uitgiftemaand laatste 8 nummers :

 

60 : januari 2006

61 : juni 2006

62 : oktober 2006

63 : maart 2007

64 : augustus 2007

65 : januari 2008

66 : juli 2008

67 : "januari" 2009

 

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Noordzee,

 

als ik naar jouw redenering kijk, zou nr. 68 rond juli 2009 verschijnen (en niet medio 2010!).

En dat is precies wat Nijhoff op zijn voice mail heeft beloofd.

Nummer 69 zou dan in januari 2010 (en niet ergens in 2012!) moeten verschijnen, waar Nijhoff december 2009 beloofd.

Noch nr. 68, noch nummer 69 is verschenen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Maar ik heb ook wel eens meegemaakt, in een oplichtingszaak!, dat voicemail aan bleef staan, en webpagina intakt, om toch nog zoveel mogelijk geld te vangen.


Zoveel mogelijk geld vangen in deze zaak is onmogelijk , omdat het bij iedereen om 2 edities gaat.
En nieuwe abonementen afsluiten is niet meer mogelijk want niemand neemt de telefoon op.

Ik denk zelf dat het enorm tegenzit maar dat nr 68 gewoon nog gaat uit komen. smile

DM8000 HD - Newnigma

VU+ duo - PLI

Triple dragon - PICmod cronbear1 image

Echostar 7000 viaccess

Gregorian 120 & 90 cm

Visiosat bisat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: m.boretti
Dhr. Nijhoff is de maker van de Hopper Guide, tevens uitgever en ook drukker.
Zie hiervoor: http://www.hoppers.nl/


Nou dat lijkt me in ieder geval onzin je hebt geen drukkerij met als werk drie keer per jaar een blad maken.
Die wordt gewoon ergens gedrukt daar heb je echt dure machines voor nodig.

En staat de drukkerij dan ook in zijn woonhuis? laugh
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast m.boretti

Hee die Aart,

 

ik vond nergens waar het blad gedrukt werd, dus nam aan dat Nijhoff het 'thuis' deed.

Je verhaal klinkt zinnig: waarom dure machines voor één blad, 3 x per jaar.

Toch heb ik ergens ooit gehoord dat Nijhoff nog in andere drukzaken zit, reclamewerk e.d

Mogelijk heeft hij de Hopper gecombineerd met ander werk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...