Gast Geplaatst: 24 april 2002 Geplaatst: 24 april 2002 Het is vooral de regen en wolken die de boosdoeners zijn. Een afdakje helpt dus niet. Een 78cm schotel moet nog wel wat regen reserve hebben, misschien moet je de schotel nog eens opnieuw afstellen. Bij heel slechtweer geven ook de grote schotels de geest.
Gast Geplaatst: 24 april 2002 Geplaatst: 24 april 2002 Ik heb een Hyundai met dubbele LNB en een 78 Triax aan de muur. Altijd prima ontvangst behalve tijdens slecht weer. Ik weet dat een grotere schotel meer slecht weer reserve heeft, maar die kan ik niet plaatsen ivm met een zonwering. Mijn vraag is of het zin heeft om de 78 schotel op de grond te zetten met een afdakje erboven. Maw wordt de storing veroorzaakt doordat de schotel nat wordt, of wordt die veroorzaakt doordat het signaal gestoord wordt door de druppels in de lucht. In dat laatste geval heeft een afdakje dus geen zin. Wie kan zijn licht hierover laten schijnen??
Gast Geplaatst: 25 april 2002 Geplaatst: 25 april 2002 Dank je, scheelt me weer een mailtje naar Nico van Eigen Huis & Tuin !
Aanbevolen berichten