Ga naar inhoud


Wat is er met de Hopperguide, bestaan ze nog?


Funfreak

Aanbevolen berichten

Citaat:
De tijd tussen 2 nummers in duurt wel steeds wat langer :

60 : januari 2006
61 : juni 2006
62 : oktober 2006
63 : maart 2007
64 : augustus 2007
65 : januari 2008
66 : juli 2008
67 : "januari" 2009


Zal nr;68 ooit het daglicht nog zien?

4 nr's per jaar gaat dit jaar zeker niet meer lukken frown

DM8000 HD - Newnigma

VU+ duo - PLI

Triple dragon - PICmod cronbear1 image

Echostar 7000 viaccess

Gregorian 120 & 90 cm

Visiosat bisat

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

  • Reacties 257
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Nog maar eens de oude draad opgepakt i.v.m. de Hopper Guide Editie uitgave'n.

 

Bij hun had ik reeds jaren een abonnement lopen.

Op 14-01-2008 heb ik de laatste girobetaling gedaan ad. €22:25 voor het Abonnement Edities 66 t/m 69 (4 nummers).

Tot op heden zijn we al in eind 2009 en nog maar zover dat de editie's 68 en 69 nog steeds moeten uitkomen.

De tijdsinterval tussen de edities zijn steeds langer geworden

Het zal mij benieuwen of zij editie 68 en 69 ooit nog zullen uitgegeven.

Wie heeft er nog meer bij hun een abo ?

 

Met vriendelijke groet,

SatBaron

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Op 14-01-2008 heb ik de laatste girobetaling gedaan ad. €22:25 voor het Abonnement Edities 66 t/m 69 (4 nummers).


Voor mij idem dito , we zitten dus al een bijna een jaar op nr 68 te wachten.
Je zou denken als denken als ze gestopt zijn dan zou de website ook wel verdwijnen maar die is er ook nog steeds.

Misschien ook een moeilijk jaar geweest door de crisis ? laugh

Ik heb nog steeds het gevoel dat ze wel weer komen met een nieuwe editie . smirk

DM8000 HD - Newnigma

VU+ duo - PLI

Triple dragon - PICmod cronbear1 image

Echostar 7000 viaccess

Gregorian 120 & 90 cm

Visiosat bisat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Kimble
Ik er een belletje aan wagen;

De redactie is bereikbaar op vrijdag tussen 10 en 15 uur,
via 074 - 250 5008.

Zal jullie vrijdagmiddag berichten.



als ze alleen maar op vrijdag te bereiken zijn klopt er toch iets niet ???

2 x Gigablue UHD met Bigsat met (28E,23E,19E)

Ziggo kaart en TvVlaanderen met smargo reader

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat klopt als een zwerende vinger wat D.Quijote schreef.

In het verleden heb ik Erik Nijhof al eens vaker gebeld en volgens opgave in de Hopper Guide is en (was) de redaktie altijd alleen op Vrijdag telefonisch te benaderen.

 

 

Citaat:
Had iemand anders het al een keer geprobeerd ?, en zo ja wat was dan het antwoord ?

Kimble kan niet meer wachten tot Vrijdag [LOL] laugh

 

Met vriendelijke groet,

SatBaron

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

 

Ga dit draadje ook maar eens met gemengde gevoelens volgen, ben ook al denk sinds het begin lid, heb me dit jaar ook herhaald afgevraagd waar die toch bleef .........je kunt ook stellen dat het als uitgever niet erg netjes is tegenover je leden.....als vandaag of morgen de nieuwe acceptgiro bij mij op de mat valt gaat die denk wel zei het met een wrang gevoel regelrecht de afvalbak in.

 

 

Groetjes...........

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Wat is er eigenlijk nieuw?

 

Ik zie elke zoveel maanden dit onderwerp terugkomen.

Je kan beter vragen,

Is de Hopperguide wel eens op tijd verschenen?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, gebeld en een bandje.

 

Dit is Technomedia Hengelo, uitgever van Hopperguide. Door omstandigheden is de productie van Hopperguide 68 voor onbepaalde tijd opgeschort geweest. Begin september starten we de Hopperguide productie opnieuw op. En we zullen direct na de IFA en IBC gaan verschijnen. Na verwachting zal dit zijn begin 1 oktober. Einde bericht.

 

Tja, wat zal ik hiervan zeggen.....

 

Trieste zaak, zijn legio mogelijkheden om de klanten op de hoogte te stellen of dit in de media te brengen.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Kimble
Nou, gebeld en een bandje.

Dit is Technomedia Hengelo, uitgever van Hopperguide. Door omstandigheden is de productie van Hopperguide 68 voor onbepaalde tijd opgeschort geweest. Begin september starten we de Hopperguide productie opnieuw op. En we zullen direct na de IFA en IBC gaan verschijnen. Na verwachting zal dit zijn begin 1 oktober. Einde bericht.

Tja, wat zal ik hiervan zeggen.....

Trieste zaak, zijn legio mogelijkheden om de klanten op de hoogte te stellen of dit in de media te brengen.

Ik hoop wel ten zeerste , dat het weer doorgaat . Ik kreeg hem vaak op vrijdag in de bus, en je hoopt steeds dat hij er weer eens in ligt. maarja 1 okt is ook al weer voorbij.
Link naar reactie
Delen op andere sites

 

 

Citaat:
Nou, gebeld en een bandje.

 

Dit is Technomedia Hengelo, uitgever van Hopperguide. Door omstandigheden is de productie van Hopperguide 68 voor onbepaalde tijd opgeschort geweest. Begin september starten we de Hopperguide productie opnieuw op. En we zullen direct na de IFA en IBC gaan verschijnen. Na verwachting zal dit zijn begin 1 oktober. Einde bericht.

 

Tja, wat zal ik hiervan zeggen.....

 

Trieste zaak, zijn legio mogelijkheden om de klanten op de hoogte te stellen of dit in de media te brengen.

@-Kimble

Het is vandaag Donderdag, morgen is het pas Vrijdag. laugh

Bellen Vrijdag tussen 10:00 - 15:00 uur.

 

Met vriendelijke groet,

SatBaron

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hopper Guide doet zijn naam wel eer aan... eek

Maar even serieus: ik vroeg me lang geleden af of het blad wel een goed concept voor ogen heeft. Als ik in Duitsland ben, kan ik er te kust en te keur kiezen uit meerdere Sat/Kabelbladen voor €4,00 en hebben ze leuke achtergrondsartikelen en testoverzichten. Als ik de Hopper las, zat er veel nieuws van gisteren in dat ik allang op nieuwssites had gelezen, plus een verouderd transponderoverzicht. Ik denk dat Hopper in een identiteitscrisis zit.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...