Satlook Geplaatst: 14 oktober 2010 Geplaatst: 14 oktober 2010 Ja het word nog mysterieuzer, er staat nu alleen nog: H.... Maar laten we het positief zien er gebeurt weer iets DM8000 HD - Newnigma VU+ duo - PLI Triple dragon - PICmod cronbear1 image Echostar 7000 viaccess Gregorian 120 & 90 cm Visiosat bisat
Checkin Geplaatst: 17 oktober 2010 Geplaatst: 17 oktober 2010 Er zou toch iemand deze man moeten kennen die een verlossend woord kan vertellen wat er gaat gebeuren. Anders opgeven aan "vermist" Zo nu eerst een Bavaria na zoveel werk.
Gast m.boretti Geplaatst: 17 oktober 2010 Geplaatst: 17 oktober 2010 Ik heb Dhr. Nijhof een tijdje geleden (ik dacht zo ergens in het voorjaar) aan de telefoon gehad. De verwachting was dat rond mei 2010 het volgende nummer uit zou komen. Ik heb Nijhof de suggestie meegegeven het een en ander op zijn website te vermelden, omdat de meest vreemde verhalen rond gingen. Dat heeft hij gedaan! Maar nu, medio oktober 2010, nog steeds geen Hopperguide in de bus gehad. Ik heb mijn conclusie getrokken.
Aanbevolen berichten