Ga naar inhoud


Wat is er met de Hopperguide, bestaan ze nog?


Funfreak

Aanbevolen berichten

Gast m.boretti

Beste satcat,

 

ik heb de beste man gebeld, gefaxed en ook een brief geschreven.

Op alles heeft hij niet gereageerd.

Wat kan je nog meer doen?

Nu woon ik niet in de buurt van Hengelo, anders had ik wel even aangebeld.

Nog even als laatste wat Kimble doet vind ik heel lovend, nl. dat hij (zij?) er zoveel werk van wil maken.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 257
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Gast m.boretti

Ik heb beide nummers gebeld:

op het 074 nummer krijg je te horen dat de redactie elke vrijdag tussen 10 en 15 uur bereikbaar is (niet dus!) en kan je vervolgens een bericht achterlaten op de voice mail, die afgesloten is.

Het tweede nummer geeft info over de verschijningsdata van de Hopper, nl. nr. 67 rond september en nr. 68 rond december 2009.

Beide bladen zijn nooit verschenen!

Deze info staat al eerder op dit forum, maar ik herhaal het toch nog maar even.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
maar wat mij betreft erger nog: het verdwijnen van de hopperguide.


Vind ik ook Crisch, het verdwijnen van de hopper vind ik erger dan die 12 euro, jammer.

DM8000 HD - Newnigma

VU+ duo - PLI

Triple dragon - PICmod cronbear1 image

Echostar 7000 viaccess

Gregorian 120 & 90 cm

Visiosat bisat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar gaat het helemaal niet om. Ik denk dat niemand problemen heeft met die paar tientjes.

Je kunt het gewoon niet maken je abonnees zo te laten stikken door helemaal niets meer van je te laten horen en als het ware in "thin air" te verdwijnen.

Nu vond ik die man altijd al een waardeloos figuur met zijn als journalist zeer onprofessionele gedrag jegens bijvoorbeeld Canaldigitaal, maar ik had niet verwacht dat hij ook de goede naam van de hopperguide zomaar zou besmeuren door zijn klanten zo te laten stikken. Daar is geen enkel excuus voor mogelijk.

Hoe je het ook bekijkt en hoeveel voordeel van twijfel je deze man ook zou willen geven, dit is gewoon respectloos en onbeschoft.

 

Ron

Link naar reactie
Delen op andere sites

@station_hendrik, zie pm

@satcat, geloof niet dat je er mondeling uit gaat komen

@m.boretti, ik is een hij en sta eventueel binnen een uur voor de deur, maar zie boven (en ik heb niks met die man)

@Bigfoot, Er zijn inmiddels 5 telefoonnummers en 1 faxnummer (2 vast, 1 fax, 2 voip)

@Satlook, helemaal mee eens, daarom geen "mes" op de keel.

@_Ron, Mening deel ik helemaal, behalve die paar tientjes. Vele 22 euries wordt veel bij die oplage. Weet daar dan wel een ander adres voor wink

 

Prettige avond verder allemaal. Wordt vervolgd............

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben het met satcat eens. Ga nou is langs op het adres. Anders kun je wel eeuwig doorgaan. Is dat teveel moeite sluit deze thread want zo kom je niet verder.

 

Kimble, als jij bereid bent er zoveel tijd in te steken kun je ook de tijd maken om daar even langs te gaan. Als hij zich niet thuis houd (lijkt me erg lastig als hij je niet kent) is het toch duidelijk en kan er een grote waarschuwing komen dat hij een actieve oplichter is. Dan kan er altijd actie ondernomen worden maar dat is aan jullie.

 

Wat betreft de mensen die nog in het voorbestaan van de flopperguide geloven. Een bezoek aan een psycholoog kan wellicht uitkomst bieden.

 

Voor de duidelijkheid, ik heb nooit een abo gehad dus mijn geld is het niet maar ik erger me aan de manier waarop jullie dit aanpakken en dat deze thread gewoon nog steeds loopt heh.

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Codx
Ik ben het met satcat eens. Ga nou is langs op het adres. Anders kun je wel eeuwig doorgaan. Is dat teveel moeite sluit deze thread want zo kom je niet verder.

 

Kimble, als jij bereid bent er zoveel tijd in te steken kun je ook de tijd maken om daar even langs te gaan. Als hij zich niet thuis houd (lijkt me erg lastig als hij je niet kent) is het toch duidelijk en kan er een grote waarschuwing komen dat hij een actieve oplichter is. Dan kan er altijd actie ondernomen worden maar dat is aan jullie.

 

Wat betreft de mensen die nog in het voorbestaan van de flopperguide geloven. Een bezoek aan een psycholoog kan wellicht uitkomst bieden.

 

Voor de duidelijkheid, ik heb nooit een abo gehad dus mijn geld is het niet maar ik erger me aan de manier waarop jullie dit aanpakken en dat deze thread gewoon nog steeds loopt heh.

 

 

Ik heb iedere dag tijd in overvloed. Kennis van me kost het wat aftrekbare postzegels. Mij anders een benzinetank benzine waarvan ik het geld liever overmaak aan het board voor geheugen.

Heb je wel eens voor de aardigheid gekeken hoeveel leden op dit board daar wonen. Ga me niet verlagen om die per pm te "smeken" om daar langs te gaan als ze de hond uitlaten. Vindt dat trouwens ook een verkapte vorm van spammen.

 

Ik blijf gewoon rustig.......wordt wederom vervolgd.

 

Een moderator mag er ook een slotje op zetten van mij, omdat het nu na 10.000 keer bezocht te zijn er nog maar 2 reacties zijn en het niet goed blijkt te zijn voor menig bloeddruk.

Mochten er dan ontwikkelingen zijn dan kan het ge-upt worden door een Mod of de beheerder.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast m.boretti

Ik heb het nummer van Rob vandaag gebeld, en Dhr. Nijhoff aan de telefoon gekregen.

Door persoonlijke omstandigheden is nummer 68 van de Hopper een jaar vertraagd, met excuses van de heer Nijhoff voor het niet reageren e.d.

Dhr. Nijhoff is op dit moment druk bezig met de Hopper 68, en verwacht dat deze binnen 1 maand zal verschijnen.

Abonnees kunnen dit afwachten, en diegenen die daar problemen mee hebben, kunnen een regeling verwachten om abonnementsgeld terug verkrijgen.

Ik wacht dus nog even af, want ik heb de Hopper altijd een goed, en onderscheidend, blad gevonden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast m.boretti

Nijhoff kwam er achter dat de fax niet werkte, en had technische problemen met de website.

Probeert nog wel een berichtje op de site te zetten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eventueel bij geen uitgifte regeling terugbetaling abo-gelden.

 

Financiele problemen dus. (is een eerlijk antwoord in een ander jasje)

 

Uitgave van nummer 68 hoopt natuurlijk iedereen, ook hijzelf. Schulden weg........

 

Acquisitie is natuurlijk moeilijk voor het blad. Vertrouwen iets weg en huidige economie. Mocht ik een adverteerder zijn dan betaal ik de nota pas als ik een bewijsexemplaar heb van de advertentie.

 

Wordt dus voorfinancieren. Dit icm met de zin "Eventueel bij geen uitgifte regeling terugbetaling abo-gelden" zet mij wat vraagtekens.

 

Ik wacht wel op het antwoord van die brief en zal hem hier posten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...