Gast jeanpaul1 Geplaatst: 9 december 2008 Geplaatst: 9 december 2008 hoe zou dit werken?http://www.more-energy-solutions.com/index.php?option=com_content&task=view&id=77&Itemid=1
Jan Ambers Geplaatst: 9 december 2008 Geplaatst: 9 december 2008 Dat werkt zoals de magneet op een stalen waterleidingsbuis klemmen, om de kalk te doen ioniseren en te verhinderen dat ie neerslaat...
Gast Drs. IJzerbout Geplaatst: 9 december 2008 Geplaatst: 9 december 2008 Ik heb je link aanklikbaar gemaakt: --KLIK-- Dit is mijn mening: whahahaha...hoehoehoe..hihihi..whoawhoa..! :D Dat er stakkers zijn die hier instinken..altijd weer leuk..!
elektroboy Geplaatst: 9 december 2008 Geplaatst: 9 december 2008 Grotezever en dure bijna 40 euro geen
Snurker Geplaatst: 9 december 2008 Geplaatst: 9 december 2008 Ze zouden het de Biomobiel kunnen noemen maar dan wel reclame laten maken door Tineke de Nooy Bij mij kun je dromen bestellen, die ik telepatisch oversein voor 100 Euro een natte en voor 50 Euro een droge Snurker ( Straks zijn meer behangers nodig om OLED schermen tegen de wand te plakken)
Ronsworld Geplaatst: 9 december 2008 Geplaatst: 9 december 2008 Kun je zo'n ding ook op een draadloze muis plakken?? HCO. It is my allegearre like folle as de ko skiet as de bolle... ET9000, WaveFrontier 90, LT8700, Kathrein 120 cm Prime Focus draaibaar en nog wat speeltjes..
Gast Drs. IJzerbout Geplaatst: 10 december 2008 Geplaatst: 10 december 2008 Zo heb ik ooit eens een tijd geleden zo´n kwakzalver voor de deur weggeschopt die mij, voor veel geld, speciale stekkers wilde verkopen. Die moest ik dan in stopkontakten steken die niet gebruikt werden zodat er geen "gevaarlijke" straling uit de twee open gaatjes kon komen. Moet je net bij mij wezen. Die oplichter durft nu zijn hele leven niet meer in een straal van 10 km van mijn huis te komen.
Jan Ambers Geplaatst: 10 december 2008 Geplaatst: 10 december 2008 Dat die chip nog door een respectabel bedrijf aangeboden wordt vind ik het ergste!!! (= oplichting) De werking van een GSM berust op straling, is inherent en onafscheidelijk en noodzakelijk met dit toestel...Nu is er een slappe lul die "de uitvinding" doet, en die die straling gaat verminderen door absorbsie (opslorpen)... dan gaat je handie niet ver meer!!! Is weer zo'n typisch geval van iemand die niet weet waarover 'm lult!
Gast Drs. IJzerbout Geplaatst: 10 december 2008 Geplaatst: 10 december 2008 Huh? Vind je dat een respectabel bedrijf...is toch gewoon een lariefarie beeveetje die je met een mooi gestylde website probeerd geld uit je zak te kloppen. Dus oplichterij..andere woorden heb ik er niet voor over. Maar ze zullen wel weer een paar simpele zielen vinden die er met alle geweld in willen stinken. Hier, moet je onderstaande lulkoek eens lezen: het is humor van de eerste categorie: Het gaat over subliminale golven!!! :D Energetic sound Dit principe maakt op intelligente wijze gebruik van de exclusieve ENERGETIC SOUND© technologie van subliminale geluidsgolven en alfa stimulatie die door onze wetenschappers ontwikkeld en op punt gesteld werd. Energetic Sound© Technologie genereert geluidsgolven die de productie van alfagolven ter hoogte van het centraal zenuwstelsel stimuleren. Deze alfagolven beïnvloeden onze hersenen op een zodanige wijze dat deze ontvankelijk worden voor subliminale golven. Subliminale golven zijn geluidsgolven die buiten de frequentie van het gehoorbereik vallen maar waarvan wetenschappelijk bewezen is dat zij het onderbewuste beïnvloeden, wat een gunstig effect heeft op het bewuste. Afhankelijk van de doelstelling van de betreffende CD genereren deze subliminale golven specifieke boodschappen. Dus achter wat op het eerste gehoor een heerlijk ontspannend geluid lijkt, schuilt een complexe technologie die een directe invloed uitoefent op uw onderbewuste waardoor uw balans, concentratie-, en relaxatievermogen merkbaar geoptimaliseerd kunnen worden.
Moderator Matchless Geplaatst: 10 december 2008 Moderator Geplaatst: 10 december 2008 Citaat: Zo heb ik ooit eens een tijd geleden zo´n kwakzalver voor de deur weggeschopt die mij, voor veel geld, speciale stekkers wilde verkopen. Die moest ik dan in stopkontakten steken die niet gebruikt werden zodat er geen "gevaarlijke" straling uit de twee open gaatjes kon komen. LOL.. Ook al zou het helpen dan vraag ik me af hoe hij de rest van de bedrading gaat behandelen. Dan moet hij wel van de aardlek afblijven want die werkt niet zonder straling. Neh, ik vraag jomanda wel of ze even 2 vingers in het stopcontact douwt. Dan is dat stralings gevaar ook weer minder straling en kanker krijgen zijn toch de 2 angstmakers waar men veel geld aan kan verdienen door alles naar die 2 gevaren te wijzen. Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.
Jan Ambers Geplaatst: 10 december 2008 Geplaatst: 10 december 2008 Het bedrijf erachter is Omega Pharma en Arseus... niet zoo slecht! Ik vind alleen dat Van Poucke de verkeerde datum van lancering heeft gekozen, of 28 dec als het toch zo haastig was of 1 april... Dan kwam het veel geloofwaardiger over... Wacht maar, een passende publi en dat papiertje wordt een kaskraker!
boaz Geplaatst: 10 december 2008 Geplaatst: 10 december 2008 Origineel bericht van: Drs. IJzerbout Deze alfagolven beïnvloeden onze hersenen op een zodanige wijze dat deze ontvankelijk worden voor subliminale golven. Gut, laat ik nou altijd gedacht hebben dat onze hersenen zelf die alfa golven maken. (is een bepaald golfpatroon dat je ziet in EEG's) De rest van het verhaal is al net zo'n klok en klepel verhaal. VU+ Ultimo OpenPli en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli. Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32" (en een museum Dreambox 7000 met HD/CF/USB/NAS ongebruikt)
W3ird_N3rd Geplaatst: 11 december 2008 Geplaatst: 11 december 2008 Origineel bericht van: Drs. IJzerbout Hier, moet je onderstaande lulkoek eens lezen: het is humor van de eerste categorie: Het gaat over subliminale golven!!! :D Misschien willen ze het verkopen d.m.v. subliminal advertising. Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches
Gast boma Geplaatst: 13 december 2008 Geplaatst: 13 december 2008 Als dat ding de straling ophefd van je gsm hoe kun je dan nog bellen ? Wat die meneer uitlegd is de schadelijke straling die word onderdrukt (Harmoniche straling !!!! ) en nog een ander wat zit er in dat ding? boma
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen