Ga naar inhoud


Wat is er met de Hopperguide, bestaan ze nog?


Funfreak

Aanbevolen berichten

Hoi Allen,

 

Misschien als Erik dit alles hier leest, wat me niet echt zou verbazen.......zou die eens kunnen uitleggen wat er gaande is....zo komt niemand verder.

 

Immers de trouwe lezer blijven het blad ondanks dat ze het blad niet ontvangen en er wel voor betaald hebben toch trouw.

 

Wil nog wel eens zien wat er gebeurd als CD de knop een maand uitzet................

 

Groetjes.................

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 257
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Origineel bericht van: Terradon


Wil nog wel eens zien wat er gebeurd als CD de knop een maand uitzet................

Groetjes.................


20896 leden tegelijk online crazy
Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij werd deze vraag vorig jaar deze periode ook gesteld.

Volgens mij was er vorig jaar in december ook geen hopperguide

Sinds ik een dreambox heb, heb ik geen tijd meer om tv te kijken.
Dreambox: 8000, VU+ DUO2, VU+ SOLO Wavefrontier 8 LNB T90, SG2100, Qnap 219 pro+ , 2bay Asustore Nas

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zeker zou dat jammer zijn. Ik liep al regelmatig de bruna binnen om te zien of de Hopper er daar wel lag.

En de Hopper is absoluut niet te vergelijken met de Sat. gids.

Deze is vrij oppervlakkig, terwijl de Hooper wel degelijk in diepte gaat met test e.d.

Als abonnee van de Hopper wacht ik gewoon af, en blijf wel hopen op verschijning.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: m.boretti
Zeker zou dat jammer zijn. Ik liep al regelmatig de bruna binnen om te zien of de Hopper er daar wel lag.
En de Hopper is absoluut niet te vergelijken met de Sat. gids.
Deze is vrij oppervlakkig, terwijl de Hooper wel degelijk in diepte gaat met test e.d.
Als abonnee van de Hopper wacht ik gewoon af, en blijf wel hopen op verschijning.


Ik vrees dat we beter Duitse tijdschriften kunnen lezen. Die satellietgids is inderdaad een ramp. Die blader ik weleens door bij de tijdschriftenboer om vervolgens te besluiten om hier geen geld in te steken.

Gelukkig is er op internet voldoende info te vinden, behalve echt goede tests.

Visiosat Big Bisat (0.8W, 9, 13,19.2,23.5,28.2) 3 x Inverto quad, 2 x Alps quad, 1 x Venton rocket 2 x Disecq 1/8 1 x Diseqc 1/10

VU+ Ultimo 4k DVB-S FBC/DVB-C FBC,WD AV GP WD20EURS, 2TB @ Panasonic tx-50exw784 + Logitech Harmony 665
Qviart Lunix 4K @ Panasonic TX-L42E5 + Logitech Harmony 700

Ziggo start CI+

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

 

Citaat:
Op 14-01-2008 heb ik de laatste girobetaling gedaan ad. €22:25 voor het Abonnement Edities 66 t/m 69 (4 nummers).

En ik denk velen met mij.

Ik vind dat je zo niet om kan gaan met je abonnee's.

Wanneer je correct altijd vooraf je abonnement hebt voldaan en op de laatste nota b.v. staat dat het voor de edities 66 t/m 69 (4 nummers) is.

Dan moeten zij die belofte ook nakomen.

Het minste wat zij zouden kunnen/moeten doen is, de abonnee's op de hoogte stellen waarom de editie's niet (meer) op een normale tijd verschijnen.

Met andere woorden: al deze vaste abonnee's die hun abonnement hebben voldaan, hebben nog steeds 2 edities tegoed OF restitutie ad. €11:10 (afgerond naar hen toe.)

Naar mijn beleving kunnen ze dit NIET maken om stilzwijgend met de noorder zon te vertrekken, want daar gaat het nu wel aardig op lijken.

 

Met vriendelijke groet,

SatBaron

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Naar mijn beleving kunnen ze dit NIET maken om stilzwijgend met de noorder zon te vertrekken, want daar gaat het nu wel aardig op lijken.


Dat denk ik niet, zolang de website nog online is.
Anders was de site allang offline.

Ik denk toch dat het allemaal wel weer goed komt, alleen word ons geduld wel heel erg op de proef gesteld.

Het had inderdaad wel netjes geweest als her iets op hun website had gestaan over het niet verschijnen van nr 68.

DM8000 HD - Newnigma

VU+ duo - PLI

Triple dragon - PICmod cronbear1 image

Echostar 7000 viaccess

Gregorian 120 & 90 cm

Visiosat bisat

Link naar reactie
Delen op andere sites

bij een om gevallen bedrijf/uitgeverij blijft meestal de website gewoon online staan dit omdat men hem vergeet offline te halen.

zo staat de website van het bedrijf waar ik vroeger gewerkt heb nog steeds online,en die is toch al 2 jaar weg

 

dm8000 powerd by rudream line X 3.2 white HBB-tv

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • 5 weken later...

Overgemaakt op 9 februari 2009, een bedrag van €16,70.

Ik weet niet voor hoeveel nummers dat is, maar volgens mij heb ik alleen nr. 67, ergens in januari 2009, gekregen.

Dat bedrag is een beetje erg hoog voor één nummer.

Mag ik nu aannemen dat ik belazerd ben door Technomedia in Hengelo?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als het bedrijf niet failliet is, zal hij toch echt aan zijn verplichtingen moeten voldoen.

Ik heb de beste man altijd al een "rare" gevonden, maar zo raar had ik hem niet ingeschat:-)

Gewoon je leden laten "stikken" is nou niet echt de manier waarop je zoiets afsluit.

 

Ron

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...