Alfons Verbiest Geplaatst: 19 december 2008 Geplaatst: 19 december 2008 Noordzee, Heb jij een andere site van hen dan ik? Ik zie alleen maar het verhaal dat nummer 66 op 4 juli is uitgekomen en wat er in staat. Ik weet niet of ik die site van ze mag neerzetten. Maar het is hun naam aan elkaar met www ervoor en nl erna.
Noordzee Geplaatst: 19 december 2008 Geplaatst: 19 december 2008 Je hebt de juiste site. Het is het bovenste bericht op de homepage. Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000) Ontvanger : VU+ DUO 4K (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) Schotel : Visiosat Bisat Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird
Alfons Verbiest Geplaatst: 19 december 2008 Geplaatst: 19 december 2008 Krijg nou wat. Ik werk met Mozilla Firefox en heb de site nu ook even ingelezen in Internet Explorer. Wat bij Firefox de bovenste regel is, is dus bij de Internet Explorer de 2e regel.
de vrije fries Geplaatst: 7 januari 2009 Geplaatst: 7 januari 2009 hoi, het is zeker niet gelukt om de hopperguide tussen kerst en oud en nieuw te versturen het is nu al een week in januari en tot op heden nog geen hopperguide 67 gezien. groeten uit het vrije friesland deskundigheid door ervaring
Elwin Geplaatst: 7 januari 2009 Geplaatst: 7 januari 2009 Ja, ik ben ook wel benieuwd naar de Hopper Guide. Vind het altijd een mooi blad. De laatste uitgaven heb ik hier ook nog liggen. Leuk om is door te bladeren, vooral de wat oudere...
Alfons Verbiest Geplaatst: 9 januari 2009 Geplaatst: 9 januari 2009 In het verleden kreeg ik hem vaak op zaterdag. Dus misschien morgen (10-1-2009)?
chrisch Geplaatst: 11 januari 2009 Geplaatst: 11 januari 2009 de administratie van hopperguide is ook niet je-van-het. Ik kreeg een brief bij nr. 64 dat bij de volgende hopperguide een acceptgiro zou zitten voor abonnementsverlenging. Ik had namelijk een abonnement van 5 uitgaves cadeau gekregen. Bij 65 zat weer een brief dat 65 gratis was en dat bij 66 de acceptgiro zou zitten. Bij 66 nog steeds niets. Ik heb geen idee of ik 67 nog krijg. Ik wil best betalen, maar dan moet die acceptgiro wel komen (en moet de hopperguide ook blijven komen). Ik zou het jammer vinden als hopperguide verdwijnt, maar in de huidige tijden lijkt overleving van een dergelijk magazine moeilijk... Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere.
Alfons Verbiest Geplaatst: 20 januari 2009 Geplaatst: 20 januari 2009 Zit ik nu te wachten tot het Sint-Juttemis wordt, of hebben jullie hem ook nog steeds niet?
Elwin Geplaatst: 20 januari 2009 Geplaatst: 20 januari 2009 Ik heb hem nog nergens zien liggen in de winkels. Een abonnement vind ik doodzonde, vooral omdat je nooit weet wanneer dat ie komt. Koop 'm wel als ie in de winkels ligt, al is ie dan waarschijnlijk al lang niet meer actueel...
Alfons Verbiest Geplaatst: 20 januari 2009 Geplaatst: 20 januari 2009 Ik zelf heb wel een abo, maar de bezorging begint steeds meer een probleem te worden. Ik vroeg het ook omdat dit bericht op de site staat: "Editie 67 zal naar verwachting tussen kerst en Nieuwjaarverzonden gaan worden. Bij deze uitgave ontvangen onze abonnees gratis de grote satellietposter 2008. Deze zal vanaf januari ook los na te bestellen zijn via deze website". Nu weet ik wel dat het nog lang geen Kerst is, maar ik krijg sterk de indruk dat het de Kerst van vorig jaar is.
SatBaron Geplaatst: 22 januari 2009 Geplaatst: 22 januari 2009 Mijn abo loopt ook al enige jaartjes. In het begin kreeg je zo'n zes edities per jaar. Daarna werd het er steeds minder en kwamen ze steeds onregelmatiger uit. Soms duurde het enkele weken voordat er weer eens een nieuwe uitgave in de brievenbus zat. Daardoor diverse keren naar Erik Nijhof moeten bellen waar het blad bleef, met elke keer (voor hen blijkbaar) een goede reden tot uitstel. Nu zal het mij benieuwen of we (abo's) nog de lopende edities mogen ontvangen want het gaat nu wel (verdacht) erg lang duren. Heeft iemand nog iets vernomen van hen ? Met vriendelijke groet, SatBaron.
Alfons Verbiest Geplaatst: 23 januari 2009 Geplaatst: 23 januari 2009 Volgens de site wordt de Hopper Guide in de week van 26 januari (komende week dus) naar de abonnees verstuurd en ligt eind van die week in de winkels voor de losse verkoop.
Satlook Geplaatst: 23 januari 2009 Geplaatst: 23 januari 2009 Ik geloof wel dat het allemaal niet zo soepel gaat, en mischien is het ook een samenloop van omstandigheden. Maar ik heb nog wel vertrouwen in de " Hopperguide" en kijk uit naar het aanstaande nr 67. Ik blijf zowiezo abonee, want ik vind het een heel goed blad. Het zou nu niet lang meer duren want nr 67 staat al op de site DM8000 HD - Newnigma VU+ duo - PLI Triple dragon - PICmod cronbear1 image Echostar 7000 viaccess Gregorian 120 & 90 cm Visiosat bisat
Aanbevolen berichten