Jan Ambers Geplaatst: 9 december 2008 Geplaatst: 9 december 2008 Na een nieuwe Win-XP-SP2 installatie komen vlot de updates binnen... Ik kan dan aanklikken om ze automatisch te dwnldn & installeren. Als die updates gedownload worden, kan ik die zelf in een dir zetten waar ik ze later kan terugvinden/ev archveren, of worden die gedwnld en geinstalleerd en daarna gewist?
Gast hummiesat Geplaatst: 9 december 2008 Geplaatst: 9 december 2008 ... of worden die gedwnld en geinstalleerd en daarna gewist Dit dus.
Jan Ambers Geplaatst: 9 december 2008 Auteur Geplaatst: 9 december 2008 Ik heb nu een optie aangevinkt: updates autom dwnldn maar ik bepaal wanneer geinstalleerd... dus moeten die ergens te zien zijn?
WPW Geplaatst: 9 december 2008 Geplaatst: 9 december 2008 Ja maar daar heb je niks aan, die heten dan zoiets als wdunsugjhdwf7645gkfu4ht4.exe en zo meer... Kijk eens met google naar WUD. gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
Jan Ambers Geplaatst: 9 december 2008 Auteur Geplaatst: 9 december 2008 Die XP updates '08/11/12 zijn dit dan de SP3 updates? of nog recenter... Ik hen voor zo'n 8€ geloof ik de Upgrade SP3 cd besteld, maar weet niet of die updates nog recenter zijn of niet?
maja Geplaatst: 9 december 2008 Geplaatst: 9 december 2008 De updates kun je toch gewoon in het configuratiescherm bij software zien. Sp3 krijg je toch gratis binnen. Dit kun je controleren bij microsoft updates.
Gast wanderer Geplaatst: 9 december 2008 Geplaatst: 9 december 2008 om even exact te zijn: start --> configuratiescherm --> software ... zelfs SP3 staat hier bij mij er bij...
DeBeek Geplaatst: 9 december 2008 Geplaatst: 9 december 2008 Origineel bericht van: Jan Ambers Die XP updates '08/11/12 zijn dit dan de SP3 updates? of nog recenter... Ik hen voor zo'n 8€ geloof ik de Upgrade SP3 cd besteld, maar weet niet of die updates nog recenter zijn of niet? Kijk eens in C:\WINDOWS\SoftwareDistribution\Download daar staan als je gedownloade updates in. Ze staan in afzonderlijke mappen, met daarin de update. 8 euro voor de Update CD ?? je kan SP3 gewoon gratis bij ome bill downloaden.>> HIER <<
Sjattuh Geplaatst: 9 december 2008 Geplaatst: 9 december 2008 Origineel bericht van: wanderer om even exact te zijn: start --> configuratiescherm --> software ... zelfs SP3 staat hier bij mij er bij... wel dan even bovenaan aanvinken 'show updates' Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
Jan Ambers Geplaatst: 10 december 2008 Auteur Geplaatst: 10 december 2008 ""start --> configuratiescherm --> software --->Show updates"" Bedankt, had ik niet gezien!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen