Gast Vincedm7025 Geplaatst: 10 december 2008 Geplaatst: 10 december 2008 Ik ben wat aan het rondneuzen voor een satfinder tot rond de 200 en kwam deze smartfinder of onder andere naam magicfinder tegen prijzen lopen uiteen vanaf 225 tot 320 Heeft iemand hier ervaring mee is het een betrouwbaar ding of zou ik beter een Schwaiger SF9000 kunnen kopen voor dat geld ? koffertje voor 229 ik kan namelijk niet echt een test finden van de smartfinder alvast vriendelijk bedankt
clemens2 Geplaatst: 10 december 2008 Geplaatst: 10 december 2008 Ik heb de smart finder en moet zeggen hij werkt geweldig. Je kunt met software van hun heel gemakkelijk een transponder toevoegen.Maar bovenal vind ik de goede werking van de disecq instelling handig. klein minpuntje afleesbaarheid is door de hoes niet altijd even gemakkelijk. Ik heb een 5 keer zo dure unaohm meter gehad maar deze bevalt me beter ook bij koud weer valt er nog goed te meten en dit was bij mijn Unaohm een ramp en ook het instellen van het menu is erg simpel. sab ultimate hd 88cm schotel (2 keer zelfde installatie) samsung dvbt
-= [ Appien ] =- Geplaatst: 10 december 2008 Geplaatst: 10 december 2008 Ik heb er 4 gehad.. Alle 4 binnen een week stuk.. Ben toen maar op de Satlook Micro over gestapt.
John van Dreumel Geplaatst: 10 december 2008 Geplaatst: 10 december 2008 Nadat ik een tijd de Satlook Mark III heb gebruikt, overigens met veel plezier, heb ik sinds kort een Trimax 2500. Mijn eerste indruk is dat dit een nauwkeurig en fraai apparaat is. Lichtgewicht met veel praktische instellingen. Incl. een spectrum-analyzer. Citaat: Transponders, Frequency, Symbol Rate, Polarity, and other settings can be modified by the user. There is never a need to send your meter in for a upgrade. Meter never needs to be returned for re-calibration due to the unique calibration system built in to the meter. Each time the meter boots up it automatically calibrates for optimum performance so you can align each install with confidence. * SM-2500 has built in spectrum analyzer * Shows strength and quality readings * Shows channel picture * Shows both S/N and C/N * Show numerical reading and bar reading * Completely programmable by the user * Signal Lock Light * Audio tone * 3.5 inch TFT LCD Screen * DiSEqC Control * 22KHz Control * Indicator Lights for 13/18 volts * Indicator lights for 22 KHz * Calculates Azimuth and Elevation * USB port for software upgrades * AC power charger included * 12VDC power charger included * Carrying case included * Neck strap included * USB software upgrade cable included Helaas voor jou niet binnen jouw prijsklasse, maar de Satlook Mark III zal je voor rond de € 200,- ongetwijfeld wel een keer gebruikt tegen komen. Zeer goede keuze vind ik zelf. Overigens wel een behoorlijk zwaar apparaat. Niets is "zaligmakend" Er is zoveel te vragen dat ik het tóch eerst zelf probeer uit te zoeken. Dat is ook verrekte leerzaam. Mijn boxen zijn allemaal powered by PLi.
Gast Vincedm7025 Geplaatst: 11 december 2008 Geplaatst: 11 december 2008 Dat is inderdaad een beetje aan de dure prijs het is voor mij een hobby . Voor rond de 200 vind ik de opties van de smartfinder wel heel handig .
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen